Ik dacht ik rek het nog even, kijken of ze er zelf achter komt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik zat me al te schamen in een hoekje omdat die vraag vrij duidelijk had moeten zijn na je eerste foto.
Dat had ik bij twee concerten. Bij Rammstein in 2009, toen de menigte in dat stadion gewoon vervelend was. Damn, normaal is het publiek bij metalconcerten wel leuk. Dit waren een hoop aso'squote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:06 schreef isax het volgende:
ik zit dat concert nu terug kijken
vraag me af hoe ik het allemaal heb overleefd
dat was me toch een kater
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:06 schreef isax het volgende:
ik zit dat concert nu terug kijken
vraag me af hoe ik het allemaal heb overleefd
dat was me toch een kater
wij zijn o.a. bij toy dolls geweest in Utrecht. ik moest rijden had nergens last van, punkie heeft een paar biertjes gehad, maar we stonden vooraan en was niet echt mogelijk om drinken te gaan halen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat had ik bij twee concerten. Bij Rammstein in 2009, toen de menigte in dat stadion gewoon vervelend was. Damn, normaal is het publiek bij metalconcerten wel leuk. Dit waren een hoop aso's![]()
Awesome concert wel verder.
En bij Noisia Invites. 22:00 tot 10:00. Hoop bier. Kapot
Jonguhquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Goffer, loop ik mezelf weer te quoten ..
ik had het vaak. de bassist en ik zuipen altijd samen biertjesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat had ik bij twee concerten. Bij Rammstein in 2009, toen de menigte in dat stadion gewoon vervelend was. Damn, normaal is het publiek bij metalconcerten wel leuk. Dit waren een hoop aso's![]()
Awesome concert wel verder.
En bij Noisia Invites. 22:00 tot 10:00. Hoop bier. Kapot
Blijven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ben wel heel benieuwd wat ron nou gaat doen trouwens.
ik hoop het wel, ik denk dat als het erop aankomt, dat hij wel vanes durft aan te vallenquote:
3.20, op het eindequote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:15 schreef isax het volgende:
[..]
hulplijn:
daar heb ik ook een rolletje in
Ik denk dat ie gaat negeren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik hoop het wel, ik denk dat als het erop aankomt, dat hij wel vanes durft aan te vallen
hij is helemaal klaar met haar en met lau
Echt waarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ben wel heel benieuwd wat ron nou gaat doen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |