Ben er ook blij mee hoor. Al ben ik er vooral aan gewend. Het is hier (in Den Haag) al vele jaren heel normaal dat je op zondag kunt shoppen, en dan niet alleen bij de buurt-turk maar bij alle winkels in het centrum en bijna alle appies in de hele stad.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik er wel blij mee .. elke dag open je buurt super... OK in de provincie ligt dat anders
Gewoon ter bevordering van ons gemak en de goedkopen arbeidsmarkt met jonge buurt meisjes en zo .. Maar goedquote:Op zondag 15 juni 2014 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben er ook blij mee hoor. Al ben ik er vooral aan gewend. Het is hier (in Den Haag) al vele jaren heel normaal dat je op zondag kunt shoppen, en dan niet alleen bij de buurt-turk maar bij alle winkels in het centrum en bijna alle appies in de hele stad.
Zelfs in de provincie (buiten de bible belts) kun je tegenwoordig vaak ook al op zondag bij een supermarkt terecht.
Bij mij in de Super ook gratis Wifi, maar je gaat toch niet in de Super zitten chatten / emailen ...quote:Op zondag 15 juni 2014 17:21 schreef Copycat het volgende:
Ja, ook hier in de rimboe der provinciën zeven dagen per week winkelmogelijkheden.
Binnenkort krijgen we ook internet, volgens de tamtam.
quote:Op zondag 15 juni 2014 17:23 schreef chufi het volgende:
Bij mij in de Super ook gratis Wifi, maar je gaat toch niet in de Super zitten chatten / emailen ...
Kok kom, niet zo bescheiden. Eindhoven is toch de vijfde stad van Nederland? Met coryfeeën als ik noem een Johan Vlemmix?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:21 schreef Copycat het volgende:
Ja, ook hier in de rimboe der provinciën zeven dagen per week winkelmogelijkheden.
Binnenkort krijgen we ook internet, volgens de tamtam.
En met diverse vooraanstaande musea, zoals het Kutmuseum van voornoemde Vlemmix. Maar het blijft provincie hè, daar ligt het toch allemaal anders.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:25 schreef Gert het volgende:
Kok kom, niet zo bescheiden. Eindhoven is toch de vijfde stad van Nederland? Met coryfeeën als ik noem een Johan Vlemmix?
Zit naar een halve lamme Vanflessa te luisteren, die zit te blaten in Ivan zijn oorquote:
Wat lukt hier niet ouwe mopperkont?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
En met voetballen lukt het óók al niet hier?
Nou gewoon, "het"quote:Op zondag 15 juni 2014 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat lukt hier niet ouwe mopperkont?
Het toeval wil dat deze SC redelijk wat nachtmensen kent. 8 topics in 24 uur is echt niet slecht voor een SC. Alleen is het tijdstip waarop het hier het drukst is niet gangbaar.quote:
Ja "het" als "het" met voetballen al niet meer wil lukken hier, is het een enge zaak, viel me gewoon opquote:
Topicreeks: Utopia, het nieuwe prog. van J. de Mol.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja "het" als "het" met voetballen al niet meer wil lukken hier, is het een enge zaak, viel me gewoon op
Haha dan heb je de afgelopen dagen geen blik geworpen op de SC:Dquote:Op zondag 15 juni 2014 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja "het" als "het" met voetballen al niet meer wil lukken hier, is het een enge zaak, viel me gewoon op
Ahh,, nachtdienst mensen, ja dan snap ik het, gewoon over 6½ uur terugkomen hé?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het toeval wil dat deze SC redelijk wat nachtmensen kent. 8 topics in 24 uur is echt niet slecht voor een SC. Alleen is het tijdstip waarop het hier het drukst is niet gangbaar.
Nou je het zegt, ik was meer bezig hierboven iddquote:Op zondag 15 juni 2014 18:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha dan heb je de afgelopen dagen geen blik geworpen op de SC:D
Gezellig.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh,, nachtdienst mensen, ja dan snap ik het, gewoon over 6½ uur terugkomen hé?
Niets mis met het gezelschap hier.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:43 schreef sararaats het volgende:
de keren dat ik er 's nachts ben is dat ik niet kan slapen en jullie gezelschap wil houden
gebeurt nogal vaak
Wij zijn gezelligquote:Op zondag 15 juni 2014 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig.
[..]
Niets mis met het gezelschap hier.
Mooi hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 18:59 schreef sararaats het volgende:
er speelt een live-bandje en ze zingen nu Stand by me
Kut en Grote meidquote:Op zondag 15 juni 2014 19:03 schreef isax het volgende:
Mijn koptelefoon heeft een klote ruis er in.
Kijk Liesje, hoofdletters.
Neenee, dat is geen kloteruis. Je hebt Beatstm. Het is een feature. Dr Dre heeft uren lang in een schuurtje zitten solderen om de beste relaxende ruis als achtergrond in je koptelefoon te krijgen.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:03 schreef isax het volgende:
Mijn koptelefoon heeft een klote ruis er in.
Kijk Liesje, hoofdletters.
mams zei dat het klonk alsof het wind was.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neenee, dat is geen kloteruis. Je hebt Beatstm. Het is een feature. Dr Dre heeft uren lang in een schuurtje zitten solderen om de beste relaxende ruis als achtergrond in je koptelefoon te krijgen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 19:15 schreef sararaats het volgende:
nu dit weer:
http://www.telegraaf.nl/f(...)lly_overleden__.html
Daar had ik van de week een gifje van geplaatst, dat lijkt me best wel humorquote:Op zondag 15 juni 2014 19:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dit lijkt mij nou es te gek om te doen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)bubbelvoetbal__.html
jaquote:Op zondag 15 juni 2014 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar had ik van de week een gifje van geplaatst, dat lijkt me best wel humor![]()
![]()
![]()
quote:
En de andere weddenschappen? Of doe je steeds 1 per keer?quote:
Ja tijdens de wedstrijd is nu de tactiekquote:Op zondag 15 juni 2014 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
En de andere weddenschappen? Of doe je steeds 1 per keer?
Ik wist niet dat dat kon.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja tijdens de wedstrijd is nu de tactiek
Data Collected:quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:17 schreef Voxs het volgende:
Nog een keertje voor de uitslapers
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Die hebben dan wel erg lang uitgeslapen.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:17 schreef Voxs het volgende:
Nog een keertje voor de uitslapers
Niet iedereen gaat vroeg/laat naar bed.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die hebben dan wel erg lang uitgeslapen.
maar de openingswedstrijd was donderdag...quote:Op zondag 15 juni 2014 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat vroeg/laat naar bed.
Ja maar er blijkt meer voetbal te zijn dan alleen Nederland...quote:Op zondag 15 juni 2014 20:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar de openingswedstrijd was donderdag...
Nederland speelde vrijdag.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar er blijkt meer voetbal te zijn dan alleen Nederland...
Ooit afgevraagd hoe lang het duurt zo'n filmpje te maken?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar de openingswedstrijd was donderdag...
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op zondag 15 juni 2014 20:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ooit afgevraagd hoe lang het duurt zo'n filmpje te maken?
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik ben de dagen een beetje kwijt, vandaag is het als het goed is zondag, toch?
Hoop het. Ik mag ze wel, onze zuiderburen. Helaas lopen ze met voetbal wel wat achter de laatste jaren. Misschien is het dit keer beter. En hallo, btw. Kom ook maar eens buurten.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Overmorgen mogen de duivels laten zien of ze daadwerkelijk kunnen voetballen.
Rot opquote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef Joezi het volgende:
Afscheidstopic voor Marceline. Steun haar met lieve woorden.
UTO / Neem afscheid van onze lieve Marceline!
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zo weer ff genoeg streams van die loods gezien voetbal kijken![]()
![]()
Hopen dat die Fransen eraan gaan ....quote:Op zondag 15 juni 2014 21:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zo weer ff genoeg streams van die loods gezien voetbal kijken![]()
![]()
Gezellige gastjes.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef Joezi het volgende:
Honduras, het land met meeste de moorden ter wereld.
[ afbeelding ]
Goeie gasten, zie je zoquote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
ah zijn dat MS13 gangmembers?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je best wel een biertje mee drinken met die gastenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Enorm leipe shizzle ( haha leipe shizzle leuke woordenquote:
Als man is het altijd nog onveiligerquote:Op zondag 15 juni 2014 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zou niet mijn eerste keuze zijn voor een citytrip als vrouw alleen.
Zogenaamde respect mogen ze hebben en spullen als geld horloges heb ik nooit aanquote:Op zondag 15 juni 2014 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zou niet mijn eerste keuze zijn voor een citytrip als vrouw alleen.
1 verkeerd kleurtje in je t-shirt, 1 verkeerd onschuldig gebaar en je wordt gelynchtquote:Op zondag 15 juni 2014 21:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zogenaamde respect mogen ze hebben en spullen als geld horloges heb ik nooit aan
Nog niet meegemaakt want ik kan nog typenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
1 verkeerd kleurtje in je t-shirt, 1 verkeerd onschuldig gebaar en je wordt gelyncht
Waar ben je geweest in Latijns Amerika?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nog niet meegemaakt want ik kan nog typen
Mag alleen voor de wedstrijdquote:Op zondag 15 juni 2014 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat je wel redelijk veilig zit als je nu wed op een rode kaart.
Paar weken mijn oom woont daarquote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat telt zelfs dubbel, hoe lang geweest?
Hmmm nee kon voorheen wel volgens mij, maar is te moeilijk om alles live bij te houden.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat alles tijdens de wedstrijd nog kon.
Cool, ik ben eens 4 maanden First Mate geweestquote:Op zondag 15 juni 2014 21:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met pensioen is altijd loods geweest
Ik heb nooit gevaren niks voor mijquote:Op zondag 15 juni 2014 21:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Cool, ik ben eens 4 maanden First Mate geweest
Was maar een plezierschip, overdag snorkel en BBQ cruise en 's avonds en 's nachts partybootquote:Op zondag 15 juni 2014 21:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevaren niks voor mij
Honduras en El Salvador zijn naar mijn weten de enige landen waarbij een voetbalwedstrijd de trigger was om een heuse oorlog tegen elkaar te beginnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een agressief sfeertje daar op het veld.
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:46 schreef Gert het volgende:
Rood en penalty en raak. Einde wedstrijd.
[..]
Honduras en El Salvador zijn naar mijn weten de enige landen waarbij een voetbalwedstrijd de trigger was om een heuse oorlog tegen elkaar te beginnen.
Voetbal = oorlogquote:Op zondag 15 juni 2014 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Honduras en El Salvador zijn naar mijn weten de enige landen waarbij een voetbalwedstrijd de trigger was om een heuse oorlog tegen elkaar te beginnen.
Temperament.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom dan Jonghuquote:Op zondag 15 juni 2014 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. En nog minder van vechtende vrouwen.
Nog een optie: Ned 3; Metallica op pinkpopquote:Op zondag 15 juni 2014 22:00 schreef Jian het volgende:
22.50 uur VI Oranje of zal ik vanavond toch een keer naar Roy Donders kijken? ... Nehhhhhh
Nee, nog niet en geen hele grote fan van Metallicaquote:Op zondag 15 juni 2014 22:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog een optie: Ned 3; Metallica op pinkpop
Maar iets zegt mij dat je nog niet voetbalmoe bent.
Ik ook nietquote:Op zondag 15 juni 2014 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nog niet en geen hele grote fan van Metallica
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:17 schreef Gert het volgende:
Alberto is ook wel lekker bezig op de campingzendert. Gijzeling van een stel schuimpies door een doorgesnoven villabeheerder op Mallorca.
Er gebeurt eigenlijk weinig, maar oe wat een spannende muziekjes en camerabeelden.![]()
![]()
![]()
Dat is waar.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
Het kan ook niet elke dag feest zijn natuurlijk.
Wat is dat?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
We zitten ook in een Google Hangout met alle mannen, tis echt gezellig
Het was even amusant, maar de plaatsvervangende schaamte drong zich al snel op. Te sneu.quote:
Ik geloof het meteen.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
We zitten ook in een Google Hangout met alle mannen, tis echt gezellig
Leuk toch. Lekker voetbalpratenquote:
quote:
achjoh, die komen wel weer terug. Joez zit te stangen door het hier te meldenquote:
Zijn ze echt ergens anders aan het lullen? Niet cool.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
achjoh, die komen wel weer terug. Joez zit te stangen door het hier te meldenHet werkt
Het zou kunnen. Ik maak me er niet zo druk over. Maar ik snap je sentiment er over hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zijn ze echt ergens anders aan het lullen? Niet cool.
Ik kan het niet helpen, ben een mannengekquote:Op zondag 15 juni 2014 23:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het zou kunnen. Ik maak me er niet zo druk over. Maar ik snap je sentiment er over hoor
Jottem.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We gaan ze negeren als ze terugkomen en alleen over vrouwendingen praten
Vrouwendingen..ehm..make-up, jurkjes..bloemstukjes? Echt irritante dingen moeten het dan zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We gaan ze negeren als ze terugkomen en alleen over vrouwendingen praten
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:03 schreef Gert het volgende:
psst de heren zitten allemaal naar het zwakzinnige gelul van Johan Derksen te kijken.
Boehoe die ram naar voren van Blind was zo briljant, elke mongool had 'm gemaakt dus Van Persie ook.![]()
* weer weg is om de rest van het gelul te volgen
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:03 schreef Gert het volgende:
psst de heren zitten allemaal naar het zwakzinnige gelul van Johan Derksen te kijken.
Boehoe die ram naar voren van Blind was zo briljant, elke mongool had 'm gemaakt dus Van Persie ook.![]()
Ongesteld zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vrouwendingen..ehm..make-up, jurkjes..bloemstukjes? Echt irritante dingen moeten het dan zijn
Ik had mijn vermoedensquote:Op zondag 15 juni 2014 23:03 schreef Gert het volgende:
Bonkjes en sliertjes!quote:Op zondag 15 juni 2014 23:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vrouwendingen..ehm..make-up, jurkjes..bloemstukjes? Echt irritante dingen moeten het dan zijn
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bonkjes en sliertjes!
Die zien we nooit meer terug nu.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bonkjes en sliertjes!
Die zien we nooit meer terug nu.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:05 schreef Voxs het volgende:
[..]Bonkjes? Sliertjes? haha geen idee waar je het over hebt. Ik wil het ook niet weten
quote:
Zie mijn post boven de jouwequote:
Halloquote:Op zondag 15 juni 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
Eerst ons uren negeren en dan dadelijk willen ze weer aandacht.
Mijn Max factor 2000 omdat die mooie volle wimpers geeft.quote:
Over het periodiek stelsel vastquote:
ik gebruik altijd al cliniquequote:Op zondag 15 juni 2014 23:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn Max factor 2000 omdat die mooie volle wimpers geeft.
Clinique heb ik foundation van. Topspulquote:Op zondag 15 juni 2014 23:08 schreef isax het volgende:
[..]
ik gebruik altijd al clinique
altijd de zelfde ook.
ik heb wat aan lichaamsbeweging gedaan en spieren losgegooidquote:Op zondag 15 juni 2014 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moeten jullie maar niet weggaan en ergens anders gaan lullen. Of ben jij niet weggeweest?
foundation komt eigenlijk niet in mijn kleur. alleen MAC heeft er een.quote:
Ow hier is the welcome bandwagonquote:Op zondag 15 juni 2014 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik heb wat aan lichaamsbeweging gedaan en spieren losgegooid
post je pensquote:Op zondag 15 juni 2014 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik ben ongesteld, is dat een goed onderwerp?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:
Ok dan mag jij blijvenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het zou ze kunnen interesseren...quote:Op zondag 15 juni 2014 23:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben ongesteld, is dat een goed onderwerp?
Ik heb ook het idee dat we besproken worden daarom kan ik er niet tegen dat ze niet hier zijn. Is niet eerlijk stampvoetsmileyquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo één die make-up niet zo interessant vindt? Guilty.
ik word niet ongesteld, is dat een goed onderwerp?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het boeit me ook niet om er over te pratenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:12 schreef isax het volgende:
[..]![]()
ik eigenlijk ook niet.
ik doe liever geen make up op.
Nu wel alleen BDS is er.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ben je er blij mee?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik word niet ongesteld, is dat een goed onderwerp?
ik ben 4 dagen per maand ongesteld, zijn is 4 dagen per maand NIET ongesteldquote:Op zondag 15 juni 2014 23:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Stuur mailtjes naar Billy die is ook altijd ongesteld
Door de duinen gerend en wat in bomen klimmenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ja BDS vertel ons van je oefeningen die je gedaan hebt![]()
quote:
Lekker hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Door de duinen gerend en wat in bomen klimmen
nee want mijn lichaam werkt daar niet op en top.quote:
ooh! Dat klinkt ontzettend leuk !quote:Op zondag 15 juni 2014 23:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bomen klimmen ja? Tof.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
o zo, ja dan is het niet leuk.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:16 schreef isax het volgende:
[..]
nee want mijn lichaam werkt daar niet op en top.
ongesteld worden is kut maar betekend wel dat je lichaam functioneerd zo als het moet.
Handig, ik helaas nog welquote:Op zondag 15 juni 2014 23:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
een sportschool heb ik niet nodig
Of wat stress hebt.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
o zo, ja dan is het niet leuk.
kon ook wezen dat je zwanger bent.
dan zou het wel tof zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
o zo, ja dan is het niet leuk.
kon ook wezen dat je zwanger bent.
of in de overgang, sommige mensen zijn blij dat ze dan niet meer met maandverbandjes of tampons hoeven te kloten.quote:
Ik houd niet van drukke stedenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Handig, ik helaas nog wel![]()
Is hier niet zo leuk om buiten te lopen, veels te druk
En dan de rest van je leven ervoor zorgen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
dan zou het wel tof zijn.
dikke enkels maar geen maandverband
de grootste eer die er is.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan de rest van je leven ervoor zorgen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
dan zou het wel tof zijn.
dikke enkels maar geen maandverband
Absoluut maar ook zwaar vermoeiend.quote:
Hoeveel spiermassa heb jij?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
een sportschool heb ik niet nodig
Volgens mij is ze gewoon geil, dat verwarren wel meer mensen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ow vanflessa is verlieft en ze gaat ervoor
Op wie?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ow vanflessa is verlieft en ze gaat ervoor
ze wil niks omdat het een buitenlander is wtfquote:Op zondag 15 juni 2014 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon geil, dat verwarren wel meer mensen.
helmond vind ik ook een aparte staat.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ze wil niks omdat het een buitenlander is wtf
Het is gewoon een stom wijf.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ze wil niks omdat het een buitenlander is wtf
denk dat ik zou moeten worstellenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk niet dat Vanflessa competitie is voor jou.
Met haar, denk het niet, die is altijd zo lam dat ze niet stevig in haar schoenen staat.quote:
Best wel flauw dat we geen pens pic van jou te zien krijgen want volgens mij mankeert er niets aan je pens.quote:
oh de prepperquote:Op zondag 15 juni 2014 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met een masker.![]()
Absoluut niets te zien.
ik heb toen ook een hele wazige foto gepostquote:Op zondag 15 juni 2014 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat was BDS.
Niets te zien helaas toen.
Ja weet ik nog en zo wazig was ie niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb toen ook een hele wazige foto gepost
en toen zei iemand dat ik een mooi huidje had
fotomodel he?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja weet ik nog en zo wazig was ie niet.
Was een mooie foto van je.
straks ga je op me lopen rukkenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
Voorlopig hebben alleen liesje en ik ons hier laten zien de laatste weken.
De rest is nog steeds behoorlijk anoniem.
ik probeer me te laten zien maar heb nog een leven héquote:Op zondag 15 juni 2014 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
Voorlopig hebben alleen liesje en ik ons hier laten zien de laatste weken.
De rest is nog steeds behoorlijk anoniem.
Ik heb ook geen leven, fok is mijn leven nuquote:Op zondag 15 juni 2014 23:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik probeer me te laten zien maar heb nog een leven hé
En je hebt een fobo.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik probeer me te laten zien maar heb nog een leven hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |