Ik dacht ik rek het nog even, kijken of ze er zelf achter komt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik zat me al te schamen in een hoekje omdat die vraag vrij duidelijk had moeten zijn na je eerste foto.
Dat had ik bij twee concerten. Bij Rammstein in 2009, toen de menigte in dat stadion gewoon vervelend was. Damn, normaal is het publiek bij metalconcerten wel leuk. Dit waren een hoop aso'squote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:06 schreef isax het volgende:
ik zit dat concert nu terug kijken
vraag me af hoe ik het allemaal heb overleefd
dat was me toch een kater
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:06 schreef isax het volgende:
ik zit dat concert nu terug kijken
vraag me af hoe ik het allemaal heb overleefd
dat was me toch een kater
wij zijn o.a. bij toy dolls geweest in Utrecht. ik moest rijden had nergens last van, punkie heeft een paar biertjes gehad, maar we stonden vooraan en was niet echt mogelijk om drinken te gaan halen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat had ik bij twee concerten. Bij Rammstein in 2009, toen de menigte in dat stadion gewoon vervelend was. Damn, normaal is het publiek bij metalconcerten wel leuk. Dit waren een hoop aso's![]()
Awesome concert wel verder.
En bij Noisia Invites. 22:00 tot 10:00. Hoop bier. Kapot
Jonguhquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Goffer, loop ik mezelf weer te quoten ..
ik had het vaak. de bassist en ik zuipen altijd samen biertjesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat had ik bij twee concerten. Bij Rammstein in 2009, toen de menigte in dat stadion gewoon vervelend was. Damn, normaal is het publiek bij metalconcerten wel leuk. Dit waren een hoop aso's![]()
Awesome concert wel verder.
En bij Noisia Invites. 22:00 tot 10:00. Hoop bier. Kapot
Blijven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ben wel heel benieuwd wat ron nou gaat doen trouwens.
ik hoop het wel, ik denk dat als het erop aankomt, dat hij wel vanes durft aan te vallenquote:
3.20, op het eindequote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:15 schreef isax het volgende:
[..]
hulplijn:
daar heb ik ook een rolletje in
Ik denk dat ie gaat negeren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik hoop het wel, ik denk dat als het erop aankomt, dat hij wel vanes durft aan te vallen
hij is helemaal klaar met haar en met lau
Echt waarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ben wel heel benieuwd wat ron nou gaat doen trouwens.
Klopt maar dat gaat ie niet nog een keer doen denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
geen idee, hij kan expoderen blijkbaar
Hangen in zijn hangmat, mopperen, roddelen en blijvenquote:
daar hoop ik opquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt maar dat gaat ie niet nog een keer doen denk ik.
Die gaat rustig de maand door en komt op de stoel en gaat naar huis, of er moeten nog andere rare dingen gebeuren met andere bewoners.
Hardcore GC fangirl?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:13 schreef isax het volgende:
[..]
ik had het vaak. de bassist en ik zuipen altijd samen biertjes
hij koopt maffe biertjes en ik ben altijd de enige die dat drinkt
dus staan meestal in een steegje met biertjes![]()
niet goed als je steeds om 6 uur op moet
een keer was heeeeel erg.
maar die avond daarvoor hadden vriendin en ik de deal om het netjes te houden
toen kwam er een heel verhaal maar kort samengevat was er ruzie door mij om paris hilton
en was de tourmanager aan het knokken
en toen hadden we zoiets van fuck it en hebben we de taxi die hun betaalde voor ons naar een kroeg laten rijden
Helloquote:
hij was bijna weg, zenderkamer hield hem tegenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:19 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hangen in zijn hangmat, mopperen, roddelen en blijven
quote:
Mwah, hij liep zo te treuzelen en te miepen, Nico janken. Die had dat ook zonder ZK nog wel kunnen rekken tot blijven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hij was bijna weg, zenderkamer hield hem tegen
We hadden inderdaad al gezwaaid vandaag.Vind het alleen grappig om soms extra te zwaaienquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:22 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Naar choco zwaai ik niet meer, die had ik al gezien vandaag, beetje mak an met mijn hand
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:22 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Naar choco zwaai ik niet meer, die had ik al gezien vandaag, beetje mak an met mijn hand
zou kunnen, misschien is het weer voor de actie, maar was wel leuk om zienquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mwah, hij liep zo te treuzelen en te miepen, Nico janken. Die had dat ook zonder ZK nog wel kunnen rekken tot blijven.
zit je hand er nog wel aanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We hadden inderdaad al gezwaaid vandaag.Vind het alleen grappig om soms extra te zwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarom doe ik het lekker zoveel vandaagquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
Zwaaien kan in de COS voortaan, alvast bedankt.
wat gooien ze op straat foe young hi enzo ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:26 schreef isax het volgende:
kut chinesen gooie gewoon alles op straat
hebben die niet gehoort dat het vuil niet word opgehaalt?
Mijn streams waren stukquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
zou kunnen, misschien is het weer voor de actie, maar was wel leuk om zien
nee een dikke stapel karton en flessen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
wat gooien ze op straat foe young hi enzo ?
het was echt een hele gave avond, zou het zo weer doen.quote:
quote:
genoeg filmpjes te zien, lolquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:30 schreef Parlay het volgende:
[..]Erg dankbaar altijd voor de filmpjesmaker, sv'ers enzo.
waar wonen jullie dan ergens?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
het was echt een hele gave avond, zou het zo weer doen.
was een eind weg, maar dat hadden we ervoor over
Absoluut applaus voor de mensen die dat doenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:30 schreef Parlay het volgende:
[..]Erg dankbaar altijd voor de filmpjesmaker, sv'ers enzo.
Ik ga nog wel even de terugkomst van Ron bekijken uit ZK want die had ik gemist, daarvoor had ik nog beeld zoals de meesten.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut applaus voor de mensen die dat doen![]()
![]()
waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:32 schreef isax het volgende:
[..]
daar ben ik ooits met de trein heen gegaan![]()
meer als 3 uur over gedaan.
wat een kut eind.
Fat Mike en zooi.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:31 schreef isax het volgende:
enigste band waar ik ooits ben weggelopen
zooooo dronken waren hun
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:32 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even de terugkomst van Ron bekijken uit ZK want die had ik gemist, daarvoor had ik nog beeld zoals de meesten.
ik heb gekeken even het was 4 en een half uur.quote:
Hebben ze daar die rondweg nog met al die K*T stoplichten ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb gekeken even het was 4 en een half uur.
en ik kom uit eindhoven
woon in amsterdam
maar ik ben nog 3 dagen thuis omdat ik niet zonder de hondjes kan
metro station was een band met de broer van miley cyrus. speelde in amsterdam en ik ken wat mensen die er heen warenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Fat Mike en zooi.
Dwarves zijn helemaal erg, concert van 20 minuten, toen hadden de heren het weer gehad.
Betaal je voor.
alles ligt open in eindhoven omdat ze alles verbouwen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hebben ze daar die rondweg nog met al die K*T stoplichten ?
Ze heeft een goede leermeester gehad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helemaal top van je![]()
En bewijs dat sommige dus echt nog wel streams hadden inc. ikke
jah eindhoven is een eind weg, vooral met OVquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb gekeken even het was 4 en een half uur.
en ik kom uit eindhoven
woon in amsterdam
maar ik ben nog 3 dagen thuis omdat ik niet zonder de hondjes kan
Ben er een tijd niet geweest, maar ze hadden altijd zo'n rondweg om Eindhoven voorbij te komen, daar stonden om de 50 meter stoplichten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:36 schreef isax het volgende:
[..]
alles ligt open in eindhoven omdat ze alles verbouwen.
vreselijk
ook steeds op de zelfde plekken
lol ik heb wel hulp gehad van punkie natuurlijk, maar kan het nu zelf. best leuk om te doenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helemaal top van je![]()
En bewijs dat sommige dus echt nog wel streams hadden inc. ikke
herkenbaarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:36 schreef isax het volgende:
[..]
alles ligt open in eindhoven omdat ze alles verbouwen.
vreselijk
ook steeds op de zelfde plekken
Ja en ze moest ook wel omdat jouw streams er ook mee kaptequote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ze heeft een goede leermeester gehad.
Ik heb een gruwelijke hekel aan dat wijf van "skaterboy", die zei dat zij punk groot had gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:38 schreef isax het volgende:
ik vind hun helemaal niet meer leuk op cd, alleen begin tijd.
maar live vind ik ze wel gaaf.
jah punkie had een update, internet foetsie en kon ook neit meer op de lS komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ze heeft een goede leermeester gehad.
dat is geloof ik een heel stuk nog altijd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ben er een tijd niet geweest, maar ze hadden altijd zo'n rondweg om Eindhoven voorbij te komen, daar stonden om de 50 meter stoplichten.
ik zou een beestje zelf nemen maar vind ik gemeen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah eindhoven is een eind weg, vooral met OV
jah je huisdieren, ik zou ook niet zonder ze kunnen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en ze moest ook wel omdat jouw streams er ook mee kapte![]()
Nu ze het weet heeft ze jou daarvoor niet meer nodig.
Dat dusquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
lol ik heb wel hulp gehad van punkie natuurlijk, maar kan het nu zelf. best leuk om te doen
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:40 schreef isax het volgende:
[..]
dat is geloof ik een heel stuk nog altijd.
[..]
ik zou een beestje zelf nemen maar vind ik gemeen.
er is hier geen park in de buurt.
mijn ouders gaan verhuizen voor die beestjes.
Zou het opnemen, opneem programma zei ik doe een update en lazert zo mijn internet eruit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en ze moest ook wel omdat jouw streams er ook mee kapte![]()
Nu ze het weet heeft ze jou daarvoor niet meer nodig.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke hekel aan dat wijf van "skaterboy", die zei dat zij punk groot had gemaakt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Helemaal mooi toch dat hij het je heeft geleerd.
ik word er verlegen vanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zou het opnemen, opneem programma zei ik doe een update en lazert zo mijn internet eruit.![]()
Toen even snel Gizmo geleerd en die leerde heel snel.
Ging vlekkeloos.
Ik las het ja en ja Gizmo leert snel wist ik al. Haxballquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zou het opnemen, opneem programma zei ik doe een update en lazert zo mijn internet eruit.![]()
Toen even snel Gizmo geleerd en die leerde heel snel.
Ging vlekkeloos.
quote:
Ik noem haar zelf liever "she who cannot be named" omdat het geen naam mag hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:41 schreef isax het volgende:
[..]
![]()
daar was ik echt binnen 3 maanden klaar mee.
Hoe staat het met het toetsenbord van Isax ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik las het ja en ja Gizmo leert snel wist ik al. Haxball
[..]![]()
![]()
![]()
ach het is ook niet mijn dingquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik noem haar zelf liever "she who cannot be named" omdat het geen naam mag hebben.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoe staat het met het toetsenbord van Isax ?
Kan die al eens mee doen met heksbal ?
man man. nog steeds naar de tyfus.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoe staat het met het toetsenbord van Isax ?
Kan die al eens mee doen met heksbal ?
Nope, geen goal nog.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij gaat er dus in want ik loop een minuut achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |