SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• PNG AFBEELDINGEN ZOEKEN
Google Afbeeldingen
Waarom zelf een PNG maken als ze al kant-en-klaar zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• CONTENT AWARE FILL
Adobe Photoshop CS5 of hoger.
Verwijder een ongewenst object.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor meer tutorials.
ONZ / [PAINT] handige informatie over hoe te Photoshoppen.
• Corel PaintShop Pro
• Adobe Photoshop
• GIMP (Gratis)
SOFTWARE VOOR GIFJES
• Animation Shop 3
• Gif Movie Gear
• Imgur http://imgur.com/
• TinyPic http://nl.tinypic.com/
[ Bericht 0% gewijzigd door Flippiee op 20-10-2018 17:11:59 ]SgtPorkbeans
Emmenaren olé oléDit, goed topicquote:Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.Misschien ook een idee om te zeggen dat je beter kunt uploaden naar Imgur dan naar MijnAlbum? Meeste plaatjes in de oude topics doen het niet meer.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Meisje met lelie in dr kont linkt helaas verkeerd.
Nu doet hij het wel.Moira
Heeft al lang geen punt meer.Dit is idd een goeie tip. Imgur plaatjes heb ik nooit zien falen, die van alle andere uploadsites vroeg of laat welquote:Op maandag 16 juni 2014 18:14 schreef Rezania het volgende:
Misschien ook een idee om te zeggen dat je beter kunt uploaden naar Imgur dan naar MijnAlbum? Meeste plaatjes in de oude topics doen het niet meer.Fuck the EBU.maandag 16 juni 2014 @ 18:23:05 #10Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!Thanks!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Nu doet hij het wel.
Ga gelijk kijken!maandag 16 juni 2014 @ 18:25:24 #11Fopje
Het Stokbrood"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.maandag 16 juni 2014 @ 18:53:58 #13datismijnmening
Prinses in 020Dat is wel jammer ja, altijd als ik een oud paint topic teruglees mist de helftquote:Op maandag 16 juni 2014 18:14 schreef Rezania het volgende:
Misschien ook een idee om te zeggen dat je beter kunt uploaden naar Imgur dan naar MijnAlbum? Meeste plaatjes in de oude topics doen het niet meer.
Kunnen foto's niet gewoon op de FOK! server worden opgeslagen?SPQRHeel fijn dat er is geluisterd
Hier nog een kleine aanvulling voor de lijst ,want deze horen er ook nog tussen eigenlijk..
Op de Camping ONZ / [PAINT] Op de Camping..
Op de Camping # 2 ONZ / [PAINT] Op de Camping #2
Koningsdag ONZ / [PAINT] Koningsdag
Obama in The Netherlands ONZ / [PAINT] Obama in The Netherlands.....
Peent ONZ / [PAINT] PEENT
Er zijn nog wel wat meer volgens mij, dus als mensen nog meer weten, zet ze er bij..
[ Bericht 0% gewijzigd door Gloorbek op 16-06-2014 19:39:49 ]Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the lightmaandag 16 juni 2014 @ 20:10:30 #17ToT
Hopen dat een aantal painttopics hierdoor weer uit de catacomben worden opgevist!Moira
Heeft al lang geen punt meer.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:33 schreef Gloorbek het volgende:
Heel fijn dat er is geluisterd
Hier nog een kleine aanvulling voor de lijst ,want deze horen er ook nog tussen eigenlijk..
Er zijn nog wel wat meer volgens mij, dus als mensen nog meer weten, zet ze er bij..Fuck the EBU.maandag 16 juni 2014 @ 20:28:48 #19ToT
Enait staat er ook niet tussen. ONZ / photoshop hier Mohammed Enait
Meeste zijn overigens al wel verdwenen.maandag 16 juni 2014 @ 20:44:45 #20Evi_90
Met de groeten van Johannes V.Paint topics!Het is patat.maandag 16 juni 2014 @ 23:10:19 #21ROADRUNN3R
U R 2 SLOW
Is er eigenlijk ook al een painttopic voor al die leuke plaatjes die dit jaar met het WK voorbij flitsen?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:33 schreef Gloorbek het volgende:
Heel fijn dat er is geluisterd
Er zijn nog wel wat meer volgens mij, dus als mensen nog meer weten, zet ze er bij..Toegevoegdquote:Op maandag 16 juni 2014 20:28 schreef ToT het volgende:
Enait staat er ook niet tussen. ONZ / photoshop hier Mohammed Enait
Meeste zijn overigens al wel verdwenen.dinsdag 17 juni 2014 @ 00:20:52 #23Lt.Surge
The Lightning AmericanIk wacht nog wel op een HeaN82-is-een-held-dus-paint-hem-hier topic.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!dinsdag 17 juni 2014 @ 20:36:12 #24Grielen
Ave est autem verbumZo zonde dat bijna alle plaatjes in de oudere topics kaput zijnhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.dinsdag 17 juni 2014 @ 20:41:42 #25ToT
idd. Maar als nieuwe painttopics hier in opgenomen worden en zo actief blijven, zullen de plaatjes hopelijk ook blijven bestaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:36 schreef Grielen het volgende:
Zo zonde dat bijna alle plaatjes in de oudere topics kaput zijn[PAINT] Onzin Paints!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |