Dat is zo gemeen dan. Echt kut voor haar dan. En jou ook want jij weet hoe ze heeft gewerkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan er echt boos van worden, ze heeft 3 kwartier met een onafhankelijk iemand moeten praten en die besluit dan dat ze het niet heeft gehaald. Ik heb een jaar met haar gewerkt en ze is gewoon goed.
Yep, ze mag na de vakantie 10 weken op een andere locatie. Maar ze wilde na de vakantie beginnen met een vervolgopleiding.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo, dat is balen. Is er nog iets van een herkansing o.i.d.?
Oh, gelukkig. Hopelijk redt ze het dan wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ze mag na de vakantie 10 weken op een andere locatie. Maar ze wilde na de vakantie beginnen met een vervolgopleiding.
Gezakt voor stagequote:Op maandag 16 juni 2014 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ze mag na de vakantie 10 weken op een andere locatie. Maar ze wilde na de vakantie beginnen met een vervolgopleiding.
Was haar examen. Wij hadden haar als ok beoordeeld maar school niet. Maar ik heb haar opdrachten ook beoordeeld, was echt ruim voldoende.quote:
Voor welke opleiding dan MBO of HBO?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was haar examen. Wij hadden haar als ok beoordeeld maar school niet. Maar ik heb haar opdrachten ook beoordeeld, was echt ruim voldoende.
Ik vind het wel raar dat jij als begeleider dan niet meer inspraak hebt daarbij. Hoe kan iemand anders haar beoordelen als ze nooit met haar gewerkt hebben. Ach regeltjes altijd.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
Er is nog nooit een stagiaire van me gezakt.
Ja dat vind ik dus belachelijk. Maar ja moet onafhankelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat jij als begeleider dan niet meer inspraak hebt daarbij. Hoe kan iemand anders haar beoordelen als ze nooit met haar gewerkt hebben. Ach regeltjes altijd.
boze brief, grote demonstratie met alle kinderen! Dit mag niet gebeuren! Walgelijke schoolpraktijken ook! Je moet altijd maar weer de beste, de leukte of de knapste zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
Er is nog nooit een stagiaire van me gezakt.
Rare regeltjes allemaal tegenwoordig. En kut voor scholierenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus belachelijk. Maar ja moet onafhankelijk.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
boze brief, grote demonstratie met alle kinderen! Dit mag niet gebeuren! Walgelijke schoolpraktijken ook! Je moet altijd maar weer de beste, de leukte of de knapste zijn.
Ach gos, nee gelukkig had je dat niet gedaan maar ik snap wel dat je het niet geloofde als je een jaar met iemand werkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
Toen ze me appte dat ze het niet gehaald had wilde ik eerst reageren met hahahahahaha! Omdat ik dacht dat ze een grapje maakte. Goddank heb ik dat niet gedaan.
Oei weet niet of dat wel gunstig is, hoe is ie er aan toe?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Hee, Schumacher is ontwaakt uit zijn coma.
Klopt, had ik ook gelezen. Toch nog een wondertje ik dacht die wordt ook niet meer wakker.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Hee, Schumacher is ontwaakt uit zijn coma.
Michael Schumacher is ontwaakt uit zijn coma en heeft het ziekenhuis in Grenoble zelfs al verlaten. Volgens Duitse media is de voormalig Formule 1-coureur drie dagen geleden naar de universiteitskliniek in Lausanne overgebracht.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei weet niet of dat wel gunstig is, hoe is ie er aan toe?
Ik moest gniffelen, dat hadden ze ook best anders kunnen omschrijven.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Michael Schumacher is ontwaakt uit zijn coma en heeft het ziekenhuis in Grenoble zelfs al verlaten. Volgens Duitse media is de voormalig Formule 1-coureur drie dagen geleden naar de universiteitskliniek in Lausanne overgebracht.
Hoe Schumachers toestand nu is, is niet bekendgemaakt. De 45-jarige Duitser zou weer stemmen horen en reageren op bewegingen. "Zijn verdere revalidatie zal buiten de openbaarheid plaatshebben", staat in een officiële verklaring.
Schumachers manager Sabine Kehm bedankt daarin namens de familie alle medici, het ziekenhuispersoneel en fans voor de steun.
Kunstmatige coma
Schumacher liep op 29 december bij een ski-ongeluk in de Franse Alpen zwaar schedeltrauma op. Hij moest twee keer een operatie ondergaan en werd, om het herstel te bevorderen, in een kunstmatig coma gebracht.
In april werd een lichte verbetering in zijn toestand geconstateerd, waarna de artsen de procedure om de Duitser te laten ontwaken in gang zetten.
Het kan zijn dat hij alleen zijn hoofd beweegt als hij een geluid hoort of iemand anders ziet bewegen. Dat schiet dan ook niet op.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen, dat hadden ze ook best anders kunnen omschrijven.
Dat schiet niet op als het alleen dat zou zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij alleen zijn hoofd beweegt als hij een geluid hoort of iemand anders ziet bewegen. Dat schiet dan ook niet op.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij alleen zijn hoofd beweegt als hij een geluid hoort of iemand anders ziet bewegen. Dat schiet dan ook niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |