quote:
Geen speciale FOK! edition a la 30cm?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:53 schreef yvonne het volgende:
Ze hebben wel een willy-warmer:
[ afbeelding ]
Maak er maar een en zet het patroon onlinequote:Op maandag 16 juni 2014 00:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Geen speciale FOK! edition a la 30cm?
Jaquote:
Ik weet dat ik hiermee een ban riskeer, maar jij hebt due brei-leeftijd toch wel bereikt, Yvonne?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maak er maar een en zet het patroon online
Gewoon cupje F maken, dan zit je wel goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb het idee om een soort voorgevel van gips te maken en dan de tetten dat zachte spul. Ik probeer de tetten van Moira na te maken, omdat ze weigert een foto van haar tetten te sturen.
Ik heb daar geen verstand van. Zou je een gips afdruk voor me kunnen maken? Dan kan ik het daarop baseren. Vervolgens koop ik een 3d-printer, maak ik een ontwerp en print ik het uit. Daarna ga ik ze ook verkopen voor ¤50 per stuk.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon cupje F maken, dan zit je wel goed.
Gewoon hier omheen gipsen:quote:Op maandag 16 juni 2014 00:09 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van. Zou je een gips afdruk voor me kunnen maken? Dan kan ik het daarop baseren. Vervolgens koop ik een 3d-printer, maak ik een ontwerp en print ik het uit. Daarna ga ik ze ook verkopen voor ¤50 per stuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |