Nee Brain is ontbijten, ik ga ook ff wat te kanen maken, laterrr!quote:Op maandag 16 juni 2014 05:37 schreef Punkman het volgende:
Volgens mij wel.
Brain en ik zijn er nog zover ik weet.
Nee, kan altijd maar 4 of 5 uurtjes, dus 's middags rond 2 uur zit ik als een oud lijk te knikkebollenquote:Op maandag 16 juni 2014 09:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Oma, eindelijk iemand. Ik heb heel lekker geslapen. Jij niet?
Heb je wel eens bepaalde patronen proberen te veranderen? Geen koffie drinken, niet eten voordat je gaat slapen, een ander matras.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, kan altijd maar 4 of 5 uurtjes, dus 's middags rond 2 uur zit ik als een oud lijk te knikkebollen
Het is hoofdzakelijk dat door mijn slechte longen op de één of andere manier het ademhalen ontzettend veel energie vreet, dus snel moe. En mijn enorme overgewicht, zeker nadat ik gestopt ben met roken.. Dus het is allemaal eigen schuld dikkequote:Op maandag 16 juni 2014 09:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je wel eens bepaalde patronen proberen te veranderen? Geen koffie drinken, niet eten voordat je gaat slapen, een ander matras.
quote:
Omaaquote:Op maandag 16 juni 2014 09:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is hoofdzakelijk dat door mijn slechte longen op de één of andere manier het ademhalen ontzettend veel energie vreet, dus snel moe. En mijn enorme overgewicht, zeker nadat ik gestopt ben met roken.. Dus het is allemaal eigen schuld dikkebult
Heb vorige week hometrainer weer in de kamer gezet, en ga nu serieus proberen wat aan die kilo's te doen. Als je om me heen wil lopen moet je brood meenemen voor onderweg
Ja, word ik helemaal temmes gek van. Heb helaas geen werk momenteel, dus ga gewoon 's midddags uurtje op de bank liggen, kan mij het schelenquote:Op maandag 16 juni 2014 09:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Omaa
[ afbeelding ]
Heb je wel eens zo'n masker tegen apneu geprobeerd?
Ik werk niet, beetje depressief (volgens de arts), denk eerder wat burn-out verschijnselen, leeg gevoel, nergens zin in. Ik krijg Sertraline, maar die slik ik niet altijd. Rot spul.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar jij bent ook een nachtbraker... nachtdienst, of gewoon heel jong en weinig slaap nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |