SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb Mucoangin gehaald. Nu hopen dat het werkt.
Ja. Ik hoopte eigenlijk dat het minder zou worden, maar toen ik wakker werd was er weinig veranderd, voelde zelfs iets erger. Mja, niks aan te doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:17 schreef Parlay het volgende:
[..]Ik hoop het ook, is het nog hetzelfde de pijn?
Dan wel van die lekkere zure mayo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef isax het volgende:
[..]
mijn gok is patat met een grote pot mayo
maar dat is een vooroordeel.
eigengemaakte mayonaisequote:
Jawel, neem nou die zuigtablet, het werkt...echt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja. Ik hoopte eigenlijk dat het minder zou worden, maar toen ik wakker werd was er weinig veranderd, voelde zelfs iets erger. Mja, niks aan te doen.
De eerste zit erin.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Jawel, neem nou die zuigtablet, het werkt...echt.
*ik wacht
Goezzoquote:
D&L is lekkerquote:
Wil je ook wat aandachtquote:
2 zeker?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:23 schreef isax het volgende:
ik zag net een gast en die had zo'n strakke broek aan dat je zijn ballen kon tellen
Dat zijn ook de bijwerkingen van het kijken van Utopiaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:24 schreef Joezi het volgende:
Mucoangin, zuigtabletten 20 mg
4. Mogelijke bijwerkingen
vaak tot zeer vaak voorkomend:
• zure oprispingen
• gestoorde spijsvertering met als verschijnselen een vol gevoel in de bovenhuik, pijn in de maagstreek, boeren, misselijkheid, braken en zuurbranden (dyspepsie)
• overgeven
• misselijkheid
• droge mond
• anaal kloven
• koortslip
ik las anaal lip.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:24 schreef Joezi het volgende:
Mucoangin, zuigtabletten 20 mg
4. Mogelijke bijwerkingen
vaak tot zeer vaak voorkomend:
• zure oprispingen
• gestoorde spijsvertering met als verschijnselen een vol gevoel in de bovenhuik, pijn in de maagstreek, boeren, misselijkheid, braken en zuurbranden (dyspepsie)
• overgeven
• misselijkheid
• droge mond
• anaal kloven
• koortslip
haha ja. slapeloosheid van COS.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:25 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat zijn ook de bijwerkingen van het kijken van Utopia
Anaalslipquote:
Meld!!!!111!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef isax het volgende:
[..]
mijn gok is patat met een grote pot mayo
maar dat is een vooroordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |