Dit is meer een vraag voor de COS, in de SC haten we Utopia.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:24 schreef hunter2011 het volgende:
Vroeg Billy echt aan Ivan of hij ook een piemelrand had?
Wat is het ook een sufkut.
Dat duurde lang voor je reageerde.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is meer een vraag voor de COS, in de SC haten we Utopia.
Weet niet wat het is, in de meeste culturen is het ook echt een mannenberoep juist. Ik neem ook altijd een vrouwlijke huisarts.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:28 schreef isax het volgende:
[..]
Wil je niet dat zo'n getatoeëerde vent in je nek kroelt?
En hoe voel je je erbij?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Weet niet wat het is, in de meeste culturen is het ook echt een mannenberoep juist. Ik neem ook altijd een vrouwlijke huisarts.
Wat kan je er zelf aan doen?quote:
Ook als je zeker helemaal geen kans maakt dans maarquote:Op maandag 16 juni 2014 15:34 schreef isax het volgende:
Daaaaans maar dit is die lekkere dansplaat sjans maar en aaauw
Hmm, heb eigenlijk bijna zo lang als ik me kan herinneren een vrouwelijke huisarts. Heb mannelijke en vrouwelijke kappers gehad. Dat interesseerde me nou echt geen reet. Alhoewel ik al jaren niet meer naar een kapper geweest ben, ik laat het af en toe wat inkorten door m'n moeder. Die heeft dat vroeger gedaan voor ze ander werk in ging.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Weet niet wat het is, in de meeste culturen is het ook echt een mannenberoep juist. Ik neem ook altijd een vrouwlijke huisarts.
Te laat ik zag een kansjequote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Joezi het volgende:
kutpklaat, fuck brainpower, hail braindead!
3FMquote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Joezi het volgende:
Ik had heel lang de huisarts die me uit de kut heeft getrokken. Vroeger kwamen ze nog thuis op bezoek.. Hij ging altijd achter de piano bij ons zitten, en ramde er ff snel wat Chopin uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, heb eigenlijk bijna zo lang als ik me kan herinneren een vrouwelijke huisarts. Heb mannelijke en vrouwelijke kappers gehad. Dat interesseerde me nou echt geen reet. Alhoewel ik al jaren niet meer naar een kapper geweest ben, ik laat het af en toe wat inkorten door m'n moeder. Die heeft dat vroeger gedaan voor ze ander werk in ging.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Joezi het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te laat ik zag een kansje![]()
En tuurlijk hail Brainie
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |