Gooi al je schermen wegquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:22 schreef sararaats het volgende:
GoT kijk ik ook niet. ik kijk eigenlijk bijna geen tv meer maar dat gaat veranderen
Het voelde alsof ze even snel alle eindjes aan elkaar wilde knopen en alle nog levende characters op een nieuwe locatie/situatie wilde zetten. Allemaal leuk en aardig, maar ik voelde totaal geen spanning. De laatste 10 minuten nog even erachter komen wat er met Tyrion gaat gebeuren terwijl de vorige aflevering ook al zonder Tyrion was. Nee, ik was niet tevreden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja beetje anders als in de boeken en te veel te snel afgeraffeld.
Nee dat met Tyrion ging in de boeken heel anders, dit was een veel te korte dialoog.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het voelde alsof ze even snel alle eindjes aan elkaar wilde knopen en alle nog levende characters op een nieuwe locatie/situatie wilde zetten. Allemaal leuk en aardig, maar ik voelde totaal geen spanning. De laatste 10 minuten nog even erachter komen wat er met Tyrion gaat gebeuren terwijl de vorige aflevering ook al zonder Tyrion was. Nee, ik was niet tevreden.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef Joezi het volgende:
Ik moet gaan, etentjeHup hup Algerije
![]()
بالشّعب وللشّعب
Had het gelezen over de verschillen met de boeken. Nu ging het dus allemaal om Shae, beetje goedkoop. Mja, we zien het volgend jaar wel weer. Beetje zure nasmaak nu.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat met Tyrion ging in de boeken heel anders, dit was een veel te korte dialoog.En dat Bran Stark gedoe vind ik ook maar niks..
Ga je nu je abo opzeggen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat met Tyrion ging in de boeken heel anders, dit was een veel te korte dialoog.En dat Bran Stark gedoe vind ik ook maar niks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |