Oh god, ik zat met Whatsapp in m'n hoofd joh, haha, ik was al verbaasdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:10 schreef Novermars het volgende:
[..]
http://www.wolframalpha.c(...)%5e%7b-a-1%7ddu&fp=1
Dit ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, ik zat met Whatsapp in m'n hoofd joh, haha, ik was al verbaasd
Jo Ollie, je moet trouwens even de reader van flight dynamics (3de jaar) checken, dat is echt gruwelijk harde shitquote:
Post hem hier eens? Ben wel benieuwd öquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:41 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Jo Ollie, je moet trouwens even de reader van flight dynamics (3de jaar) checken, dat is echt gruwelijk harde shit
Yh I knowquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:41 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Jo Ollie, je moet trouwens even de reader van flight dynamics (3de jaar) checken, dat is echt gruwelijk harde shit
30 vond stalin nog te ver weg ofzo toch of wat was daar nou meequote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:11 schreef Mitsu het volgende:
Ik stel voor gewoon: woensdag 30 juli in delft zoals eerder genoemd.
Heeftie wel een punt, tis 7 weken vooruit ofzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
30 vond stalin nog te ver weg ofzo toch of wat was daar nou mee
Statistiekquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:12 schreef Novermars het volgende:
Jongens, help:
Letbe a random sample from the density
with, find the maximum likelihood estimator of
.
Klopt het als ik zeg dat de log-likelihood function is
En dus
?
Laatste meet waar ik bij was stond al 5 maanden gepland ofzoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:14 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Heeftie wel een punt, tis 7 weken vooruit ofzo.
Oké, prima. Dan kan een grotere meet altijd nog later. Moet wel even kijken of ik dan kan, kan ook gewoon college hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
9 juli bij mc stalin, bij deze staat het vast
Maar als het in Delft wordt gehouden en dus op fietsafstand is van iedereen met een week-ov is het dan toch misschien beter om het in het weekend te doen zodat het voor Lilliesleaf, die kennelijk graag wil komen, ook te doen is vanuit groningen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:11 schreef Mitsu het volgende:
Ik stel voor gewoon: woensdag 30 juli in delft zoals eerder genoemd.
Jezusquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Laatste meet waar ik bij was stond al 5 maanden gepland ofzo
In het weekend moeten ze allemaal weer snel naar pappie en mammie voor de was en normaal eten en zo, snap dat dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:17 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Maar als het in Delft wordt gehouden en dus op fietsafstand is van iedereen met een week-ov is het dan toch misschien beter om het in het weekend te doen zodat het voor Lilliesleaf, die kennelijk graag wil komen, ook te doen is vanuit groningen?
(niet dat ik zelf kom)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |