Oh bah, al lang last van? En heb je het idee dat je al wel wat opknapt of niet? Van die drankcombinatie ga je ook wel stuiteren natuurlijk, + je tanden rollen snel uit je mondquote:Op maandag 16 juni 2014 10:04 schreef Braindead2000 het volgende:
ik voel me op zich niet slecht, maar ik doe niks, ja hier de godganselijke dag, geen zin om iets te ondernemen, kom alleen huis uit voor het noodzakelijke. (sigaretten, Bullit en wodka)
Ik weet niet wanneer het begon. Ik was een hele tijd met andere dingen bezig, dan let je er niet op. En ach, mijn tanden, dat spul zal er niet goed voor zijn. Aan de ander kant; ik snoep niet. Dus schade valt wel mee. En ik ben 43, hoef niet dood te gaan met een gaaf gebit.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh bah, al lang last van? En heb je het idee dat je al wel wat opknapt of niet? Van die drankcombinatie ga je ook wel stuiteren natuurlijk, + je tanden rollen snel uit je mond
Als je niet wil antwoorden, moet je dat ook niet doen hoor
Je woont op jezelf? En eten koken/puin ruimen e.d. heb je daar wel de energie voor?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer het begon. Ik was een hele tijd met andere dingen bezig, dan let je er niet op. En ach, mijn tanden, dat spul zal er niet goed voor zijn. Aan de ander kant; ik snoep niet. Dus schade valt wel mee. En ik ben 43, hoef niet dood te gaan met een gaaf gebit.
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben wel 5 kilo aangekomen, ik denk door die Bullit. Maar ja, eerst was ik een Ethiopiėr, nu ben ik een Somaliėr.
Goedemorgen. Dat is kutquote:Op maandag 16 juni 2014 10:21 schreef sararaats het volgende:
urinestaaltje mislukt door de spanning denk ik. morgen nieuwe kans. buh, ik word er niet goed van.
verder ga ik vandaag weer naar de kermis, gewone gezellige dorpskermis
Woon bij mijn ouders. Anders zou het een grote puinhoop zijn. Ze zijn nu op de camping. Ik heb net genoeg energie om na 3 dagen de tafel af te ruimen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je woont op jezelf? En eten koken/puin ruimen e.d. heb je daar wel de energie voor?
Ik weet eigenlijk niet of de SC hier voor is
Dat zegt mijn vader ook altijd, en dan begint hij weer opnieuw met tellenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar drinken valt wel mee. Niet meer dan 4 consumpties per dag.
ik word altijd heel vrolijk van kermis.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen. Dat is kut
Kermis is leuk
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vader ook altijd, en dan begint hij weer opnieuw met tellen
Vrienden kunnen je dus ook niet prikkelen om iets te ondernemen o.i.d.quote:
Ja zeker, ik drink al 25 jaar jenever cola light (voor het figuurtje, zeg ik er altijd bijquote:Op maandag 16 juni 2014 10:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]En neemt oma ook wel eens een alcoholische versnapering?
"Vrienden" spreek ik alleen via de telefoon. Die naam gebruik ik al langer op andere sites. Ik weet niet wat mijn motivatie was. Vind het wel een leuke naam en heb geen zin om steeds een andere te verzinnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vrienden kunnen je dus ook niet prikkelen om iets te ondernemen o.i.d.
Is je naam erop gebaseerd?
Niks mis mee toch. Het is alleen niet bevorderlijk voor het slapen. Tenminste bij mij. Als ik veel drink dan slaap ik slechter.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja zeker, ik drink al 25 jaar jenever cola light (voor het figuurtje, zeg ik er altijd bijen dan hoor ik ze denken
)
Niet meer iedere dag, 2 of 3 keer in de week
Ik niet, meestal gaan we dinsdags en vrijdags ff borrelen in de stamkroeg. Iedere zaterdag en vrijdags om de week staat opa-Nijn daar zelf achter de bar, en dan maak ik de hapjes. Thuis drink ik bijna nooit of er moet visite komenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch. Het is alleen niet bevorderlijk voor het slapen. Tenminste bij mij. Als ik veel drink dan slaap ik slechter.
Bedankt, maar als het al een depressie is, de ene depressie is de andere niet. Bij mij valt het wel mee, voel me alleen leeg. Ik zou er zelf ook veel meer aan kunnen doen, beetje bewegen, niet roken/drinken, niet de hele dag achter de computer. Dat zou al 1000% schelen. Maar ja, ik doe het niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:47 schreef IsitHeaven het volgende:
Roseetje, paar kilo's te veel, sigaretje, je leeft maar een keer gewoon van genieten. Het kan zomaar voorbij zijn en dan heb je tenminste wel genoten.
Niemand is toch perfect![]()
Hoop dat je snel van je depressie afkomt braindead, is niet zo fijn.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik moet met mijn dikke reet ff op die hometrainer, anders heb ik helemaal de kracht niet meerMaar meldt me straks weer
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |