Heb je haar nu al gesproken TS?quote:Op zondag 15 juni 2014 12:38 schreef Frankster00 het volgende:
Hoooi,
Ik heb iemand onder de douche bekeken en ben betrapt, dit is de eerste keer en ze reageerde best wel heel erg heftig. Ze is niet meer aanspraakbaar en ik heb werkelijk geen idee wat ik nu moet doen.
Help plz
Aaaawquote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef Syntos het volgende:
laatste bezoek: 18 uur, 34 minuten geleden.
TS is opgepakt of uit huis getrapt.
Of je kan gewoon een slot op je badkamerdeur zetten.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef xSparks het volgende:
Schaamteloze TVP
Als je mijn huisgenoot zou zijn ging ik echt het huis uit. Als je niet eens meer gewoon kan douchen, gatver. Het is echt een kutstreek wat je hebt gedaan, en waarschijnlijk zijn al je vrouwelijke huisgenoten nu bang dat je beelden van ze hebt.
Echt geen respect voor dit soort viespeuken, ik hoop dat ze aangifte doet.
Of je leest het topic.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Of je kan gewoon een slot op je badkamerdeur zetten.
En dit is wel erg overdreven.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef xSparks het volgende:
Schaamteloze TVP
Als je mijn huisgenoot zou zijn ging ik echt het huis uit. Als je niet eens meer gewoon kan douchen, gatver. Het is echt een kutstreek wat je hebt gedaan, en waarschijnlijk zijn al je vrouwelijke huisgenoten nu bang dat je beelden van ze hebt.
Echt geen respect voor dit soort viespeuken, ik hoop dat ze aangifte doet.
Of je leest even het topic door voor je reageert?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Of je kan gewoon een slot op je badkamerdeur zetten.
Het eerste topic is best vermakelijk, gewoon even lezen.quote:
Ja want het is echt een fijn idee dat er beelden van jou terwijl je douchet worden gemaakt? En je geen idee hebt wat er met die beelden gebeurt...quote:
Dan plak je die ruit af.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:01 schreef xSparks het volgende:
[..]
Of je leest even het topic door voor je reageert?
TS heeft via zijn camera door het ruitje boven de douchedeur gekekenanders kon hij het niet zien.
Nah.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het eerste topic is best vermakelijk, gewoon even lezen.
Hij heeft toch zijn mobiel laten zien? Stond niks opquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:03 schreef xSparks het volgende:
[..]
Ja want het is echt een fijn idee dat er beelden van jou terwijl je douchet worden gemaakt? En je geen idee hebt wat er met die beelden gebeurt...
Snap ik ook wel, maar meteen verhuizen of aangifte doen vind ik wel erg ver gaan. Sowieso schop je die gast dan beter gewoon het huis uit, in plaats van zelf te verhuizen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:03 schreef xSparks het volgende:
[..]
Ja want het is echt een fijn idee dat er beelden van jou terwijl je douchet worden gemaakt? En je geen idee hebt wat er met die beelden gebeurt...
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hij heeft toch zijn mobiel laten zien? Stond niks op
Waarschijnlijk heeft ze er zelf om gevraagd door heel verleidelijk tegen TS te doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |