Ik weet nog niet, maar het is wel zo dat er geen grote sterren in lopen die even een wedstrijd kunnen beslissen en deze domper moeten ze nog maar te boven zien te komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:34 schreef Baconbus het volgende:
Dit België gaat echt niet ver komen hoor. Tot nu toe teleurgesteld.
Ik weet het niet. Het zijn wel allemaal basisspelers bij hun toch niet kleine clubs.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet nog niet, maar het is wel zo dat er geen grote sterren in lopen die even een wedstrijd kunnen beslissen en deze domper moeten ze nog maar te boven zien te komen.
Ja, dat wel, maar zoals Gijp al een keer zei; Er spelen er wel bij grote clubs maar daar zijn het meevoetballers/waterdragers geen dragende sterren zoals Van Persie en Robben bijvoorbeeld. .... Ze hebben nog geluk aan die groep, alleen Rusland is natuurlijk een ploeg van formaat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het zijn wel allemaal basisspelers bij hun toch niet kleine clubs.
Vind het vooral raar dat Mertens er niet in staat. Dat is juist een speler die iets creëert.
Nu denken die Algerijnen laat maar komen, nog 100 ballen uit de 2e lijn graag.
Klopt. Hazard en Benteke staan er ook niet in. Dat schiet natuurlijk ook niet op.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar zoals Gijp al een keer zei; Er spelen er wel bij grote clubs maar daar zijn het meevoetballers/waterdragers geen dragende sterren zoals Van Persie en Robben bijvoorbeeld. .... Ze hebben nog geluk aan die groep, alleen Rusland is natuurlijk een ploeg van formaat.
Goede analyse bij Canvas. België heeft geen middenveld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:55 schreef Gert het volgende:
Ze kregen ook best een grote smoel, les diables rouges. Alleen, come on, Algerije. Die gun je het toch niet méér dan onze zuiderbuurkes.
Dat kan, maar het is nou niet bepaald een middenveld-wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Goede analyse bij Canvas. België heeft geen middenveld.
Je hebt het waarschijnlijk niet gezien (Jan Mulder en Boskamp bij Canvas) maar daar zeiden ze terecht dat Witsel zo ver naar voren speelt dat het middenveld van Algerije te allen tijden in stelling kan worden gebracht. Gevolg daarvan is ook dat Chadli veel verdedigend werk moet opknappen, waardoor die dus juist niet kan ondersteunen bij de aanval. Het één kan invloed hebben op het ander, dat is wat ik ermee bedoel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan, maar het is nou niet bepaald een middenveld-wedstrijd.
Ze moeten het tegen de handbalopstelling van Algerije hebben van snelle korte combinaties. Die zag je nauwelijks in de 1e helft....
Ja leuk hè? Boskamp zit al heel lang bij Belgische tv. Waarschijnlijk vinden ze het leuk om die felle Hollanders te horen praten. Brengt toch wat extra kleur.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:12 schreef Jian het volgende:
Ik vind het trouwens wel apart dat er bij de Belg 2 Nederlandse analytici zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |