Het is angst, angst en nog eens angst. Men roept altijd dat België Calimero-gedrag vertoont, maar de waarheid is echt anders en omgekeerd. Portugal hetzelfde verhaal eigenlijk. Is men ook bang van.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:17 schreef BramKVO het volgende:
Trouwens, waarom zien veel Belgen nl graag op hun bek gaan ? Door arrogante wij zijn zo veel beter dan de belgen mannetjes als caland , v poppel en dam.
Wat heeft dat er precies mee te maken?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:19 schreef Caland het volgende:
Waarom zitten er dan zo opvallend veel Belgen op een Nederlands forum?
Jij zegt dat Nederlanders zo met Belgen bezig zijn. Ik vind dat wel meevallen. Denk dat er niet zoveel Nederlanders te zien zijn op een 9lives oid als hun land speelt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat heeft dat er precies mee te maken?
Heeft er mijn inziens weinig mee te maken, pure haat en calimerogedrag v sommigen hier tov belgie, zielig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:19 schreef Caland het volgende:
Dat zijn mensen die altijd al op dit forum schrijven. Waarom zouden ze tijdens de wedstrijden dan opeens elders moeten gaan posten?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij zegt dat Nederlanders zo met Belgen bezig zijn. Ik vind dat wel meevallen. Denk dat er niet zoveel Nederlanders te zien zijn op een 9lives oid als hun land speelt.
Ik snap sowieso niet wat ze hier doen eigenlijk, maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die altijd al op dit forum schrijven. Waarom zouden ze tijdens de wedstrijden dan opeens elders moeten gaan posten?
Het gaat ook om wat iemand post, niet om waar iemand post. Lees bv. die topics van DAM. Dat is echt niet gezond. Tijd om eens naar de dokter te gaan denk ik dan.
we spreken dezelfde taal, er is ook hier en daar een verdwaalde Surinamer te vindenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat ze hier doen eigenlijk, maar dat geheel terzijde.
Omdat ik hier al jaren geleden ben ingelogd en dit toen het beste Nederlandstalige forum vond, waarom zou ik plots moeten verkassen naar 9lives? Ik vermaak me hier uitstekend.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:19 schreef Caland het volgende:
Ja, maar het is toch een forum dat vooral op Nederlands nieuws e.d. is gericht. Zie ook VBL. Ik zou nooit op een 9lives gaan meeposten waar ze het over een Club Brugge hebben. Dat boeit echt niemandquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
we spreken dezelfde taal, er is ook hier en daar een verdwaalde Surinamer te vinden
Omdat er in België niet echt een groot, deftig forum initiatief is. Ik zou niet weten op welk forum ik hier actief zou moeten zijn waar dezelfde onderwerpen als hier besproken kunnen worden. En dan heb ik het niet over 9lives die ik hier af en toe zag passeren deze avond, die site is veel gezakt sinds het geen games.telenet.be meer is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:19 schreef Caland het volgende:
Dit topic gaat anders over België-Algerije, dus waarom spendeer je zoveel tijd en moeite om hier te reageren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch een forum dat vooral op Nederlands nieuws e.d. is gericht. Zie ook VBL. Ik zou nooit op een 9lives gaan meeposten waar ze het over een Club Brugge hebben. Dat boeit echt niemand
Ha, dag medeBelgquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:39 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dit topic gaat anders over België-Algerije, dus waarom spendeer je zoveel tijd en moeite om hier te reageren.
Voor elke wedstrijd is er een livetopic. Weet niet of dat je inmiddels al is opgevallen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:39 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dit topic gaat anders over België-Algerije, dus waarom spendeer je zoveel tijd en moeite om hier te reageren.
Door jullie soort mensen hopen veel Nederlanders dat jullie Belgen op jullie bek gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:17 schreef BramKVO het volgende:
Trouwens, waarom zien veel Belgen nl graag op hun bek gaan ? Door arrogante wij zijn zo veel beter dan de belgen mannetjes als caland , v poppel en dam.
Dezelfde taal en het is een van de grotere Nederlandstalige fora.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat ze hier doen eigenlijk, maar dat geheel terzijde.
WAT!? Juichen na een doelpunt? Nederlanders juichen niet bij een doelpunt?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:57 schreef Nober het volgende:
Zag net even wat beeld na de 2-1 dat ze daar stonden te juichen, dat je zo blij kan zijn met deze uitslag tegen Algerije.
Maar jullie soort mensen heeft toch ook eigen fora?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dezelfde taal en het is een van de grotere Nederlandstalige fora.
Ik zag bij Wilmots vooral heel veel opluchting eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:57 schreef Nober het volgende:
Zag net even wat beeld na de 2-1 dat ze daar stonden te juichen, dat je zo blij kan zijn met deze uitslag tegen Algerije. Dan zijn wij toch wel erg nuchter en ontevreden bij dezelfde uitslag morgenavond.
Partyflockquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar jullie soort mensen heeft toch ook eigen fora?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |