Gezellige gastjes.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef Joezi het volgende:
Honduras, het land met meeste de moorden ter wereld.
[ afbeelding ]
Goeie gasten, zie je zoquote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
ah zijn dat MS13 gangmembers?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je best wel een biertje mee drinken met die gastenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Enorm leipe shizzle ( haha leipe shizzle leuke woordenquote:
Als man is het altijd nog onveiligerquote:Op zondag 15 juni 2014 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zou niet mijn eerste keuze zijn voor een citytrip als vrouw alleen.
Zogenaamde respect mogen ze hebben en spullen als geld horloges heb ik nooit aanquote:Op zondag 15 juni 2014 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zou niet mijn eerste keuze zijn voor een citytrip als vrouw alleen.
1 verkeerd kleurtje in je t-shirt, 1 verkeerd onschuldig gebaar en je wordt gelynchtquote:Op zondag 15 juni 2014 21:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zogenaamde respect mogen ze hebben en spullen als geld horloges heb ik nooit aan
Nog niet meegemaakt want ik kan nog typenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
1 verkeerd kleurtje in je t-shirt, 1 verkeerd onschuldig gebaar en je wordt gelyncht
Waar ben je geweest in Latijns Amerika?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nog niet meegemaakt want ik kan nog typen
Mag alleen voor de wedstrijdquote:Op zondag 15 juni 2014 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat je wel redelijk veilig zit als je nu wed op een rode kaart.
Paar weken mijn oom woont daarquote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat telt zelfs dubbel, hoe lang geweest?
Hmmm nee kon voorheen wel volgens mij, maar is te moeilijk om alles live bij te houden.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat alles tijdens de wedstrijd nog kon.
Cool, ik ben eens 4 maanden First Mate geweestquote:Op zondag 15 juni 2014 21:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met pensioen is altijd loods geweest
Ik heb nooit gevaren niks voor mijquote:Op zondag 15 juni 2014 21:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Cool, ik ben eens 4 maanden First Mate geweest
Was maar een plezierschip, overdag snorkel en BBQ cruise en 's avonds en 's nachts partybootquote:Op zondag 15 juni 2014 21:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevaren niks voor mij
Honduras en El Salvador zijn naar mijn weten de enige landen waarbij een voetbalwedstrijd de trigger was om een heuse oorlog tegen elkaar te beginnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een agressief sfeertje daar op het veld.
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:46 schreef Gert het volgende:
Rood en penalty en raak. Einde wedstrijd.
[..]
Honduras en El Salvador zijn naar mijn weten de enige landen waarbij een voetbalwedstrijd de trigger was om een heuse oorlog tegen elkaar te beginnen.
Voetbal = oorlogquote:Op zondag 15 juni 2014 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Honduras en El Salvador zijn naar mijn weten de enige landen waarbij een voetbalwedstrijd de trigger was om een heuse oorlog tegen elkaar te beginnen.
Temperament.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom dan Jonghuquote:Op zondag 15 juni 2014 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. En nog minder van vechtende vrouwen.
Nog een optie: Ned 3; Metallica op pinkpopquote:Op zondag 15 juni 2014 22:00 schreef Jian het volgende:
22.50 uur VI Oranje of zal ik vanavond toch een keer naar Roy Donders kijken? ... Nehhhhhh
Nee, nog niet en geen hele grote fan van Metallicaquote:Op zondag 15 juni 2014 22:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog een optie: Ned 3; Metallica op pinkpop
Maar iets zegt mij dat je nog niet voetbalmoe bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |