Fuck it joh, gewoon terugplaatsen. Laat de haters haten en de praters praten jwtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:53 schreef JustTalkLove het volgende:
Tja, als er direct zoveel 'kritiek' wordt gegeven, op een spellingsfaut![]()
Of iets anders. Interpuntie - die, langs; geen * kanten (deugd) -![]()
Dan is de eigenlijke vraag, waar het om ging, weg...
Ik weet niet, misschien is dit grappig ? Maar voor de TS wel niet leuk.
Dat hoef toch niet...
Is hier geen dictee Nederlands.
waar is jouw antwoord op ts danquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:23 schreef stbabylon het volgende:
Ko-fucking-lere wat een stel infantiele eikels lopen er hier rond. Zeuren om een OP waar geen enkele zinnige reactie op is geweest, en als die er dan uiteindelijk weer komt, hem afzeiken. Ik hoop dat jullie houding verbeterd nadat jullie balletjes zijn ingedaald
Goed van je dat jij hem dan wel direct van advies voorziet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:23 schreef stbabylon het volgende:
Ko-fucking-lere wat een stel infantiele eikels lopen er hier rond. Zeuren om een OP waar geen enkele zinnige reactie op is geweest, en als die er dan uiteindelijk weer komt, hem afzeiken. Ik hoop dat jullie houding verbeterd nadat jullie balletjes zijn ingedaald
Dat is wel een beetje de definitie van een ziekte he. Je kunt wel zeggen tegen iemand met ADHD dat ie rustig moet doen en zorgvuldig zijn woorden moet kiezen, maar dat gaat hem waarschijnlijk door z'n ziekte/aandoening niet lukken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:13 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heb adhd/autisme/insert iets anders, DUS ik kan er niks aan doen.
Welke TS, die heeft na 3 reactie's zijn OP weggemikt, en komt niet meer terug. Terecht. Dit topic is dood.quote:
Het punt is ook meer dat dat soort mensen vaak hun aandoening te pas en on te pas gebruiken als excuus voor hun gedrag, en dat de rest dat maar te toleren heeft 'omdat adhd/autisme/etc'.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:51 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de definitie van een ziekte he. Je kunt wel zeggen tegen iemand met ADHD dat ie rustig moet doen en zorgvuldig zijn woorden moet kiezen, maar dat gaat hem waarschijnlijk door z'n ziekte/aandoening niet lukken.
eens, niet iedereen is begiftigd met goed taalgebruik, en het jaagt users weg van het forum...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:23 schreef stbabylon het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |