BORING!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Schakel net in, hoe is de wedstrijd tot nu toe?
nee groenquote:
Toen ik dit plaatje via automatische updates op de volgende manier in mijn scherm zag verschijnen:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:16 schreef Starm het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet in het elftal van België
Op één of andere manier vind ik dat zo zielig klinken: de duivels. Rot toch op met je duivelsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:15 schreef Burner82 het volgende:
twitter:sporza twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 18:14:26De Duivels voelen zich voorlopig niet in hun sas in Belo Horizonte, want Algerije verdedigt secuur en gaat hard in de duels. #belalg reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik dit plaatje via automatische updates op de volgende manier in mijn scherm zag verschijnen:
[ afbeelding ]
Scrollde ik snel naar beneden in de hoop een mooie vrouw te zien.
Och, Ons Oranje speelt in het blauwquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:17 schreef starla het volgende:
[..]
Op één of andere manier vind ik dat zo zielig klinken: de duivels. Rot toch op met je duivels
Mooi aantal e'squote:
Toen bleek het Roy Donders te zien?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik dit plaatje via automatische updates op de volgende manier in mijn scherm zag verschijnen:
[ afbeelding ]
Scrollde ik snel naar beneden in de hoop een mooie vrouw te zien.
Kutbraziliaantjes (die zijn namelijk in de meerderheid in het stadion)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:17 schreef TserrofEnoch het volgende:
Maar waar slaan die fluitconcerten op? Algerijnse spelers die voor België uitkomen? En pikken de Algerijnen dit niet?
Wereldspelertje. Buytgodquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Slot op de deur zag er daar niet best uit.
We noemen ze ook toch geen sinaasappels omdat ze een oranje shirt hebben?quote:
Ja, maar waarom?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Kutbraziliaantjes (die zijn namelijk in de meerderheid in het stadion)
Brazilianen waren toch massaal voor België? Ik meende dit van een Belg te horen in dit topic.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Kutbraziliaantjes (die zijn namelijk in de meerderheid in het stadion)
Eerste Belgische Keeper op een WK sinds 2002.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
Courtois kon vandaag toch een of ander record halen?
wat voor record?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
Geen ideequote:
Ze fluiten beide ploegen uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:19 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Brazilianen waren toch massaal voor België? Ik meende dit van een Belg te horen in dit topic.
Gordiaanse knoop vraag idd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:18 schreef TLC het volgende:
De grote vraag blijft waarom Algerije nooit Zidane vraagt om bondscoach te worden
100ste clean sheetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
Zidane mengt zich niet met amateursquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:18 schreef TLC het volgende:
De grote vraag blijft waarom Algerije nooit Zidane vraagt om bondscoach te worden
En mag inZanity zich nooit meer vertonen op Fokquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:19 schreef GGMM het volgende:
Als België verliest neemt Johannes_vermeer een week lang een Algerije-UI.
?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
toen ik zag dat dit topic van 4 paginas naar 7 ging in 2 sec, dacht ik GOOOOOOAAAAAAALL
Ze willen Mertens misschien nog inbrengen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:21 schreef Kwaliteit het volgende:
kunnen ze die gillende koters niet uit het stadion verbannen?
Courtois is 22... uiteraard niet voor België.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wedstrijden op rij totaal (laatste 100) of 100 onder Belgie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |