Ehm...dat is het gebed horende bij de begrafenis. Niet het reguliere bidden bij een graf omdat die overleden persoon zo heilig is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wahabieten die bidden bij een graf, zal ISIS niet leuk vinden.
Dat eerste mag ook niet van ISISquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:07 schreef Microtechs het volgende:
[..]
Ehm...dat is het gebed horende bij de begrafenis. Niet het reguliere bidden bij een graf omdat die persoon zo heilig is.
Als ik uitga van de meest extreme visie dan mag het wel, maar dan alleen voor sunnieten?quote:
Zover ik weet mag je van ISIS niet bidden bij een graf, ook niet als het gaat om een begrafenis.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:09 schreef Microtechs het volgende:
[..]
Als ik uitga van de meest extreme visie dan mag het wel, maar dan alleen voor sunnieten?
Je moet eens naar een arabisch land gaan en dan in een auto alle borden proberen te lezen. Leercurve is echt steilquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:12 schreef Eagle_99 het volgende:
Er zouden nog steeds gevechten plaatsvinden tussen het leger en ISIS in Tal Afar, de stad is niet volledig gevallen dus. Klopt dat?
Ik zou Arabisch moeten leren manVroeger kon ik het nog wel lezen
![]()
Mag je uberhaupt een begrafenis krijgen van ISISquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zover ik weet mag je van ISIS niet bidden bij een graf, ook niet als het gaat om een begrafenis.
Je weet toch niet of dat wahhabieten zijn? Ze dragen reguliere Arabische Golf kleding.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Zijn ze bondgenoten of strijden ze met de Isis?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Volgens het leger vinden er nog steeds gevechten plaats.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:12 schreef Eagle_99 het volgende:
Er zouden nog steeds gevechten plaatsvinden tussen het leger en ISIS in Tal Afar, de stad is niet volledig gevallen dus. Klopt dat?
Ik zou Arabisch moeten leren manVroeger kon ik het nog wel lezen
![]()
Saoedi Arabië is de bron van het wahabisme.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je weet toch niet of dat wahhabieten zijn? Ze dragen reguliere Arabische Golf kleding.
Wahhabieten dragen vaak wat kortere jurken.
Ja maar goed, er leven ook gewoon 'reguliere' soennieten en sjiieten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Saoedi Arabië is de bron van het wahabisme.
Dit inderdaad. Inmiddels zou Baghdad al 17 keer ingenomen moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:26 schreef mrstylo het volgende:
Kunnen mensen voortaan hier hun bron(hyperlink) plaatsen. Mensen komen met foto's met wat tekst eronder en dan moeten we dat maar geloven. Iedere dag hebben ze zogenaamd Bagdad aangevallen.
maar mensen hun graf injagen is gelukkig geen probleem.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zover ik weet mag je van ISIS niet bidden bij een graf, ook niet als het gaat om een begrafenis.
Maar hierdoor gaat de geloofwaardigheid van de hele topic weg. Wat ik wel jammer vind.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Inmiddels zou Baghdad al 17 keer ingenomen moeten zijn.
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Natuurlijk leven die er ook, maar de kans is toch wel relatief klein (zeker sjiieten)..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar goed, er leven ook gewoon 'reguliere' soennieten en sjiieten.
Nou zullen de mensen in de foto wel hoge pieten zijn. Er staan soldaten bij van leger Nationale Guarde.
Ik denk dat het de graf van de kroonprins is btw. Sultan Bin Abd-Alaziz.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Natuurlijk leven die er ook, maar de kans is toch wel relatief klein (zeker sjiieten)..
Maar in principe verandert dit niet zoveel van de essentie van mijn post.
Nou dat lijkt het mij dat het al helemaal niet mag van ISIS..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk dat het de graf van de kroonprins is btw. Nayef Bin Abd-Alaziz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |