Ik ook nietquote:Op zondag 15 juni 2014 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nog niet en geen hele grote fan van Metallica
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:17 schreef Gert het volgende:
Alberto is ook wel lekker bezig op de campingzendert. Gijzeling van een stel schuimpies door een doorgesnoven villabeheerder op Mallorca.
Er gebeurt eigenlijk weinig, maar oe wat een spannende muziekjes en camerabeelden.![]()
![]()
![]()
Dat is waar.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
Het kan ook niet elke dag feest zijn natuurlijk.
Wat is dat?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
We zitten ook in een Google Hangout met alle mannen, tis echt gezellig
Het was even amusant, maar de plaatsvervangende schaamte drong zich al snel op. Te sneu.quote:
Ik geloof het meteen.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
We zitten ook in een Google Hangout met alle mannen, tis echt gezellig
Leuk toch. Lekker voetbalpratenquote:
quote:
achjoh, die komen wel weer terug. Joez zit te stangen door het hier te meldenquote:
Zijn ze echt ergens anders aan het lullen? Niet cool.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
achjoh, die komen wel weer terug. Joez zit te stangen door het hier te meldenHet werkt
Het zou kunnen. Ik maak me er niet zo druk over. Maar ik snap je sentiment er over hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zijn ze echt ergens anders aan het lullen? Niet cool.
Ik kan het niet helpen, ben een mannengekquote:Op zondag 15 juni 2014 23:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het zou kunnen. Ik maak me er niet zo druk over. Maar ik snap je sentiment er over hoor
Jottem.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We gaan ze negeren als ze terugkomen en alleen over vrouwendingen praten
Vrouwendingen..ehm..make-up, jurkjes..bloemstukjes? Echt irritante dingen moeten het dan zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We gaan ze negeren als ze terugkomen en alleen over vrouwendingen praten
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:03 schreef Gert het volgende:
psst de heren zitten allemaal naar het zwakzinnige gelul van Johan Derksen te kijken.
Boehoe die ram naar voren van Blind was zo briljant, elke mongool had 'm gemaakt dus Van Persie ook.![]()
* weer weg is om de rest van het gelul te volgen
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:03 schreef Gert het volgende:
psst de heren zitten allemaal naar het zwakzinnige gelul van Johan Derksen te kijken.
Boehoe die ram naar voren van Blind was zo briljant, elke mongool had 'm gemaakt dus Van Persie ook.![]()
Ongesteld zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vrouwendingen..ehm..make-up, jurkjes..bloemstukjes? Echt irritante dingen moeten het dan zijn
Ik had mijn vermoedensquote:Op zondag 15 juni 2014 23:03 schreef Gert het volgende:
Bonkjes en sliertjes!quote:Op zondag 15 juni 2014 23:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vrouwendingen..ehm..make-up, jurkjes..bloemstukjes? Echt irritante dingen moeten het dan zijn
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bonkjes en sliertjes!
Die zien we nooit meer terug nu.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bonkjes en sliertjes!
Die zien we nooit meer terug nu.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:05 schreef Voxs het volgende:
[..]Bonkjes? Sliertjes? haha geen idee waar je het over hebt. Ik wil het ook niet weten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |