kangaroe.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:16 schreef Myraela het volgende:
Ohja, voetbal. Wat moet ik dan te eten maken.
Oh geloof me, ik blijf echt wel beleefd. En zal dan waarschijnlijk zeggen dat alles goed ging maar ik nu graag naar huis wil omdat ik de wedstrijd wel graag wil zien. Ga geen dingen zitten verzinnen ofzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik herken het wel ja. Gewoon niet te gezellig terug doen, beetje kortaf zodat die ouder dan ook geen opening ziet om een lang verhaal te beginnen. Of je doet dan dat je een beetje hoofdpijn hebt en graag naar huis wiltFf creatief op een beleefde manier verzinnen.
Dan ben je helemaal top in mijn ogen. Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh geloof me, ik blijf echt wel beleefd. En zal dan waarschijnlijk zeggen dat alles goed ging maar ik nu graag naar huis wil omdat ik de wedstrijd wel graag wil zien. Ga geen dingen zitten verzinnen ofzo.
En mocht het beest alsnog dood neervallen dan hadden ze toch al niet zo'n goed gevoel bij deze acupuncturist en hadden ze gewoon toch voor de behandeling met edelstenen moeten kiezen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daar heb ik een hard hoofd in. Wel geloof ik dat er baasjes/eigenaren zijn die denken dat het dier er beter van wordt, om naderhand allerlei triviale momenten aan te halen omdat ze het zo graag willen zien.
Biefstuk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:16 schreef Myraela het volgende:
Ohja, voetbal. Wat moet ik dan te eten maken.
Nee joh ben je gek, maak vooral grapjes, dan wordt ik ook weer vrolijker.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
Oh sorry Choco, met dat ik op enter druk besef ik me dat dit niet echt lekker getimed is deze grapjes.
4 euro voor zoiets? dat kun je bij de appie nog goedkoper krijgen met 20 nuggets en 20 bitterballen.quote:
Oja, op de tweede pagina zie ik nu.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat je ooit dacht dat je een FIPO in mn fobo maakte.
zo duur?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
4 euro voor zoiets? dat kun je bij de appie nog goedkoper krijgen met 20 nuggets en 20 bitterballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |