Hij heeft nog aardig wat materiaal liggen volgens mij. Zal vroeg of laat wel een keer uitkomen.quote:
Yeah! Ik was er niet hooggespannen voor.. maar gewoon weer fucking vet, oldschool aphex kwaliteitquote:
Hij is weer genietenquote:
Al via de 'andere' weg gevonden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:22 schreef Weakling het volgende:
Die kickstarter ook gemist en daardoor niet in staat om 'm officieel, zelfs niet digitaal, te krijgen. Behoorlijk balen, maar straks vast wel ergens te "vinden" behalve dan via jijbuis videos.
Dan zal ik straks als ik thuis ben eens kijken of ie ook al in mijn winkel te vinden is. Apart dat ze 'm na de kickstart niet beschikbaar hebben gemaakt voor iedereen die 'm ook nog wil hebben.quote:
ja sommige sounds hoor je duidelijk terug.. vergelijk bijv Mumbly met Shcottkey 7th pathquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:13 schreef Haunter het volgende:
Yes! Iets wat mij qua sfeer heel erg doet denken aan Selected Ambient Works (ook niet gek gezien de tijdsgeest). En daar ben ik blij mee
Fijn plaatje, maar ik vrees alleen voor mensen zoals jij en ik die zijn opgegroeid met de oude IDM van de vroege jaren '90. Nostalgisch inderdaad.quote:
Er zijn nogal wat nummers die klinken als opzetjes voor andere nummers die later een stuk "bekender" zijn geworden. Niks mis mee op zich, maar geen echte verrassingen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:06 schreef Casiotone het volgende:
ja sommige sounds hoor je duidelijk terug.. vergelijk bijv Mumbly met Shcottkey 7th path
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |