abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141144367

Alweer een fantastische maand uitzendingen van Voetbal International tijdens eindtoernooien. Met als presentator de wandelende gelpot aka Wilfred Genee, Johan Derksen en Rene van der Gijp. Gedurende het eindtoernooi zullen ook weer de nodige gasten aanschuiven met terugkerend o.a Wim Kieft, Hansie Hansie en Johan Boskamp. In de late uitzendingen zal de tafel vol zitten, in de korte uitzending is er maar 1 gast en dat is meestal Kieft/Hans/Bossie/etc. Verder zal Sierd de Vos ter plaatse verslag doen

Dit jaar geen tegenstand van de publieke omroep die met 50 man op het belastinggeld van ons een maand mag teren in het zonnige Brazilië.

Vaste onderdelen in de show
• De Krantjes
• De tip van Tommie
• Een gast 'stuurt' een kaart naar...
• Contact met Sierd ter plaatse

Het voorlopige gastenschema
Maandag 9 juni: Gordon Heuckeroth & Jan Boskamp
Dinsdag 10 juni: Wim Kieft & Erik Dijkstra
Woensdag 11 juni: Hans Kraay junior & Tijl Beckand
Donderdag 12 juni: Jan Smit uit het inteeltdorp Volendam & Demy de Zeeuw
Vrijdag 13 juni: Theo Janssen & Frans Bauer
Zaterdag 14 juni: Jan Boskamp & John van den Heuvel
Zondag 15 juni: Jan Boskamp & Carlo Boszhard
Maandag 16 juni: Gertjan Verbeek & Fatima Moreira de Melo
Dinsdag 17 juni: Wim Kieft & John Williams
Woensdag 18 juni: Hans Kraay junior & John de Mol

Compleet overzicht van de uitzendtijden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________________________________________________________________________

VI Oranje meet *G*
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.

Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c

mrstylo - ovb

Wil je mee, laat het even weten in dit topic.

Reserveringsformulier:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2014 11:16:31 ]
pi_141144400
Zijn de kijkcijfers een beetje goed?
Zonder wrijving geen glans
pi_141144422
Nee: 491.000.

Maar das ook geen verrassing. Zie het vorige topic.
pi_141144425
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef koningdavid het volgende:
Wat valt VI Oranje tegen dit jaar, ondanks Siert.

Door alle items en reclame is er amper tijd om fatsoenlijk te praten. Ergerlijk.
pi_141144446
Tis meer dat de tijden ook niet duidelijk zijn. De middag uitzending mis ik telkens
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  Moderator maandag 16 juni 2014 @ 10:50:28 #6
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_141144507
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:49 schreef Pranjicc het volgende:
Nee: 491.000.

Maar das ook geen verrassing. Zie het vorige topic.
Er is weinig aan. Inhoudelijk te mager, doorgeschoten qua onzinitems en te vaak denken ze dat iets grappig blijft nadat het voor de 100e keer is herhaald.
  maandag 16 juni 2014 @ 10:52:52 #8
429637 CremeFred
aangezuurde Braziliaanse room
pi_141144515
Dat mannetje dat continu het publiek loopt op te fokken, mogen ze ook wel een pilletje geven. Je hoort nu continu het publiek plichtmatig klappen om opmerkingen die het niet waard zijn. Het tussen twee wedstrijden zitten helpt ook niet. Als de laatste reclame net is afgelopen beginnen ze alweer met de volksliederen van de laatste wedstrijd.
Dat de NOS niet meteen reclame na de wedstrijd erin gooit zorgt er ook voor dat de kijkers daar blijven. En daarnaast is die nieuwe setting en zijn de gasten een stuk aangenamer om naar de kijken.
pi_141144581
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er is weinig aan. Inhoudelijk te mager, doorgeschoten qua onzinitems en te vaak denken ze dat iets grappig blijft nadat het voor de 100e keer is herhaald.
Juist.

En daarnaast vind ik dat Wilfred niet bepaald in topvorm is. Hij bemoeit zich er te veel mee, terwijl hij voorheen juist de gasten veel ruimte gaf. Bovendien introduceert hij die onzinitems alsof hij er ook zelf geen fuck omgeeft. Dat mag best, er geen fuck om geven, maar probeer dat als presentator nou niet te laten merken. Die selfie-actie is kut, maar had minder kut kunnen zijn als ie het wat enthousiaster had gebracht. En dat kunnen ze bij de NOS juist wel.
pi_141144628
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:55 schreef Pranjicc het volgende:

[..]

Juist.

En daarnaast vind ik dat Wilfred niet bepaald in topvorm is. Hij bemoeit zich er te veel mee, terwijl hij voorheen juist de gasten veel ruimte gaf. Bovendien introduceert hij die onzinitems alsof hij er ook zelf geen fuck omgeeft. Dat mag best, er geen fuck om geven, maar probeer dat als presentator nou niet te laten merken. Die selfie-actie is kut, maar had minder kut kunnen zijn als ie het wat enthousiaster had gebracht. En dat kunnen ze bij de NOS juist wel.
Hij gaat zichzelf meer en meer overschatten. Zie je ook bij voetbalelftallen. Waterdragers die wat successen boeken en dan opeens
hun plaats niet meer kennen.

Ik zet VI Oranje nu niet eens meer op. Flopshow.
pi_141144759
Het programma gaat eigenlijk kapot aan commercie, er blijft nauwelijks tijd over voor leuke gesprekken tussen de eindeloze onzin door.

En dan ook nog de TV kantine gaan bespreken of de verdwenen meisjes met John van den Heuvel, dan sla je de plank echt compleet mis. En natuurlijk de onvermijdelijke boekjes tijdens iedere uitzending

Maar goed, misschien wordt het nog wat vanaf de laatste ronde van de groepsfase, als ze wat meer tijd hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ronald op 16-06-2014 11:08:54 ]
٩๏̯͡๏)۶
pi_141144821
Zal vanavond wel over de hockey gaan met Fatima, ik voorspel weer een flopshow
pi_141145061
Pff, die typetjes van Boszhard waren gisteren wel bloedirritant. Vanavond Fatima? Beter neemt ze vriendlief mee, Sluiter is namelijk wel een toffe gast. Sorry, als rasechte VI-hooligan vind ik het tot nu toe ook tamelijk bagger. Magoed, het is de groepsfase, het toernooi moet eigenlijk nog beginnen dus ik hou goede hoop.
  maandag 16 juni 2014 @ 11:15:53 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141145103
Ik kijk eigenlijk alleen nog maar om Sierd. Verder zit ik wat rond te zappen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141145131
Plaatje in de OP veranderd naar een van goede kwaliteit

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2014 11:17:35 ]
  maandag 16 juni 2014 @ 11:18:15 #16
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141145166
Jan Smitgod moet weer komen. Of iig iemand uit Volendam, altijd grappige gasten :P Fatima daarentegen.. Meh
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_141145170
Dinsdag John Williams :'(. Da's misschien wel de irritantste RTL-gast die er is. Dat is gewoon de Arie Boomsma van de publieke omroep.
  maandag 16 juni 2014 @ 11:21:29 #18
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141145269
quote:
9s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef Stofje het volgende:
Dinsdag John Williams :'(. Da's misschien wel de irritantste RTL-gast die er is. Dat is gewoon de Arie Boomsma van de publieke omroep.
Godver :'(
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_141145278
Meest kansloze deze Oranje periode is nog wel die Chief Oranje Officer :') alleen daarom al zou Heineken keihard moeten boette.
  maandag 16 juni 2014 @ 11:23:35 #20
429637 CremeFred
aangezuurde Braziliaanse room
pi_141145332
Dat wedstrijdje tussen die twee voetbalvrouwen, is dat ook een sponsoritem? of gewoon heel slecht.
  maandag 16 juni 2014 @ 11:23:36 #21
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141145333
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_141145335
Het valt me ook op dat Genee wel erg veel ruimte geeft aan de gast aan tafel (meestal iemand van RTL4). Je kunt zo iemand beter gewoon als figurant beschouwen, niet te veel aandacht geven.

Blijkbaar wordt hem dat opgedragen, maar het voegt echt niks toe.
٩๏̯͡๏)۶
pi_141145365
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef CremeFred het volgende:
Dat wedstrijdje tussen die twee voetbalvrouwen, is dat ook een sponsoritem? of gewoon heel slecht.
Dat laatste. Het is er gekomen omdat het item over Beugelsdijk nog slechter was.
pi_141145708
quote:
Komedie Centraal. :')
Feyenoord Rotterdam
pi_141145812
Ik vind het ook minder leuk dan in 2010 trouwens. Sambaselfie is echt wel het dieptepunt qua commercie (en uberhaupt in 't algemeen ook), die wk-babes verkiezing is me ook een raadsel waar het op slaat en idd het is dat Genee te geforceerd zoekt naar grappen. Ik blijf kijken, want qua voetbal komt er soms nog wel eens wat zinnigs uit (al is dat ook al een stuk minder dan in voorgaande jaren) maar ben bang dat het niet meer zo leuk wordt als 2010.

Sierd is wel een hoogtepunt iedere dag _O_
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')