hoe dom ben jij wel niet? dan hebben ze nog niet iets met elkaar te maken of willen ze het zelfde...quote:
dat zegt niks... de troepen van assad roepen ook allah akbar terwijl de rebellen dat ook doen.quote:
Ok, dat is duidelijk genoegquote:Op maandag 16 juni 2014 16:47 schreef Hiper het volgende:
[..]
Dat heb ik al 10 keer gedaan, ik ga dat niet nog een keer doen. Ik update alleen het verhaal van de kant van ISIS wat niet in westerse media, wat dagelijks aan ons wordt voorgekauwd, getoond wordt, tenzij het in het straatje past van westerse media. Het is aan jou wat jij wilt zien, welke kant je wilt aanhangen of verwerpen.
bron?quote:
waar slaat dat op?quote:
verschilt per persoon, lijkt me gewoon vanzelfsprekend.quote:
we hebben het over irak.. dat 1 egyptische geestelijke het zegt maar het nog niet waar...quote:Op maandag 16 juni 2014 16:56 schreef Manke het volgende:
[..]
verschilt per persoon, lijkt me gewoon vanzelfsprekend.
Deze bijvoorbeeld
http://www.today.ng/news/(...)ons-egyptian-cleric/
Of in nigeria, door boko haram
Hiermee wil hij gewoon aantonen dat wanneer een geestelijke in Egypte het wk als haram ziet, dat het dan best aannemelijk is dat een conservatieve soennitische groepering als ISIS er ook zo over denkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:59 schreef zaid het volgende:
[..]
we hebben het over irak.. dat 1 egyptische geestelijke het zegt maar het nog niet waar...
De strijd om Bagdad lijkt onontkoombaar. En aan het aanhoudende patroon van faal op faal van het Iraakse 'leger' lijkt me dat dit ook niks gaat worden. Ik ben benieuwd hoe Iran/VS/Peshmerga gaan reageren op een succesvolle aanval van ISIS op Bagdad.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:57 schreef Hiper het volgende:
Taji military base has fallen to the Mujahideen ISIS in North Baghdad. Approx 30 mins from Al-Kindi Street > bit.ly/SMhW1f
[ afbeelding ]
ok, ik had het niet specifiek over irak, daar zul je ze ook wel hebben die het haram vindenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:59 schreef zaid het volgende:
[..]
we hebben het over irak.. dat 1 egyptische geestelijke het zegt maar het nog niet waar...
VS heeft veel te verliezen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:00 schreef Hiper het volgende:
US preparing for direct dialogue with Iran over ISIS threat in Iraq – report
http://rt.com/news/166088-us-iran-talks-iraq/
vind ik niet. dat al shabaab internet verbied maakt het nog niet aanmelijk dat isis er ook zo over denkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hiermee wil hij gewoon aantonen dat wanneer een geestelijke in Egypte het wk als haram ziet, dat het dan best aannemelijk is dat een conservatieve soennitische groepering als ISIS er ook zo over denkt.
een heel klein deel gelooft datquote:Op maandag 16 juni 2014 17:02 schreef Manke het volgende:
[..]
ok, ik had het niet specifiek over irak, daar zul je ze ook wel hebben die het haram vinden
Nogal logisch, aangezien ISIS volop gebruik maakt van het internetquote:Op maandag 16 juni 2014 17:03 schreef zaid het volgende:
[..]
vind ik niet. dat al shabaab internet verbied maakt het nog niet aanmelijk dat isis er ook zo over denkt.
Elke avond probeer je het weer he?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:00 schreef Hiper het volgende:
BREAKING # Baghdad airport right now - confirmed
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |