Nee dat gaat niet gebeuren, maar progressie gaat ook langzaam.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nog een paar jaartjes en het is hier ook afgeschaft.
En waarom denk je dat een steeds machtiger wordende EU ons deze uitzonderingspositie zal blijven toestaan?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet gebeuren, maar progressie gaat ook langzaam.
Klopt, ze moeten wel kritisch blijven maar ook weer niet alles afwijzen. Het is gewoon een lastig onderwerp.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:46 schreef IsitHeaven het volgende:
Euthanasie is bij lijden of mensonterende situaties een prima mogelijkheid. Kom het regelmatig tegen en het is vaak een heel mooie en intieme gebeurtenis met familie en geliefden. Waar de wens van de client centraal staat.
Echter lijkt het of het wel steeds gemakkelijker wordt om toestemming te krijgen voor euthanasie en dat vind ik persoonlijk niet zo'n goede ontwikkeling. Ze moeten per verzoek kritisch blijven.
Omdat de eigen grondwet er altijd boven blijft staan. België, Luxemburg en Zwitserland hebben het nu ook. Een Christelijke meerderheid in de 2e kamer zal nooit meer voorkomen. Oh helpe mij god allahmachtig.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En waarom denk je dat een steeds machtiger wordende EU ons deze uitzonderingspositie zal blijven toestaan?
Mijn ervaring is dat er steeds minder afgewezen wordt. Maar dat is natuurlijk niet representatief voor heel Nederlandquote:Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ze moeten wel kritisch blijven maar ook weer niet alles afwijzen. Het is gewoon een lastig onderwerp.
Waarom hebben anderen het recht over jouw leven?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:46 schreef IsitHeaven het volgende:
Euthanasie is bij lijden of mensonterende situaties een prima mogelijkheid. Kom het regelmatig tegen en het is vaak een heel mooie en intieme gebeurtenis met familie en geliefden. Waar de wens van de client centraal staat.
Echter lijkt het of het wel steeds gemakkelijker wordt om toestemming te krijgen voor euthanasie en dat vind ik persoonlijk niet zo'n goede ontwikkeling. Ze moeten per verzoek kritisch blijven.
Mijn ervaring is ook al lang geleden natuurlijk, ik kan er nu niet over meepraten omdat ik niet weet hoe het nu allemaal is geregeld, maar als het goed is een stuk makkelijker dan 14 jaar geleden.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:50 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat er steeds minder afgewezen wordt. Maar dat is natuurlijk niet representatief voor heel Nederland
Ik heb even snel gekeken maar volgens mij staat het recht op euthanasie niet in de grondwet.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Omdat de eigen grondwet er altijd boven blijft staan. België, Luxemburg en Zwitserland hebben het nu ook. Een Christelijke meerderheid in de 2e kamer zal nooit meer voorkomen. Oh helpe mij god allahmachtig.
http://wetten.overheid.nl/BWBR0012410/geldigheidsdatum_08-01-2014quote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb even snel gekeken maar volgens mij staat het recht op euthanasie niet in de grondwet.
Verder lijkt me een christelijke meerderheid in Europees orgaan niet onmogelijk.
Jip. Jij niet geloof ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wazzaaaaa.. was je vroeg naar bed gister?
Goed bezig, nee lukt me nog niet zo.. en nu ook elke nacht voetjebal maakt het niet makkelijker.quote:
Ook 1 keertje maar, ik was ook redelijk uitgeput, van het weekend niet veel slaap gehad.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goed bezig, nee lukt me nog niet zo.. en nu ook elke nacht voetjebal maakt het niet makkelijker.
De tijd dat ik politici op hun woord geloofde ligt al ver achter me.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
http://wetten.overheid.nl/BWBR0012410/geldigheidsdatum_08-01-2014
“Ook met een Europese Grondwet, behouden wij zeggenschap over thema’s als euthanasie en abortus. Het is een fabeltje dat alle macht overgedragen wordt. Dat geldt ook voor ons softdrugsbeleid. Tegenstanders gebruiken ‘uitbreiding’ als oneigenlijk argument, grote landen krijgen geen dikke vinger in de pap”, zo minister Bot van Buitenlandse Zaken vandaag in Buitenhof"
Wil je niet dat zo'n getatoeëerde vent in je nek kroelt?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook, maar nog geen leuke tevens goede kapster in de buurt kunnen vinden. Mannelijke kappers doe ik niet aan, waarom weet ik eigenlijk niet zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |