aha succesquote:Op maandag 16 juni 2014 22:54 schreef isax het volgende:
ik moet morgen heel mijn appartement opruimen
vaders komt langs
Lekker puhquote:Op maandag 16 juni 2014 22:54 schreef isax het volgende:
vaders komt langs
Heb je een hoop ruimte onder je bank en bed ?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:54 schreef isax het volgende:
vaders komt langs
slaap lekker alvastquote:Op maandag 16 juni 2014 22:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
zo ik ga ff wat anders doen, dat was een leuk avondje, behalve dat dennis weg is
Toestand weerquote:Op maandag 16 juni 2014 22:54 schreef isax het volgende:
vaders komt langs
Tenzij haar vader om wat voor reden dan ook juist daar moet zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je een hoop ruimte onder je bank en bed ?
Dan ben je zo klaar.
Druk druk drukquote:Op maandag 16 juni 2014 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook weer aanwezig hier![]()
Wordt de COS te saai voor je?
Dan zie ik je misschien nog wel. En zeg ik gewoon latersquote:Op maandag 16 juni 2014 22:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
tnx jij ook, misschien kom ik straks nog wel ff
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:54 schreef isax het volgende:
vaders komt langs
see yaquote:Op maandag 16 juni 2014 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zie ik je misschien nog wel. En zeg ik gewoon laters
Keek er toch al niet teveel naar dus ik mis niet zoveel.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:57 schreef Punkman het volgende:
Geen buurman en buurman tekeningen meer...
Ik zwaai gewoon terug !quote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Keek er toch al niet teveel naar dus ik mis niet zoveel.
Had ik al naar jou gezwaaid, boeiend doe het gewoon![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:00 schreef Persefoneia het volgende:
Ik zwaai ook maar even. Gewoon, omdat het kan.
ik heb geen bankquote:Op maandag 16 juni 2014 22:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je een hoop ruimte onder je bank en bed ?
Dan ben je zo klaar.
Volgens mij is er niet echt een thema vanavond.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:01 schreef Persefoneia het volgende:
Wat is het thema vanaaf![]()
Geen voetbal hoop ik
Nou, mijn hond wilde op de stoel springen, maar sprong mis.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet echt een thema vanavond.
Heb jij een goed onderwerp waar we het allemaal over kunnen hebben.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Nou, mijn hond wilde op de stoel springen, maar sprong mis.
Zij deed een beetje raar en rende door huis.
Nu ruik ik poep maar kan niks vinden.
mijn hond vloog een keer met der hoofd tegen de graniete tafelquote:Op maandag 16 juni 2014 23:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Nou, mijn hond wilde op de stoel springen, maar sprong mis.
Zij deed een beetje raar en rende door huis.
Nu ruik ik poep maar kan niks vinden.
Oeps, zo'n tafel veert niet echt mee. Alles goed gegaan?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:04 schreef isax het volgende:
[..]
mijn hond vloog een keer met der hoofd tegen de graniete tafel
haha het is zichzelf aan het repareren?quote:
Waarom is dat eenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:54 schreef isax het volgende:
vaders komt langs
A. Ik heb altijd vakantiequote:Op maandag 16 juni 2014 23:06 schreef isax het volgende:
wie heeft vakantie?
je kan nog niet eens voor je raam meer zitten
mijn pa is een toffe vent.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom is dat een
Omdat je moet opruimen of is vaders niet zo gezellig?
B. ik woon ergens waar dat soms wat anders betekend. naja meestal zeg maar.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:06 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
A. Ik heb altijd vakantie
B. Waarom kun je niet voor je raam zitten?
fauthfully!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lees dat laatste zinnetje nog eens goed.
Ik denk dat ik je snap, iets met rood en blacklight? Althans je hebt eens aangegeven daar tussen te wonen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef isax het volgende:
[..]
B. ik woon ergens waar dat soms wat anders betekend. naja meestal zeg maar.
Haha, gotcha. Scheelt dat mijn vader niet op m'n kamer kan komenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef isax het volgende:
[..]
mijn pa is een toffe vent.
68 en komt even op zijn moter langs omdat hij hier moet werken
maar opruimen
kloptquote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je snap, iets met rood en blacklight? Althans je hebt eens aangegeven daar tussen te wonen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet dat laatste zinnetje. meer dat any inconvenience is much appreciated zinnetje.
Ik heb een poos in het spijkerkwartier in Arnhem gewoond.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef isax het volgende:
[..]
klopt![]()
mijn ambi light is ook best rood maar dan nog.
toeristen denken dat iedereen een meisje van plezier is in deze buurt.
U ookquote:Op maandag 16 juni 2014 23:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik wens u allen nog een fijne voortzetting van de avond/nacht![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, gotcha. Scheelt dat mijn vader niet op m'n kamer kan komen
Slaap lekker NIjn!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik wens u allen nog een fijne voortzetting van de avond/nacht![]()
Ik vind de mogelijke doodsoorzaken wat typisch. En de volgorde al helemaal.quote:Hoe oud kan een wandelende tak worden? :
Als je een wandelende tak goed verzorgd kan hij wel anderhalf jaar oud worden. Maar hij kan natuurlijk altijd dood gaan, bijv als hij klem komt te zitten, verdrinkt of ziek wordt.
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 juni 2014 23:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Slaap lekker NIjn!![]()
Ik ga ook. Fijne nacht nog!
ik woon gelukkig niet met uitzicht op een boordeel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:11 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb een poos in het spijkerkwartier in Arnhem gewoond.
Gingen we klokken hoe lang die gasten binnen bleven.
Het record stond ergens rond 6 minuten maar die had zijn rits nog open dus die werd door ons gediskwalificeerd.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
Er zijn 2 van de 3 volwassen wandelende takken doodgegaan. Dat is geen ramp want we hebben nog het nageslacht. Een stuk ok 100 en counting. Maar ik googelde dus even op hoe oud een wandelende tak kan worden kom ik dit tegen.
[..]
Ik vind de mogelijke doodsoorzaken wat typisch. En de volgorde al helemaal.
kunnen ze niet zwemmen/drijven?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
Er zijn 2 van de 3 volwassen wandelende takken doodgegaan. Dat is geen ramp want we hebben nog het nageslacht. Een stuk ok 100 en counting. Maar ik googelde dus even op hoe oud een wandelende tak kan worden kom ik dit tegen.
[..]
Ik vind de mogelijke doodsoorzaken wat typisch. En de volgorde al helemaal.
Sommigen groette ik wel, sommigen niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef isax het volgende:
[..]
ik woon gelukkig niet met uitzicht op een boordeel.
ik voel me ook erg ongemakkelijk als ik zulke meisjes zie.
kijk netjes naar de grond of iets.
waar onze stabij met zijn hoofd nog niet tegen aan is gevlogen moet nog uitgevonden wordenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:04 schreef isax het volgende:
[..]
mijn hond vloog een keer met der hoofd tegen de graniete tafel
ik vertrouw die praktijken niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Sommigen groette ik wel, sommigen niet.
Zij doen ook maar gewoon hun ding, als ze mij maar met rust laten, dacht ik altijd.
Jij bent snel terugquote:Op maandag 16 juni 2014 23:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
waar onze stabij met zijn hoofd nog niet tegen aan is gevlogen moet nog uitgevonden worden
jahquote:Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij bent snel terugMoeilijk hè wegblijven hier
![]()
Ik heb nog nooit de behoefte gehad dat te testen. Alhoewel het wat verleidelijk begint te worden sinds mijn collega een kleintje in de smeerkaas vond.quote:
Wij hebben kliko's. 1 voor restafval, 1 voor gft, 1 voor oud papier en 1 voor plastic.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:15 schreef isax het volgende:
halen ze bij jullie vuilniszakken op?
hier is het al een tering zooi.
onze gordon lag gister in de splagaat. mega zielig.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
waar onze stabij met zijn hoofd nog niet tegen aan is gevlogen moet nog uitgevonden worden
waarom heb je eigenlijk wandellende takken?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de behoefte gehad dat te testen. Alhoewel het wat verleidelijk begint te worden sinds mijn collega een kleintje in de smeerkaas vond.
Ik heb ze ook gehad. En dan die eitjes uit laten komen. Was altijd erg leukquote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de behoefte gehad dat te testen. Alhoewel het wat verleidelijk begint te worden sinds mijn collega een kleintje in de smeerkaas vond.
in amsterdam staken ze.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Wij hebben kliko's. 1 voor restafval, 1 voor gft, 1 voor oud papier en 1 voor plastic.
En die voor restafval halen ze maar 1 keer in de 4 weken op. Meuren dat ding als het warm is
O jee, dat is niet zo fraai. Kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
in amsterdam staken ze.
word leuk over een paar dagen.
het word een zooi, voor al waar ik woon.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
O jee, dat is niet zo fraai. Kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt.
Omdat we gratis een terrarium konden krijgen, schildpadjes hard kunnen bijten en we andere dieren te eng vonden.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
waarom heb je eigenlijk wandellende takken?
Het eerste gespotte kleintje was een groot feest. Maar nu kampen we lichtelijk met een bevolkingsoverschot.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gehad. En dan die eitjes uit laten komen. Was altijd erg leuk
Ieuwquote:Op maandag 16 juni 2014 23:20 schreef isax het volgende:
[..]
het word een zooi, voor al waar ik woon.
hier is het niet ongewoon dat mensen schijten op straat.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat we gratis een terrarium konden krijgen, schildpadjes hard kunnen bijten en we andere dieren te eng vonden.
[..]
Het eerste gespotte kleintje was een groot feest. Maar nu kampen we lichtelijk met een bevolkingsoverschot.
ik las dat je een egel in een terrarium moet zetten.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat we gratis een terrarium konden krijgen, schildpadjes hard kunnen bijten en we andere dieren te eng vonden.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Het eerste gespotte kleintje was een groot feest. Maar nu kampen we lichtelijk met een bevolkingsoverschot.
Ik denk dat Disana dit niet met je eens is.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef isax het volgende:
[..]
ik las dat je een egel in een terrarium moet zetten.
kan me ook niet voorstellen dat dat gezond isquote:Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat Disana dit niet met je eens is.
mijn laatste hamster was ontsnapt, 3 weken met de muisen gewoont en toen zat hij opeens op de plank boven de keuken.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had ooit een hamster, had hem een goed huis gegeven, huisje, radje, stro. Alles. En toch is hij overleden toen ik water in het aquarium deed.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had ooit een hamster, had hem een goed huis gegeven, huisje, radje, stro. Alles. En toch is hij overleden toen ik water in het aquarium deed.
LOL!!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:29 schreef isax het volgende:
[..]
mijn laatste hamster was ontsnapt, 3 weken met de muisen gewoont en toen zat hij opeens op de plank boven de keuken.
ik herken het, gizmo heeft zijn hoofd overal tegen aan gestoten, auto's, trekhaken, fietsenstalling bomen, stoelen, tafels, mijn hoofd, vast gezeten onder het bureau, en hij glipte een keer uit mijn handen rende naar mijn schoonvader, en het ringetje aan het handvat van de riem bleef achter een fleuf van de brandtrap hangen. Toen smashte hij in volle vaart zijlings tegen het beton van de brandtrap aan. toen stond ie met zijn benen wijd te shaken als een rietje. Ik dacht dat we hem kwijtraakte. doodeng was dat.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
onze gordon lag gister in de splagaat. mega zielig.
en hij wil zijn oren niet laten schoonmaken
ik heb gister gevochten niet normaal
Leuke beestjes maar ze floepen alle kanten op.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:29 schreef isax het volgende:
[..]
mijn laatste hamster was ontsnapt, 3 weken met de muisen gewoont en toen zat hij opeens op de plank boven de keuken.
Ik maakte een garpje.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:29 schreef isax het volgende:
[..]
Kon die niet goed zien ofzo? Die heeft idd alles geraakt wat mogelijk was.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik herken het, gizmo heeft zijn hoofd overal tegen aan gestoten, auto's, trekhaken, fietsenstalling bomen, stoelen, tafels, mijn hoofd, vast gezeten onder het bureau, en hij glipte een keer uit mijn handen rende naar mijn schoonvader, en het ringetje aan het handvat van de riem bleef achter een fleuf van de brandtrap hangen. Toen smashte hij in volle vaart zijlings tegen het beton van de brandtrap aan. toen stond ie met zijn benen wijd te shaken als een rietje. Ik dacht dat we hem kwijtraakte. doodeng was dat.
het was een echt ongelukskind wat dat betreft, maar je kan een hond als hem ook niet vasthouden, die liep los. Hij moest zijn energie kwijt anders werd hij gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |