Flikker op met je 'elitair'.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Doe eens niet zo elitair, nasi van johannes mag ook dus...
Ik denk dat je daar minder last zult hebben van de verkeerde bacteriën aangezien de kippen daar niet kont aan kont in een schuur zitten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:24 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Tenzij je ergens in de Nigerdelta woont hoeft dit heul niet....
Het is geen grapje. Bedrijven als Shell geven de mensen gewoon afwasmiddel en waspoeder om de mensen daar hun vis mee te laten wassenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar minder last zult hebben van de verkeerde bacteriën aangezien de kippen daar niet kont aan kont in een schuur zitten.
Een oplossing van 70% alcohol in water is het effectiefst. Dat wordt ook in ziekenhuizen en laboratoria gebruikt ter ontsmetting.quote:
Omdat dat heel erg lekker is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Doe eens niet zo elitair, nasi van johannes mag ook dus...
Ik vind het wel lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, want er zit niet eens trassie in.
Geen nasi zonder trassie, maar daar ben je dan ook een belanda voor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het wel lekker
Maar nu weer ontopic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |