Dat is gewoon te erg.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:56 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
Locked-in syndroom. De persoon ademt wel weer zelf en er is een volledig bewustzijn. Degene voelt, hoort en ziet alles wel, maar kan niet praten of bewegen. Alleen de ogen of oogleden kunnen bewegen.
Dan kan je beter dood zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:56 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
Locked-in syndroom. De persoon ademt wel weer zelf en er is een volledig bewustzijn. Degene voelt, hoort en ziet alles wel, maar kan niet praten of bewegen. Alleen de ogen of oogleden kunnen bewegen.
Hopen voor zijn familie dat het daar niet op uitloopt.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:56 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
Met de ogen knipperen. Daar hebben ze speciale methodes voor tegenwoordig.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
En zie dan maar eens euthanasie te krijgen, de persoon kan het dan niet zelf aangeven.
Ja niet verkeerd om nu al een wilsverklaring op te stellen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
En zie dan maar eens euthanasie te krijgen, de persoon kan het dan niet zelf aangeven.
Ik weet niet of euthanasie mogelijk is in Duitsland.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
bij wet verboden zegt wikipediaquote:Op maandag 16 juni 2014 14:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of euthanasie mogelijk is in Duitsland.
Stephen Hawking kan alleen een spier in zijn wang bewegen en timmert nog aardig aan de weg. Vorige maand gaf hij nog een lezing in Utrecht.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met de ogen knipperen. Daar hebben ze speciale methodes voor tegenwoordig.
Maar inderdaad zal het verdomd lastig zijn om euthanasie te krijgen dan.
Ja ok, noem je wel weer een uitzondering op.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Stephen Hawking kan alleen een spier in zijn wang bewegen en timmert nog aardig aan de weg. Vorige maand gaf hij nog een lezing in Utrecht.
Dat is gewoon kut allemaal en niet leuk. Waarom mogen oudere mensen er niet gewoon voor kiezen om samen te gaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:06 schreef Joezi het volgende:
Mijn opa wil euthanasie, geestelijk nog helemaal gezond. De huisarts weigert. We zijn nu bezig met de levenseinde kliniek, daar heb je weer dikke wachtlijsten.
Het zielige is dat oma achterblijft, zij is niet helemaal geestelijk gezond meer. Nu zegt ze dat ze ook euthanasie wil, maar dat kan dus sowieso niet meer. Lijkt me zo mooi als ze gewoon samen kunnen gaan op een zelf gekozen moment.
Okay, maar toen kon dat ook nog helemaal niet toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
En ik weet waarover ik spreek want ik heb dat 14 jaar geleden allemaal moeten regelen voor mijn moeder en was inderdaad niet makkelijk om dat voor elkaar te krijgen. We hebben het niet hoeven te gebruiken omdat ze uit zichzelf is overleden.
Jawel toen begon het zo'n beetje dat je dat kon doen en regelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay, maar toen kon dat ook nog helemaal niet toch?
Ik ook, maar nog geen leuke tevens goede kapster in de buurt kunnen vinden. Mannelijke kappers doe ik niet aan, waarom weet ik eigenlijk niet zo goed.quote:
Omdat je je anders niet kan aftrekken onder ja kappers kleedje.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook, maar nog geen leuke tevens goede kapster in de buurt kunnen vinden. Mannelijke kappers doe ik niet aan, waarom weet ik eigenlijk niet zo goed.
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen dat niet zelf mogen beslissen, maar ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is gewoon kut allemaal en niet leuk. Waarom mogen oudere mensen er niet gewoon voor kiezen om samen te gaan.
Ik snap het. Ben ook alweer een tijdje niet geweest.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:23 schreef isax het volgende:
[..]
Nog al baaaah allemaal aan je haat zitten kutte
Ik denk omdat dan heel veel mensen eruit stappen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen dat niet zelf mogen beslissen, maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |