SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:![]()
![]()
Nog 4 minuten tot einde werkdag. En volgende week een week vakantieAlleen tussendoor wel scriptiegesprek
![]()
Ik zal binnenkort mijn agenda ook wel een keer postenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:56 schreef Kiid het volgende:
Nog 4 minuten tot einde werkdag. En volgende week een week vakantieAlleen tussendoor wel scriptiegesprek
![]()
![]()
Doen! Ben wel benieuwd wat Toefjes bezig houdt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort mijn agenda ook wel een keer posten![]()
altijd single bets spelenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:00 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin ook maar aan de verslaving
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waar is een overzicht met uitleg van al die soorten bets? Want ik snap maar de helft
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En dan maar hopen op zoietsquote:Op maandag 16 juni 2014 17:00 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin ook maar aan de verslaving
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik had alleen Uruguay- Costa Rica foutquote:Op maandag 16 juni 2014 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan maar hopen op zoiets
[ afbeelding ]![]()
die zwitserland over heeft hij zitten schelden hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En dan als laatste wedstrijd Zwitserland in de laatste minuutquote:Op maandag 16 juni 2014 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
27 duizend ekkies lekker hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 17:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dan als laatste wedstrijd Zwitserland in de laatste minuut![]()
wel hoge quoteringen voor de overs krijg je bij dui-por niet hoor
"schat ik heb 15 eu op de voetbal gebet nu kan ik een knappe wagen kopen"Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan breek je toch de tent afquote:Op maandag 16 juni 2014 17:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dan als laatste wedstrijd Zwitserland in de laatste minuut
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ach, uiteindelijk wint Unibet van ons.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
als die zijn funbet was voor 1/10 had hij maar ongeveer 1.5K op zijn accountquote:valt mee zulllen nu wel grotere bedragen zijn
#FreeTrapz![]()
zeker als jij combi's blijf spelenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk wint Unibet van ons.
#FreeTrapz![]()
Zeker waar.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk wint Unibet van ons.![]()
zeg dan gewoon oke zal het niet meer doen, als dat beter isquote:in plaats van eigenwijs zijn.
#FreeTrapz![]()
Wie ben jij wel niet om te bepalen wat slim is of wat niet?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeg dan gewoon oke zal het niet meer doen, als dat beter isin plaats van eigenwijs zijn.
Laat die gast lekker combo's maken.![]()
zeg alleen dat je op langere termijn beter single bets kan spelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie ben jij wel niet om te bepalen wat slim is of wat niet?
Laat die gast lekker combo's maken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |