Het toeval wil dat deze SC redelijk wat nachtmensen kent. 8 topics in 24 uur is echt niet slecht voor een SC. Alleen is het tijdstip waarop het hier het drukst is niet gangbaar.quote:
Ja "het" als "het" met voetballen al niet meer wil lukken hier, is het een enge zaak, viel me gewoon opquote:
Topicreeks: Utopia, het nieuwe prog. van J. de Mol.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja "het" als "het" met voetballen al niet meer wil lukken hier, is het een enge zaak, viel me gewoon op
Haha dan heb je de afgelopen dagen geen blik geworpen op de SC:Dquote:Op zondag 15 juni 2014 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja "het" als "het" met voetballen al niet meer wil lukken hier, is het een enge zaak, viel me gewoon op
Ahh,, nachtdienst mensen, ja dan snap ik het, gewoon over 6½ uur terugkomen hé?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het toeval wil dat deze SC redelijk wat nachtmensen kent. 8 topics in 24 uur is echt niet slecht voor een SC. Alleen is het tijdstip waarop het hier het drukst is niet gangbaar.
Nou je het zegt, ik was meer bezig hierboven iddquote:Op zondag 15 juni 2014 18:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha dan heb je de afgelopen dagen geen blik geworpen op de SC:D
Gezellig.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh,, nachtdienst mensen, ja dan snap ik het, gewoon over 6½ uur terugkomen hé?
Niets mis met het gezelschap hier.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:43 schreef sararaats het volgende:
de keren dat ik er 's nachts ben is dat ik niet kan slapen en jullie gezelschap wil houden
gebeurt nogal vaak
Wij zijn gezelligquote:Op zondag 15 juni 2014 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig.
[..]
Niets mis met het gezelschap hier.
Mooi hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 18:59 schreef sararaats het volgende:
er speelt een live-bandje en ze zingen nu Stand by me
Kut en Grote meidquote:Op zondag 15 juni 2014 19:03 schreef isax het volgende:
Mijn koptelefoon heeft een klote ruis er in.
Kijk Liesje, hoofdletters.
Neenee, dat is geen kloteruis. Je hebt Beatstm. Het is een feature. Dr Dre heeft uren lang in een schuurtje zitten solderen om de beste relaxende ruis als achtergrond in je koptelefoon te krijgen.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:03 schreef isax het volgende:
Mijn koptelefoon heeft een klote ruis er in.
Kijk Liesje, hoofdletters.
mams zei dat het klonk alsof het wind was.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neenee, dat is geen kloteruis. Je hebt Beatstm. Het is een feature. Dr Dre heeft uren lang in een schuurtje zitten solderen om de beste relaxende ruis als achtergrond in je koptelefoon te krijgen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 19:15 schreef sararaats het volgende:
nu dit weer:
http://www.telegraaf.nl/f(...)lly_overleden__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |