Winfried Witjes, alias De Generaalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:03 schreef isax het volgende:
[..]
vraag me altijd af wie die vent eigenlijk is.
zag hem laatst weer eens op tvquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Winfried Witjes, alias De Generaal
https://nl-nl.facebook.com/deoranjegeneraal.nl
Valt best mee toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:09 schreef isax het volgende:
[..]
zag hem laatst weer eens op tv
hij was aangekomen in brazilie
maar zijn accent
Centraal anaal als het aan onze joezi ligtquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:23 schreef Pavement het volgende:
Wist wel dat joezi boy van de leren broekjes was.
je hebt het gewoon verzonnenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:48 schreef Joezi het volgende:
roffertje lolz! als je het googelt kom je alleen mij tegen
van dalen 2015quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
trendsetter, dit wordt de internetslang van 2014
Ik had vroeger ook een tijdje "smoke" als woordje voor cool.. Die broek is echt wel smokequote:
ik doe zulke dingen zonder ik het weetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een tijdje "smoke" als woordje voor cool.. Die broek is echt wel smokeOok de enige die dat gebruikte
neuh maar dat is blonderen/zwart/blonderen ook niet.quote:
neequote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Owja je wilde op Paris Hilton lijken toch?
Maar eens een rondje gelopen na 1 jaar?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:51 schreef isax het volgende:
ik heb een speeltuintje in de buurt blijkbaar
die hoek ben ik nooit ingelopenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar eens een rondje gelopen na 1 jaar?
hoe kan je dan dun zijn?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik verken de buurt alleen op Google Maps
hoezo?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:00 schreef isax het volgende:
of tonijn
maar dat eet ik eigenlijk niet meer
is zielig
speeld belgie zo?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:04 schreef sararaats het volgende:
hier is de Belgische gekte uitgebroken. ik ben weer tegendraads en supporter voor jullie.
loombandjes maken is verslavend(m'n zwarte zijn er bijna door gesjast)
ik had dit weekend scampi fritti en kibbeling.
Och, bij "Billy"..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gezien wat een mens goed staat, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Algerije is echt top hoor, ik zou flink inzetten als ik jou wasquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben toch echt voor de duvels,de rest in die poule komt nog slaapverwekkender over.
Als ze zo spleen als de meeste Afrikaanse teams,houden ze dat 50 minuten vol en lopen ze de laatste 40 als oude kranten over het veld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Algerije is echt top hoor, ik zou flink inzetten als ik jou was
quote:
wat eten ze in belgs bij de wedstrijd?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:14 schreef sararaats het volgende:
ik zou de tegenstanders van de Duivels toch maar niet onderschatten.
hier alles in orde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb Mucoangin gehaald. Nu hopen dat het werkt.
Ja. Ik hoopte eigenlijk dat het minder zou worden, maar toen ik wakker werd was er weinig veranderd, voelde zelfs iets erger. Mja, niks aan te doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:17 schreef Parlay het volgende:
[..]Ik hoop het ook, is het nog hetzelfde de pijn?
Dan wel van die lekkere zure mayo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef isax het volgende:
[..]
mijn gok is patat met een grote pot mayo
maar dat is een vooroordeel.
eigengemaakte mayonaisequote:
Jawel, neem nou die zuigtablet, het werkt...echt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja. Ik hoopte eigenlijk dat het minder zou worden, maar toen ik wakker werd was er weinig veranderd, voelde zelfs iets erger. Mja, niks aan te doen.
De eerste zit erin.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Jawel, neem nou die zuigtablet, het werkt...echt.
*ik wacht
Goezzoquote:
D&L is lekkerquote:
Wil je ook wat aandachtquote:
2 zeker?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:23 schreef isax het volgende:
ik zag net een gast en die had zo'n strakke broek aan dat je zijn ballen kon tellen
Dat zijn ook de bijwerkingen van het kijken van Utopiaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:24 schreef Joezi het volgende:
Mucoangin, zuigtabletten 20 mg
4. Mogelijke bijwerkingen
vaak tot zeer vaak voorkomend:
• zure oprispingen
• gestoorde spijsvertering met als verschijnselen een vol gevoel in de bovenhuik, pijn in de maagstreek, boeren, misselijkheid, braken en zuurbranden (dyspepsie)
• overgeven
• misselijkheid
• droge mond
• anaal kloven
• koortslip
ik las anaal lip.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:24 schreef Joezi het volgende:
Mucoangin, zuigtabletten 20 mg
4. Mogelijke bijwerkingen
vaak tot zeer vaak voorkomend:
• zure oprispingen
• gestoorde spijsvertering met als verschijnselen een vol gevoel in de bovenhuik, pijn in de maagstreek, boeren, misselijkheid, braken en zuurbranden (dyspepsie)
• overgeven
• misselijkheid
• droge mond
• anaal kloven
• koortslip
haha ja. slapeloosheid van COS.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:25 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat zijn ook de bijwerkingen van het kijken van Utopia
Anaalslipquote:
Meld!!!!111!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef isax het volgende:
[..]
mijn gok is patat met een grote pot mayo
maar dat is een vooroordeel.
Slippen met remmenquote:
Ja beetje anders dan in de boeken en te veel te snel afgeraffeld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:19 schreef Baconbus het volgende:
Ik vond de finale van GOT meh meh. Zeker voor weer een jaar wachten.
Gooi al je schermen wegquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:22 schreef sararaats het volgende:
GoT kijk ik ook niet. ik kijk eigenlijk bijna geen tv meer maar dat gaat veranderen
Het voelde alsof ze even snel alle eindjes aan elkaar wilde knopen en alle nog levende characters op een nieuwe locatie/situatie wilde zetten. Allemaal leuk en aardig, maar ik voelde totaal geen spanning. De laatste 10 minuten nog even erachter komen wat er met Tyrion gaat gebeuren terwijl de vorige aflevering ook al zonder Tyrion was. Nee, ik was niet tevreden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja beetje anders als in de boeken en te veel te snel afgeraffeld.
Nee dat met Tyrion ging in de boeken heel anders, dit was een veel te korte dialoog.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het voelde alsof ze even snel alle eindjes aan elkaar wilde knopen en alle nog levende characters op een nieuwe locatie/situatie wilde zetten. Allemaal leuk en aardig, maar ik voelde totaal geen spanning. De laatste 10 minuten nog even erachter komen wat er met Tyrion gaat gebeuren terwijl de vorige aflevering ook al zonder Tyrion was. Nee, ik was niet tevreden.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef Joezi het volgende:
Ik moet gaan, etentjeHup hup Algerije
![]()
بالشّعب وللشّعب
Had het gelezen over de verschillen met de boeken. Nu ging het dus allemaal om Shae, beetje goedkoop. Mja, we zien het volgend jaar wel weer. Beetje zure nasmaak nu.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat met Tyrion ging in de boeken heel anders, dit was een veel te korte dialoog.En dat Bran Stark gedoe vind ik ook maar niks..
Ga je nu je abo opzeggen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat met Tyrion ging in de boeken heel anders, dit was een veel te korte dialoog.En dat Bran Stark gedoe vind ik ook maar niks..
Ik weet nog niet, maar het is wel zo dat er geen grote sterren in lopen die even een wedstrijd kunnen beslissen en deze domper moeten ze nog maar te boven zien te komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:34 schreef Baconbus het volgende:
Dit België gaat echt niet ver komen hoor. Tot nu toe teleurgesteld.
Ik weet het niet. Het zijn wel allemaal basisspelers bij hun toch niet kleine clubs.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet nog niet, maar het is wel zo dat er geen grote sterren in lopen die even een wedstrijd kunnen beslissen en deze domper moeten ze nog maar te boven zien te komen.
Ja, dat wel, maar zoals Gijp al een keer zei; Er spelen er wel bij grote clubs maar daar zijn het meevoetballers/waterdragers geen dragende sterren zoals Van Persie en Robben bijvoorbeeld. .... Ze hebben nog geluk aan die groep, alleen Rusland is natuurlijk een ploeg van formaat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het zijn wel allemaal basisspelers bij hun toch niet kleine clubs.
Vind het vooral raar dat Mertens er niet in staat. Dat is juist een speler die iets creëert.
Nu denken die Algerijnen laat maar komen, nog 100 ballen uit de 2e lijn graag.
Klopt. Hazard en Benteke staan er ook niet in. Dat schiet natuurlijk ook niet op.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar zoals Gijp al een keer zei; Er spelen er wel bij grote clubs maar daar zijn het meevoetballers/waterdragers geen dragende sterren zoals Van Persie en Robben bijvoorbeeld. .... Ze hebben nog geluk aan die groep, alleen Rusland is natuurlijk een ploeg van formaat.
Goede analyse bij Canvas. België heeft geen middenveld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:55 schreef Gert het volgende:
Ze kregen ook best een grote smoel, les diables rouges. Alleen, come on, Algerije. Die gun je het toch niet méér dan onze zuiderbuurkes.
Dat kan, maar het is nou niet bepaald een middenveld-wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Goede analyse bij Canvas. België heeft geen middenveld.
Je hebt het waarschijnlijk niet gezien (Jan Mulder en Boskamp bij Canvas) maar daar zeiden ze terecht dat Witsel zo ver naar voren speelt dat het middenveld van Algerije te allen tijden in stelling kan worden gebracht. Gevolg daarvan is ook dat Chadli veel verdedigend werk moet opknappen, waardoor die dus juist niet kan ondersteunen bij de aanval. Het één kan invloed hebben op het ander, dat is wat ik ermee bedoel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan, maar het is nou niet bepaald een middenveld-wedstrijd.
Ze moeten het tegen de handbalopstelling van Algerije hebben van snelle korte combinaties. Die zag je nauwelijks in de 1e helft....
Ja leuk hè? Boskamp zit al heel lang bij Belgische tv. Waarschijnlijk vinden ze het leuk om die felle Hollanders te horen praten. Brengt toch wat extra kleur.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:12 schreef Jian het volgende:
Ik vind het trouwens wel apart dat er bij de Belg 2 Nederlandse analytici zitten?
Elke keer krimp ik even in elkaar. Maar ze zijn ook erg grappigquote:
Noem eens een Aziatische middenmotor dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Afrikaanse teams zorgen nu en dan voor een verrassing, maar over het algemeen zijn ze zelfs niet opgewassen tov aziatische middenmoters
Het gekke is dan weer dat er veel meer grote/goede voetballers uit Afrika komen dan uit Aziëquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Afrikaanse teams zorgen nu en dan voor een verrassing, maar over het algemeen zijn ze zelfs niet opgewassen tov aziatische middenmoters
Aziaten weten hoe het is om in teamverband te spleen, waar de afrikaanse over het algemeen rekenen om een europees/zuid-amerikaans team in te rekenen met een twee-/drie sterren die in europese competities spelen en deze na 35 minuten uitgespeeld zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Het gekke is dan weer dat er veel meer grote/goede voetballers uit Afrika komen dan uit Azië
Toyota MR2.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Noem eens een Aziatische middenmotor dan?
mishubishi, die haalt het neit bij Toyota of Daewoo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
2 guys, 1 joke.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mishubishi, die haalt het neit bij Toyota of Daewoo.
Iran.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vind het niet raar dat Nigeria niet wint van Iran. Heb je die selectie gezien?quote:
Nigeria heft mssn 4 belangrijke wedstrijden gewonnen op een WK en daardoor een keer de kwartfinale bereikt,zeklde geld voor kameroen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vind het niet raar dat Nigeria niet wint van Iran. Heb je die selectie gezien?
Is echt niet zoals vroeger met kwaliteitsspelers als Jay Jay Okocha.
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nigeria heft mssn 4 belangrijke wedstrijden gewonnen op een WK en daardoor een keer de kwartfinale bereikt,zeklfd geld voor kameroen.
Dat afrikaanse teams over het algeheel echt niet zoveel beter zijn als aziatische, en het zeker niet kunnen 'opnemen' tegen teams met spelers die doorgaans halve finales van CL/EL spelenquote:
Ik vind het verschil in kwaliteit tussen Afrikaanse landen te groot om die als één groep te zien.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat afrikaanse teams over het algeheel, echt niet zoveel beter zijn als aziatische
Algerije, Ghana, Ivoorkust, Kameroen,Nigeria.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind het verschil in kwaliteit tussen Afrikaanse landen te groot om die als één groep te zien.
Ivoorkust heeft 2-1 gewonnen tegen Japan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Algerije, Ghana, Ivoorkust, Kameroen,Nigeria.
Zelfs als je naar de statistieken kijkt is er geen een die hun wedstrijd wist te winnen, en dat was niet eens tegen de 'best'geklasseerde uit hun poule(afgezien van belgie dan)
Ja. maar jij hebt er het toch over dat je afrikaanse teams niet op een hoopje moet gooien?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ivoorkust heeft 2-1 gewonnen tegen Japan?
Ik vind landen als Ivoorkust en Nigeria teveel verschillen in kwaliteit om over 'Afrikaanse teams' te praten. Kan wel, maar vind het niet zo representatief. Maar never mind.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja. maar jij hebt er het toch over dat je afrikaanse teams niet op een hoopje moet gooien?
Als Drogba niet mee zou spelen, hebben ivoorkust en Nigeria prcies dezelfe kwaliteit aan spelers.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind landen als Ivoorkust en Nigeria teveel verschillen in kwaliteit om over 'Afrikaanse teams' te praten. Kan wel, maar vind het niet zo representatief. Maar never mind.
Ivoorkust stond tot de 63e minuut 0-1 achter. Toch nog 2-1 gewonnen. Just sayin'.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik gooi afrikaanse teams juist wel oop een hoopje, die zijn, als ze niet met 3-0 voorstaan voor de 60ste minuut niet vooruit te branden.
Okay, dan weet ik genoeg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als Drogba niet mee zou spelen, hebben ivoorkust en Nigeria prcies dezelfe kwaliteit aan spelers.
er zijn altijd twee toffe spelertjes bij, Milla en Oman-byik in 1990 voor kameroen, Ammunike en Amokachi in 1994 voor Nigeria en Okocha in 1998 voor Nigeria, maar is altijd iets geweest dat niet verder dan de kwartfinale kwam en daarna afstierf, netzo als bij de aziaten trouwens, maar die hadden dan wel twee teams in 2002 in de halve finale staan..quote:
Vind 't allemaal best, maar ik heb het vooral over dit WK.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er zijn altijd twee toffe spelertjes bij, milla en Oman-byik in 1990 voor kameroen, ammunike en amokachi in 1994 voor Nigeria en Okocha in 1998 voor Nigeria, maar is altijd iets geweest dat niet verder dan de kwartfinale kwam en daarna afstierf, netzo als bij de aziaten trouwens, maar die hadden dan wel twee teams in 2002 in de halve finale staan..
Gert is ook 'in the money'quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:33 schreef Gert het volgende:
Toch mooi dat ik in de rust nog even wat geld gezet heb op winst België @ 3.90
Toch jammer dat het maar 2 euro was.
Een Ivoorkust zonder Drogba is als een Portugal zonder Ronaldo, true, men zal best wat betere kwaliteiten hebben. maar elke tegenstander zal de angst niet meer hebben voor die twee truukjes waar de winnende goal uit valt en daardoor meer lef durfen tonen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vind 't allemaal best, maar ik heb het vooral over dit WK.
En als je zegt dat zonder Drogba Ivoorkust en Nigeria gelijkwaardig zijn, liggen onze meningen te ver uit elkaar om er verder op door te gaan. Kan gebeuren.
Spelers van Nigeria die WK-waardig zijn: Ambrose, Obi Mikel en Musa.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een Ivoorkust zonder Drogba is als een Portugal zonder Ronaldo, true, men zal best wat betere kwaliteiten hebben. maar elke tegenstander zal de angst niet meer hebben voor die twee truukjes waar de winnende goal uit valt en daardoor meer lef durfen tonen.
Hij zei zo'n beetje 50 topics geleden dat hij hier ook niet meer ging posten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:56 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben alleen bang dat Bacon nooit meer tegen me praat
Oh gelukkig dan maar, dan is er nog hoopquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij zei zo'n beetje 50 topics geleden dat hij hier ook niet ging posten.
Klopt ja, hij was op. En daar sta je dan ineens met 3 huilende tieners.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:57 schreef isax het volgende:
[..]
super fijn voor hem.
dan was het ook zijn moment.
dat is niet sfeer verzieken maar gewoon het leven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt ja, hij was op. En daar sta je dan ineens met 3 huilende tieners.
Maar goed, life goes on ik wil de sfeer niet verzieken.
Lief dat je het nog vroeg
Klopt en dank je.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
Huisdieren die doodgaan is gewoon kut. Sterkte Choco.
Toch nog ff vragen hoe het met jouw hond gaat dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:00 schreef isax het volgende:
[..]
dat is niet sfeer verzieken maar gewoon het leven.
sterkte
is 1 van je katten overleden?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt ja, hij was op. En daar sta je dan ineens met 3 huilende tieners.
Maar goed, life goes on ik wil de sfeer niet verzieken.
Lief dat je het nog vroeg
ze had pijnstillers en nu gaat het over het algemeen weer goedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch nog ff vragen hoe het met jouw hond gaat dan?
Die ging ook niet zo lekker de laatste tijd toch?
De oudste moeten laten inslapen vanavond. Was 17 en verschrikkelijk achter uitgegaan de laatste weken.quote:
Gelukkig dan maar dat de pijnstillers helpen want vond het zo zielig toen het zo warm was, wat jij met je hond had had ik dus met die kat. Hopen dat de ontsteking weg blijft in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:02 schreef isax het volgende:
[..]
ze had pijnstillers en nu gaat het over het algemeen weer goed
zal weer wat minder worden maar het is waarscheinlijk een ontsteking. kijken of het terug komt.
altijd heel naar, hou oud ze ook zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De oudste moeten laten inslapen vanavond. Was 17 en verschrikkelijk achter uitgegaan de laatste weken.
anders laat ik mijn dierenarts chinese naaltjes in der stoppenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat de pijnstillers helpen want vond het zo zielig toen het zo warm was, wat jij met je hond had had ik dus met die kat. Hopen dat de ontsteking weg blijft in ieder geval.
Dank je.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
altijd heel naar, hou oud ze ook zijn.Sterkte
Ach gos, fuck je me nou of kan dat bij dieren ook tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:05 schreef isax het volgende:
[..]
anders laat ik mijn dierenarts chinese naaltjes in der stoppen
dat kan echt! mijn dierenartsen zijn een getrouwt stel. zij doet homeopathise dingen vooralquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gos, fuck je me nou of kan dat bij dieren ook tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gos, fuck je me nou of kan dat bij dieren ook tegenwoordig.
Als het werkt zou dat mooi zijn inderdaad dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:06 schreef isax het volgende:
[..]
dat kan echt! mijn dierenartsen zijn een getrouwt stel. zij doet homeopathise dingen vooral
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |