quote:Op maandag 16 juni 2014 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb dit grapje jaren geleden ook een keer gemaakt op FOK! Het leek een goede tijd om hem een keer te recyclen.
Mijn zoon had bijna knipperlichtjes op zijn fiets gemaakt zodat ie zijn handen niet hoefde uit te steken.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Een kilometerteller op een rad en het verbaasd me niet eens.
ik zou het serieus kunnen hebben gedaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maakte een garpje.![]()
Ik heb drie hamsters gehad geloof ik. De eerste en de laatste waren het leukst. De eerste twee waren dwerghamstertjes. De laatste een goudhamster. Hij had een groot rad waar hij hele nachten in bleef rennen, had er een kilometerteller op gehangen. Hij legde per week echt tientallen kilometers af
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn zoon had bijna knipperlichtjes op zijn fiets gemaakt zodat ie zijn handen niet hoefde uit te steken.
Echt wel een mannen dingetje , technische snufjes enz.
Euh. Een goede regel is, alles met haar niet in het water leggen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
ik zou het serieus kunnen hebben gedaan.
gewoon omdat ik dacht dat hij dat wel leuk vond
keer mijn konijn in bad gezet
moeders was niet blij
Ik ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat leuk, die manier van denken.
nee het laatse half jaar was hij wel doof, deden we alles met gebarentaal.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:31 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Kon die niet goed zien ofzo? Die heeft idd alles geraakt wat mogelijk was.
Je zou moeten weten wat ik met mijn vaders huis heb gegaan allemaal. En wat het na de zomer allemaal kanquote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat leuk, die manier van denken.
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 juni 2014 23:38 schreef Persefoneia het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Was kort maar krachtig. Altijd gezellig hier.
Slaap lekker voor straks
trustequote:Op maandag 16 juni 2014 23:38 schreef Persefoneia het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Was kort maar krachtig. Altijd gezellig hier.
Slaap lekker voor straks
Rondleiding!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zou moeten weten wat ik met mijn vaders huis heb gegaan allemaal. En wat het na de zomer allemaal kan
Nopequote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
gizmoooooooooooooooo![]()
shit ik kom hier echt neit weg he
quote:
TJa als er bijna geen mannen zijn gaat het al snel over vrouwen onderwerpen.quote:
Ik dus ook niet zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
Oh.
Ik vind dit niet helemaal aardig tegen Punkman en Zwabber.
Daar gaat het om.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:44 schreef sararaats het volgende:
zo, kermis voorbij en portemonnee halfleeg maar het was wel gezellig
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een deel van de verlichting gaat automatisch aan als je de ruimte in loopt. (halletjes) De rest heb ik zenders ingebouwd. Alles is op afstand bestuurbaar. Zelfs de voordeur. De muziek en films staan op een server op zolder, en zo kan mijn vader in de woonkamer of op zijn slaapkamer films kijken en muziek luisteren. Hij kan op zijn laptop of zijn ipad een film of muziek uitkiezen, aanzetten, en omdat de boel niet draait vanaf de laptop kan hij die gewoon uitzetten. Als hij een film op de TV kijkt. Of film kijken op z'n laptop, maar dat heeft hij nog niet gedaan. Deze zomer gaat alles computergestuurd worden. Deur, zonnescherm, verlichting, aquarium, rolluiken, screens, misschien airco.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een deel van de verlichting gaat automatisch aan als je de ruimte in loopt. (halletjes) De rest heb ik zenders ingebouwd. Alles is op afstand bestuurbaar. Zelfs de voordeur. De muziek en films staan op een server op zolder, en zo kan mijn vader in de woonkamer of op zijn slaapkamer films kijken en muziek luisteren. Hij kan op zijn laptop of zijn ipad een film of muziek uitkiezen, aanzetten, en omdat de boel niet draait vanaf de laptop kan hij die gewoon uitzetten. Als hij een film op de TV kijkt. Of film kijken op z'n laptop, maar dat heeft hij nog niet gedaan. Deze zomer gaat alles computergestuurd worden. Deur, zonnescherm, verlichting, aquarium, rolluiken, screens, misschien airco.
Ga nu ook huilend in een hoekje zitten stukjes varkenslapjes vertrappen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
Oh.
Ik vind dit niet helemaal aardig tegen Punkman en Zwabber.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ga nu ook huilend in een hoekje zitten stukjes varkenslapjes vertrappen.
Net als iets dat bewust is van zichzelf. Wat een levenskunstenaar ben ik ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij gaat best diep. Een gat in een muur en dan uitzicht op nog een (dezelfde) muur.
Niet eens krassen?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ga nu ook huilend in een hoekje zitten stukjes varkenslapjes vertrappen.
Ik zag gewoon een paar rotsen met een gat erin en daar achter de muur.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij gaat best diep. Een gat in een muur en dan uitzicht op nog een (dezelfde) muur.
ik ben niet zo goed met elektronicaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei. Ik knutsel graag.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Net als iets dat bewust is van zichzelf. Wat een levenskunstenaar ben ik ook.
Vertel eens? Maak van je hart geen moordkuil.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag gewoon een paar rotsen met een gat erin en daar achter de muur.
De eerste 2 sec. dat ik het zag, zag ik er wat anders in ook door de voorgaande opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |