Halloquote:Op zondag 15 juni 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
Eerst ons uren negeren en dan dadelijk willen ze weer aandacht.
Mijn Max factor 2000 omdat die mooie volle wimpers geeft.quote:
Over het periodiek stelsel vastquote:
ik gebruik altijd al cliniquequote:Op zondag 15 juni 2014 23:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn Max factor 2000 omdat die mooie volle wimpers geeft.
Clinique heb ik foundation van. Topspulquote:Op zondag 15 juni 2014 23:08 schreef isax het volgende:
[..]
ik gebruik altijd al clinique
altijd de zelfde ook.
ik heb wat aan lichaamsbeweging gedaan en spieren losgegooidquote:Op zondag 15 juni 2014 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moeten jullie maar niet weggaan en ergens anders gaan lullen. Of ben jij niet weggeweest?
foundation komt eigenlijk niet in mijn kleur. alleen MAC heeft er een.quote:
Ow hier is the welcome bandwagonquote:Op zondag 15 juni 2014 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik heb wat aan lichaamsbeweging gedaan en spieren losgegooid
post je pensquote:Op zondag 15 juni 2014 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik ben ongesteld, is dat een goed onderwerp?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vrouwendingen..ehm..make-up, jurkjes..bloemstukjes? Echt irritante dingen moeten het dan zijn
quote:
Ok dan mag jij blijvenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het zou ze kunnen interesseren...quote:Op zondag 15 juni 2014 23:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben ongesteld, is dat een goed onderwerp?
Ik heb ook het idee dat we besproken worden daarom kan ik er niet tegen dat ze niet hier zijn. Is niet eerlijk stampvoetsmileyquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo één die make-up niet zo interessant vindt? Guilty.
ik word niet ongesteld, is dat een goed onderwerp?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het boeit me ook niet om er over te pratenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:12 schreef isax het volgende:
[..]![]()
ik eigenlijk ook niet.
ik doe liever geen make up op.
Nu wel alleen BDS is er.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ben je er blij mee?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik word niet ongesteld, is dat een goed onderwerp?
ik ben 4 dagen per maand ongesteld, zijn is 4 dagen per maand NIET ongesteldquote:Op zondag 15 juni 2014 23:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Stuur mailtjes naar Billy die is ook altijd ongesteld
Door de duinen gerend en wat in bomen klimmenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ja BDS vertel ons van je oefeningen die je gedaan hebt![]()
quote:
Lekker hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Door de duinen gerend en wat in bomen klimmen
nee want mijn lichaam werkt daar niet op en top.quote:
ooh! Dat klinkt ontzettend leuk !quote:Op zondag 15 juni 2014 23:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bomen klimmen ja? Tof.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
o zo, ja dan is het niet leuk.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:16 schreef isax het volgende:
[..]
nee want mijn lichaam werkt daar niet op en top.
ongesteld worden is kut maar betekend wel dat je lichaam functioneerd zo als het moet.
Handig, ik helaas nog welquote:Op zondag 15 juni 2014 23:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
een sportschool heb ik niet nodig
Of wat stress hebt.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
o zo, ja dan is het niet leuk.
kon ook wezen dat je zwanger bent.
dan zou het wel tof zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
o zo, ja dan is het niet leuk.
kon ook wezen dat je zwanger bent.
of in de overgang, sommige mensen zijn blij dat ze dan niet meer met maandverbandjes of tampons hoeven te kloten.quote:
Ik houd niet van drukke stedenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Handig, ik helaas nog wel![]()
Is hier niet zo leuk om buiten te lopen, veels te druk
En dan de rest van je leven ervoor zorgen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
dan zou het wel tof zijn.
dikke enkels maar geen maandverband
de grootste eer die er is.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan de rest van je leven ervoor zorgen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
dan zou het wel tof zijn.
dikke enkels maar geen maandverband
Absoluut maar ook zwaar vermoeiend.quote:
Hoeveel spiermassa heb jij?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
een sportschool heb ik niet nodig
Volgens mij is ze gewoon geil, dat verwarren wel meer mensen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ow vanflessa is verlieft en ze gaat ervoor
Op wie?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ow vanflessa is verlieft en ze gaat ervoor
ze wil niks omdat het een buitenlander is wtfquote:Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon geil, dat verwarren wel meer mensen.
helmond vind ik ook een aparte staat.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ze wil niks omdat het een buitenlander is wtf
Het is gewoon een stom wijf.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ze wil niks omdat het een buitenlander is wtf
denk dat ik zou moeten worstellenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk niet dat Vanflessa competitie is voor jou.
Met haar, denk het niet, die is altijd zo lam dat ze niet stevig in haar schoenen staat.quote:
Best wel flauw dat we geen pens pic van jou te zien krijgen want volgens mij mankeert er niets aan je pens.quote:
oh de prepperquote:Op zondag 15 juni 2014 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met een masker.![]()
Absoluut niets te zien.
ik heb toen ook een hele wazige foto gepostquote:Op zondag 15 juni 2014 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat was BDS.
Niets te zien helaas toen.
Ja weet ik nog en zo wazig was ie niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb toen ook een hele wazige foto gepost
en toen zei iemand dat ik een mooi huidje had
fotomodel he?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja weet ik nog en zo wazig was ie niet.
Was een mooie foto van je.
straks ga je op me lopen rukkenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
Voorlopig hebben alleen liesje en ik ons hier laten zien de laatste weken.
De rest is nog steeds behoorlijk anoniem.
ik probeer me te laten zien maar heb nog een leven héquote:Op zondag 15 juni 2014 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
Voorlopig hebben alleen liesje en ik ons hier laten zien de laatste weken.
De rest is nog steeds behoorlijk anoniem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |