Klop, die Kanariespeed heeft gewoon voorrang natuurlijk, maar erg hoffelijk is het niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:48 schreef CasB het volgende:
Hoezo? Eerst spiegelen, dan richting aangeven, en dan gaan sturen.
Niet richting aangeven en sturen en dan pas gaan kijken...
Kan ook gewoon een gevalletje zijn; de weg niet kennen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik had hetzelfde gedaan hoor. die mutsen die niet kijken...
dan moet je alsnog eerst kijken voordat je je auto naar links gooit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een gevalletje zijn; de weg niet kennen.
Deze gast is sowieso de weg al veel langer kwijt. Een grotere regelneuker moet nog geboren worden, maar lapt zelf alles aan z'n laars. Het filmpje dat ie bewust een motorrijder bijna aanrijdt heeft ie maar verwijderd nadat dat op geenstijl terecht is gekomen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:57 schreef xzaz het volgende:
STERF STERF STERF, dit soort mensen met dit soort inhaalacties op die plek.
Als de politie je dit ziet doen op die plek mag je gelijk je rijbewijs inleveren. Er zijn op die plek zoveel ongelukken, en die vrouw die naar links gaat is prima op die plek. Maar daarvoor moet je daar veel rijden. Er is totaal geen uitwijk mogelijkheid en je moet hopen dat de gene achter je goed oplet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:44 schreef OEM het volgende:
[..]
Deze gast is sowieso de weg al veel langer kwijt. Een grotere regelneuker moet nog geboren worden, maar lapt zelf alles aan z'n laars. Het filmpje dat ie bewust een motorrijder bijna aanrijdt heeft ie maar verwijderd nadat dat op geenstijl terecht is gekomen.
U herkent hem op forums met usernames als: geelhoed, feitelijk, koud29, sarcast. Of natuurlijk aan z'n vreselijk betweterige gedrag.
Denk om de motor op te warmen voor 4-gas-test.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:43 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb sinds ik een dashcam heb echt totaal niks boeiends mee gemaakt, beetje jammer.
Hoezo moet bij jouw apk er mee gereden worden dan? Bij mij doen ze altijd alles binnen de garage op 2 van die rollen..
Dan zit hij ook vast op FOK!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:44 schreef OEM het volgende:
U herkent hem op forums met usernames als: geelhoed, feitelijk, koud29, sarcast. Of natuurlijk aan z'n vreselijk betweterige gedrag.
Dat is in de Hoven (Zutphen).quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:07 schreef Thuisprikker het volgende:
Deze mafkees genaamd Kanariespeed op dat flitsforum vind het nodig om gas bij te geven als hij ziet dat iemand naar links wil.
Wat een aso zeg :
Ik blijf altijd gezellig mee kijken bij de apk, duurt hoogstens een half uurtjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:55 schreef Nemmarith het volgende:
[..]
Denk om de motor op te warmen voor 4-gas-test.
Ik heb ook wel een filmpje waar hij dus op 2 van die rollen reed en ook een filmpje waarbij mijn radio uitgetest word en discussies of iets wel of niet verplicht is ze krijgen vast niet vaak auto's uit 1996
Als motorrijder heb ik al eens zo'n actie vanaf de tegemoetkomende rijbaan meegemaakt, daar word je niet vrolijk vanquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:25 schreef Ridocar het volgende:
En dan dat bijschrift: "Vage lijntjes, geen bord met inhaalverbod"
De sukkel, ik zou bijna hopen dat hij dat ook zo tegen een agent zou uitleggen. Mag 'ie meteen door voor de EMG.
Het maakte ook nog eens geen zak uit want meneer moest toch remmen voor de bocht. (En niet extra voor de auto van links).quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:40 schreef Thuisprikker het volgende:
Een ander de schuld geven dat hij/zij niet uitkijkt voor verkeer van rechts terwijl meneer zelf op een abnormale manier de bocht afsnijd :
Kneusquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:46 schreef Thuisprikker het volgende:
Gebruiker Cweepz op het flitsservice forum (inhaalactie over dubbele doorgetrokken streep en in een bocht):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |