Ja maar die hebben daar niks over te zeggen, want IN Saoedi-Arabi.quote:Opdinsdag 17 juni 2014 15:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nou dat lijkt het mij dat het al helemaal niet mag van ISIS..
Tja, Iraq heeft een sjiitische meerderheid, maar ook daar krijgt ISIS steeds meer inbreng.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar die hebben daar niks over te zeggen, want IN Saoedi-Arabi.
Volgens de Bild is deze voornamelijke Sjitische stad nu wel grotendeels gevallen in handen van de ISIS.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:12 schreef Eagle_99 het volgende:
Er zouden nog steeds gevechten plaatsvinden tussen het leger en ISIS in Tal Afar, de stad is niet volledig gevallen dus. Klopt dat?
Ik zou Arabisch moeten leren manVroeger kon ik het nog wel lezen
![]()
Tal Afar telt zo'n driekwart soennieten voor zover ik het weet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:43 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens de Bild is deze voornamelijke Sjitische stad nu wel gevallen in handen van de ISIS.
Dan zit De Bild ernaast in hun artikel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Tal Afar telt zo'n driekwart soennieten voor zover ik het weet.
Voornamelijk Turkmenen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Tal Afar telt zo'n driekwart soennieten voor zover ik het weet.
Hier hebben ze het ook over: http://en.wikipedia.org/wiki/Talk%3ATal_Afarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dan zit De Bild ernaast in hun artikel.
Wat een kut wiki. Check onder kopje 'tel afar is a turkisch city'.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:51 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Hier hebben ze het ook over: http://en.wikipedia.org/wiki/Talk%3ATal_Afar
Ja, en de rest van de wiki ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een kut wiki. Check onder kopje 'tel afar is a turkisch city'.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:06 schreef Peunage het volgende:
Dit zou in Tel Afar zijn. Niet confirmed natuurlijk.
Is wel met een aardappel gefilmd.
Kan je vertellen wat ik moet zien? Snap er geen reet van.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:06 schreef Peunage het volgende:
Dit zou in Tel Afar zijn. Niet confirmed natuurlijk.
Is wel met een aardappel gefilmd.
Dode terroristen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je vertellen wat ik moet zien? Snap er geen reet van.
Hier hebben ze toch betere camera's.
Hoe zal Iliass en die andere gozer hierop reageren?quote:
Dat dit onderdrukte soennieten zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe zal Iliass en die andere gozer hierop reageren?
Niet. Ze zijn allemaal geband.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:14 schreef mrstylo het volgende:
Hoe zal Iliass en die andere gozer hierop reageren?
Nee, niks soennitische onderdrukking. Gewoon aanpakken van keiharde absurditeit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:30 schreef Aloulou het volgende:
Soennitische onderdrukking steekt ook op FOK de kop op. Tijd voor een gewapende opstand ook hier?
Als jood ben ik pro-shia.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:30 schreef Aloulou het volgende:
Soennitische onderdrukking steekt ook op FOK de kop op. Tijd voor een gewapende opstand ook hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |