Over de 2m toch?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:20 schreef DeLuna het volgende:
Om alle open deuren maar even te checken of ze nog open zijn
Schandelijk...quote:Op maandag 16 juni 2014 14:20 schreef Pino112 het volgende:
Tevens Mint, volgens mij was het 16 november 2012.
Achter het station toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Schandelijk...![]()
Je kan het druk hebben met een burnout
Ik heb je toen opgepikt bij het station. En nee mensen, niet op die manier
Neen. Ik heb nog ouderwetsch fatsoen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef wolfrolf het volgende:
Jammer ik had wolfrolfin de TT leuker gevonden
Maar Pino is idd ook best lief
Mint: toch niet op DIE manier?__
lunoquote:Op maandag 16 juni 2014 14:26 schreef minthy het volgende:
Ik heb een date met Pina en Luno. Nu kan ik rustig shoppen
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:26 schreef minthy het volgende:
Pino met 2 chicks in z'n nestquote:Op maandag 16 juni 2014 14:26 schreef minthy het volgende:
je, ze heeft een visum? goed manquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:26 schreef minthy het volgende:
Wat zie ik trouwens in je UI?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee. Er zal vast wel chips op de grond vallen.
Oh het is een TVschermquote:
Ik wist het wel.quote:
nee, dit is het vogels daten chicks topic.quote:
Wij daten nietquote:Op maandag 16 juni 2014 14:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dit is het vogels daten chicks topic.
Dit is het 3FM-datingtopic.quote:
Helemaal niets.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verleidelijk Mex.
Wat heb je mij te bieden?
Kijk uit dat ie niet op je poept, net als op de kad.quote:
hell yeah. ik breng wat vaseline aan. welk station btw? ik prefereer Leeuwarden-Achter De Hoven, dat lijkt het meest op Harde Leeuw achter in mijn holletjequote:
dat was je date? sorry, slechte grap. maar wat een topic weerquote:Op maandag 16 juni 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
KLB / Mannen die geen buttplug in durven bij de seks
Ik voel me toch wat ongemakkelijk bij die meet.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hell yeah. ik breng wat vaseline aan. welk station btw? ik prefereer Leeuwarden-Achter De Hoven, dat lijkt het meest op Harde Leeuw achter in mijn holletje
Ja, ik was diegene die geen buttplug in z'n aars wilde.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat was je date? sorry, slechte grap. maar wat een topic weer
jij kunt gewoon blijven staan hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik voel me toch wat ongemakkelijk bij die meet.
Waarom lees ik dit. Wat is er met KLB gebeurd.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
KLB / Mannen die geen buttplug in durven bij de seks
Volgens mij zitten we niet helemaal op 1 lijnquote:
spoorlijn?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we niet helemaal op 1 lijn
Die vraag van jouquote:Op maandag 16 juni 2014 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik vind het wel een leuk topic, vooral die buttplug naast dat blikje cola
ja mijn pielemuis ziet er niet zo uit, zodoendequote:
ik denk dat de vorm er voor zorgt dat de plug er niet zo makkelijk uitfloept.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja mijn pielemuis ziet er niet zo uit, zodoende
die is veel langer en dikker. xd
Of er inquote:Op maandag 16 juni 2014 15:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat de vorm er voor zorgt dat de plug er niet zo makkelijk uitfloept.
Dat hebben alle mannen op Fok! toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja mijn pielemuis ziet er niet zo uit, zodoende
die is veel langer en dikker. xd
mwoah, ik denk eerder eruit. beetje ontspannen, ding er in. dan sluit de kringspier zich en blijft ie lekker zitten. probeer wel een stukje in de buitenlucht te laten anders wordt het flink persen....quote:
neuh, die van mij is van een beschaafd formaat.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat hebben alle mannen op Fok! toch?
Shoppen.quote:
Niks mis meequote:
Dan ben je geen echte Fok!ker.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh, die van mij is van een beschaafd formaat.
correct. ik ben nog treurigerquote:
Dan moet je gaanquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan moet je gaan
Ik heb echt een hekel aan shoppen.
2x per jaar gericht shoppen is meer dan voldoende wat mij betreft.quote:
ik loop hooguit een winkel in als een shirt of broek wil hebben of nodig heb en dan kijk ik hooguit 5min en dan koop ik wat of niets. passen doe ik thuis wel en af en toe bestel ik wat online. shoppend door de stad slenteren doe ik niet. in die tijd kan ik ook een film kijken.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
2x per jaar gericht shoppen is meer dan voldoende wat mij betreft.
wat vond je van dat topic?quote:
A) geen tijdquote:Op maandag 16 juni 2014 15:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan moet je gaan
Ik heb echt een hekel aan shoppen.
Dan kan ik er ook niks aan doenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
A) geen tijd
B) geen geld
C) alles wat ik koop moet ook weer meer naar huis in de tas en dat gaat nu al niet meer passen
D) ik heb niets nodig.
Pluggen doe ik in de muur en niet in een persoonquote:
Uhm nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan kan ik er ook niks aan doen![]()
Ga je vanavond dan wel voetbal kijken?
Ik dacht dat je wel naar Ghana wilde kijkenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm nee.
Ik heb zo'n idee dat het vanavond heel rustig wordt hier in huis, dus daar ga ik van genieten.
We hebben hier geen tvquote:Op maandag 16 juni 2014 15:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel naar Ghana wilde kijken
ook niet in je oren? van je mp3speler bijvoorbeeld?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Pluggen doe ik in de muur en niet in een persoon
Welke rest?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muis, ga jij om 17.00 dan niet mee met de rest?
Uhm nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland - Portugal natuurlijk. In Portugal dan
Daagquote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef 3rdRock het volgende:
zo, het zit er weer op. op naar huis. doei
Gezellige meid ben jij.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm nee.
Ik ga niet meer dan 90 min naar iets kijken als ik ook iets anders kan doen en toch de score kan weten na afloop.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm nee.
Ik ga niet meer dan 90 min naar iets kijken als ik ook iets anders kan doen en toch de score kan weten na afloop.
Goffer man, ik baal als een stekker dat ik niet kan kijken en jij laat zo'n topshow gewoon vrijwillig schietenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm nee.
Waar houd je wel van? Losstaand van grote negerlullen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd gewoon niet zo van voetbal kijken. Ik snap het punt ervan niet zo. Ik ga liever een film kijken.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar houd je wel van? Losstaand van grote negerlullen.
Nee. Ondingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook niet in je oren? van je mp3speler bijvoorbeeld?
Filmpje/serie kijken, boek lezen, haken, spelletje doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verdomme.....quote:Op maandag 16 juni 2014 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hap niet zo, Muisje!quote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Filmpje/serie kijken, boek lezen, haken, spelletje doen.
[..]
Niet om het een of ander, maar bij praktisch elke film weet je vooraf al hoe het afloopt. Volgens jouw redenatie hoef je die dan ook niet te kijken.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd gewoon niet zo van voetbal kijken. Ik snap het punt ervan niet zo. Ik ga liever een film kijken.
Wat een gifje dit ook hequote:
Dat is wel een heel ludieke stelling die je daar maakt.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ronaldo gaat shinen vandaag wolfrolf
Ronaldo > Messi
Ah ja, heeft hij weer als een pro de twitterz in de gaten gehoudenquote:
http://werkenbijdenos.nl/vacatures/samensteller+online-669450quote:Op maandag 16 juni 2014 17:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah ja, heeft hij weer als een pro de twitterz in de gaten gehouden
Godverdomme, ik wil ook die baan
[..]
quote:
cc Mexicanobakkerquote:Op maandag 16 juni 2014 16:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is wel een heel ludieke stelling die je daar maakt.
De Duitse tanks gaan die Portugese mooiboiz slopen
Als Pepe niet zo idioot was geweest..quote:
Portugal faalt als geheel.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Pepe niet zo idioot was geweest..
Ik hoop dat Muis niet aangezien wordt voor Duitsequote:Op maandag 16 juni 2014 20:07 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe zou de sfeer er bij hangen in huize Muis?
Zuur.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:07 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe zou de sfeer er bij hangen in huize Muis?
Zo meteen Ghana. Daar zal Muis wel van opvrolijkenquote:
Waarom?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo meteen Ghana. Daar zal Muis wel van opvrolijken
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mij boeit het gehele voetbal niet. Ik zal hoogstens 10 min kijken naar de mooie mannen van Ghana en Ivoorkust. Voor de rest heb ik er niets mee.
Ah ja, ze wil dus die grote pielimilimuisjes zienquote:
Slecht voor mijn poule.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou het best lollig vinden als België verliest van Algerijë.
Inderdaad.quote:
Doe eens niet zo vervelend tegen muis.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:23 schreef Pino112 het volgende:
Fleur is familie van Muis. Verdomme wat zuur weer.
Het laatste wat je wil zien als je haar broek naar beneden trektquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het laatste wat je wil zien als je haar broek naar beneden trekt
Verdomme.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat gifje zou weer goed van toepassing zijn hier.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat gifje zou weer goed van toepassing zijn hier.
Had InZanity nog wat pareltjes ja?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet te vaak gebruiken inderdaad. Als ik 'm 1x in de week zie moet ik lachen. Heb m gisteren ook 2x gebruikt in WK, zoveel domme reacties van inzanity en kekster weer
Ja, hij vond onder andere die overtreding van Pepe wel primaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Had InZanity nog wat pareltjes ja?
Ik heb het topic uit mijn myat verwijderd namelijk
Alleen in je slaapkamer? Dan heb je natuurlijk ook even 8-tjes liggen draaien...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Dat was fijn slapeniedereen was weg, dus ik had de slaapkamer voor mij alleen. Geen snurkende mensen, geen geluiden. Heerlijkheid
En nu is het ook heerlijk rustig, iedereen ligt in bed. Ik uit bed, zij in bed ivm nachtveldwerk.
Subtiel is ook z'n middle-namequote:
Verdomme SCquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen in je slaapkamer? Dan heb je natuurlijk ook even 8-tjes liggen draaien...
Maar goedemorgen.
Daar dacht ik niet eens aan... ik dacht meer aan boek lezen in bed (wat luxe is) en in alle rust kunnen slapen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen in je slaapkamer? Dan heb je natuurlijk ook even 8-tjes liggen draaien...
Maar goedemorgen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, hij vond onder andere die overtreding van Pepe wel prima
In 2005 moest Bot het ontgelden toen analyticus Hugo Borst de mening uitte dat hij niet op een voetbalveld thuishoort door zijn "vuile acties".quote:
muisjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh we hebben het over voetbalspelers. Ik dacht dat het over artiesten ging.
Alles gaat zo zijn gangetje, maar ik mis NL wel een beetje ja. Soms zou het fijn zijn om gewoon een dagje thuis te kunne door brengen om de dinge te doen die je daar normaal gesproken doet en hier niet kunt doen. Hondjes knuffelen, een dagje kleding naaien met mijn moeder, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alles goed met de muis?
Mis je Nederland al n beetje??
Belgen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Belgen in het België topicDat wordt genot vanavond.
Jij houdt van de simpele dingen!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles gaat zo zijn gangetje, maar ik mis NL wel een beetje ja. Soms zou het fijn zijn om gewoon een dagje thuis te kunne door brengen om de dinge te doen die je daar normaal gesproken doet en hier niet kunt doen. Hondjes knuffelen, een dagje kleding naaien met mijn moeder, dat soort dingen.
Er is hier een half werkende naaimachine, ik heb haaknaalden mee en er zijn hier ook wel honden. Maar het is toch niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij houdt van de simpele dingen!
Heb je daar in Mexilhoeira Grande geen breinaalden?
Oh leuk, dat wordt vast een emotioneel momentjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is hier een half werkende naaimachine, ik heb haaknaalden mee en er zijn hier ook wel honden. Maar het is toch niet hetzelfde.
Maar nog 1,5 week en dan komt mijn mamsie
hihi, als je de letters in dat dingetje in je naam omwisseld staat er Scheld op hokkenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh leuk, dat wordt vast een emotioneel momentje
Niet, er zit geen letter c in.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hihi, als je de letters in dat dingetje in je naam omwisseld staat er Scheld op hokken![]()
kak. denk ik ook eens grappig te zijnquote:
Je maakt aan de lopende band goeie garpen hier hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak. denk ik ook eens grappig te zijn
PRACHTIG!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je maakt aan de lopende band goeie garpen hier hoor
Vind je van mijn zelf gefabriceerde hup hollant UI?
volgens mij heb ik gisteren al chapeau geroepen en daar blijf ik bij. ik vind em prachtigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je maakt aan de lopende band goeie garpen hier hoor
Vind je van mijn zelf gefabriceerde hup hollant UI?
En hoequote:
Ik ben niet Rolf Cash maar Rolf Credit Cardquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En hoe![]()
![]()
![]()
De baas der bazen, Johnny Cash(in z'n beginperiode dan
)
Jantje Contantquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben niet Rolf Cash maar Rolf Credit Card
Vrouwen met rood haarquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen met rood haar
Mannen met rood haar![]()
Ik heb het ff gefixed voor je.quote:
Sorry Pinoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maak eens haast met die Pino112 kerst UI
Hij was geblesseerd toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag Strootgod een oranje shirt aan?
quote:
ik weet niet wat er in de rest van de LB's zitten, maar sowieso Peachesquote:
Ik hou van kutquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Als ik de marketeer van Vodafone tegenkom die die irritante reclames bedacht heeft dan denk ik dat ik hem/haar kennis ga laten maken met mijn vuist.
WAT EEN KUTRECLAME
Verkeerde account SC.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hou van kut
Likken als [ afbeelding ]
mocht je zin en tijd hebben.....mijn blikjes Shandy mogen evt wil een klein wktintje....quote:
Hontquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hou van kut
Likken als [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mocht je zin en tijd hebben.....mijn blikjes Shandy mogen evt wil een klein wktintje....
BAASquote:
bedankt Baasquote:
Heb je voor mij ook tijd?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen Strootgod en Atzegod een oranje tenue aan?
Uhm is dit niet een beetje op het randje?quote:
daar kan nog best een NL-vlaggetje of een oranje vuvuvuvuvuvuvuvuzuelalalalalala bij!quote:
Daar houdt SC vanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm is dit niet een beetje op het randje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |