abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141202220
Hallo.
Ik ken een meisje nu al dik half jaar en ik vind der echt leuk al hele lange tijd maar nu even naar het verhaal

We hebben elkaar heel veel gezien enzovoorts samen gefeest gezopen enzovoorts maar toen kregen we dikke ruzie omdat ik over vrijwel alles negatief dacht ook over me eigen leven dit komt door mijn adhd
toen ik nog zo negatief dacht over alles heb ik der ook vertelt dat ik der leuk vind maar helaas zag ze mij als een goede vriend maar ik denk er toch anders over want ik heb nu hulp hierbij bij voor me adhd en toen ben ik eens gaan na denken over alles de hints die ze me igg gaf zoals complaintjes veel langs willen komen als ze tijd had ze wilde zelfs sex met me ik ben daar niet op ingegaan omdat ik me er niet fijn bij voelde heb dus kansen zat gemist als ik het me allemaal zelf hoor zeggen maar ik nu door die hulp posetief denk over alles en eens goed heb na gedacht en het met haar er over heb gehad vergaf ze me igg meteen en nu woord het contact beetje bij beetje langzaam aan weer beter
laats kwam ze ook langs en begon het igg weer in mijn ogen te flirten met me..
Uit het nix keek ze me aan en ging ze heel even door me haren heen dit doet een meisje in mijn ogen niet als ze je niet leuk vind?
Natuurlijk heb ik een lange weg nog tegaan voor ik der kan veroveren
Maar al met al ik wil jullie mening hier over horen eens
Kijken of ik gelijk heb want twijfel toch nog wel beetje of het allemaal klopt wat ik nu denk

Ik wil alleen graag serieuze reactie's het is al moelijk genoeg om dit hier te posten!

Groetjes en alvast bedankt

[ Bericht 100% gewijzigd door Re op 18-06-2014 09:29:47 ]
pi_141202653
Tja, als er direct zoveel 'kritiek' wordt gegeven, op een spellingsfaut ;)
Of iets anders. Interpuntie - die, langs; geen * kanten (deugd) - :)

Dan is de eigenlijke vraag, waar het om ging, weg...
Ik weet niet, misschien is dit grappig ? Maar voor de TS wel niet leuk.
Dat hoef toch niet...

Is hier geen dictee Nederlands.
pi_141202669
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 15:53 schreef JustTalkLove het volgende:
Tja, als er direct zoveel 'kritiek' wordt gegeven, op een spellingsfaut ;)
Of iets anders. Interpuntie - die, langs; geen * kanten (deugd) - :)

Dan is de eigenlijke vraag, waar het om ging, weg...
Ik weet niet, misschien is dit grappig ? Maar voor de TS wel niet leuk.
Dat hoef toch niet...

Is hier geen dictee Nederlands.
Fuck it joh, gewoon terugplaatsen. Laat de haters haten en de praters praten jwt
pi_141202825
Ok, aan de TS gewoon doen, proberen.
Vergeet die ADHD. Geef de liefde een kans.
pi_141202917
Extreem onleesbaar.

Maar moet wel goed komen, ze aait al door je haartjes, je ligt er binnen no-time bovenop! ^O^
pi_141203291
Leg gewoon uit dat je ADHD hebt en wat dit betekent, en of ze dit oke vind. Sommige mensen hebben er nogal moeite mee helaas. Het ligt ook aan hoe het bij jezelf zit maar praat er uiteindelijk over is wel zo belangrijk. Dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent. ADHD hoeft geen obstakel te zijn maar je partner moet er wel tegen kunnen en mee leren kunnen omgaan.

Succes met het meisje.
pi_141203347
Ik heb adhd/autisme/insert iets anders, DUS ik kan er niks aan doen.

:'(
pi_141203456
Lekker kinderen belachelijk maken :')
pi_141203623
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:15 schreef Plantagehouder het volgende:
Lekker kinderen belachelijk maken :')
Mogen kinderen feesten?
pi_141203742
Ko-fucking-lere wat een stel infantiele eikels lopen er hier rond. Zeuren om een OP waar geen enkele zinnige reactie op is geweest, en als die er dan uiteindelijk weer komt, hem afzeiken. Ik hoop dat jullie houding verbeterd nadat jullie balletjes zijn ingedaald :')
  dinsdag 17 juni 2014 @ 16:56:57 #11
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141204995
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:23 schreef stbabylon het volgende:
Ko-fucking-lere wat een stel infantiele eikels lopen er hier rond. Zeuren om een OP waar geen enkele zinnige reactie op is geweest, en als die er dan uiteindelijk weer komt, hem afzeiken. Ik hoop dat jullie houding verbeterd nadat jullie balletjes zijn ingedaald :')
waar is jouw antwoord op ts dan
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_141205217
''Ik zie je als een goede vriend'' = ''Ik wil geen relatie met je''

Leer het ZSM
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:12:15 #13
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141205597
quote:
Goed van je dat jij hem dan wel direct van advies voorziet. _O_
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:51:47 #14
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_141207111
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:13 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heb adhd/autisme/insert iets anders, DUS ik kan er niks aan doen.

:'(
Dat is wel een beetje de definitie van een ziekte he. Je kunt wel zeggen tegen iemand met ADHD dat ie rustig moet doen en zorgvuldig zijn woorden moet kiezen, maar dat gaat hem waarschijnlijk door z'n ziekte/aandoening niet lukken.
Ik heb geen signature.
pi_141219032
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:56 schreef Basxt het volgende:

[..]

waar is jouw antwoord op ts dan
Welke TS, die heeft na 3 reactie's zijn OP weggemikt, en komt niet meer terug. Terecht. Dit topic is dood.
pi_141234349
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 17:51 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje de definitie van een ziekte he. Je kunt wel zeggen tegen iemand met ADHD dat ie rustig moet doen en zorgvuldig zijn woorden moet kiezen, maar dat gaat hem waarschijnlijk door z'n ziekte/aandoening niet lukken.
Het punt is ook meer dat dat soort mensen vaak hun aandoening te pas en on te pas gebruiken als excuus voor hun gedrag, en dat de rest dat maar te toleren heeft 'omdat adhd/autisme/etc'.
  woensdag 18 juni 2014 @ 09:32:33 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_141235289
quote:
eens, niet iedereen is begiftigd met goed taalgebruik, en het jaagt users weg van het forum...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')