Nee, want inruimen is een synoniem van opruimen.quote:
Ja en je ruimt de vaat toch ook op door het in de vaatwasser in te ruimen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, want inruimen is een synoniem van opruimen.
blijf jij maar lekker volhouden met 23 tegen 3quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je koffer pakken, koffers worden gepakt, niet ingepaktquote:
Nee, dat doe je door het in de kast te zetten, want anders ruim je het aanrecht op.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:38 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Ja en je ruimt de vaat toch ook op door het in de vaatwasser in te ruimen.
Met je koffer pakken wordt bedoeld dat je moet vertrekken, niet het inpakken zelf.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je koffer pakken, koffers worden gepakt, niet ingepakt
Volgens mij komt je koffer pakken van het engelse Pack my suite case.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je koffer pakken, koffers worden gepakt, niet ingepakt
Dat is wel een goed alternatief toch: de vaatwasser volpakken?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij komt je koffer pakken van het engelse Pack my suite case.
Ik noem het altijd koffer volprakken.
Inpakken is volgens mij sowieso niet correct. Inruimen, mja, klinkt ook niet echt 100% goed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel een goed alternatief toch: de vaatwasser volpakken?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
volstoppen dan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel een goed alternatief toch: de vaatwasser volpakken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |