Ben er ook blij mee hoor. Al ben ik er vooral aan gewend. Het is hier (in Den Haag) al vele jaren heel normaal dat je op zondag kunt shoppen, en dan niet alleen bij de buurt-turk maar bij alle winkels in het centrum en bijna alle appies in de hele stad.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik er wel blij mee .. elke dag open je buurt super... OK in de provincie ligt dat anders
Gewoon ter bevordering van ons gemak en de goedkopen arbeidsmarkt met jonge buurt meisjes en zo .. Maar goedquote:Op zondag 15 juni 2014 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben er ook blij mee hoor. Al ben ik er vooral aan gewend. Het is hier (in Den Haag) al vele jaren heel normaal dat je op zondag kunt shoppen, en dan niet alleen bij de buurt-turk maar bij alle winkels in het centrum en bijna alle appies in de hele stad.
Zelfs in de provincie (buiten de bible belts) kun je tegenwoordig vaak ook al op zondag bij een supermarkt terecht.
Bij mij in de Super ook gratis Wifi, maar je gaat toch niet in de Super zitten chatten / emailen ...quote:Op zondag 15 juni 2014 17:21 schreef Copycat het volgende:
Ja, ook hier in de rimboe der provinciën zeven dagen per week winkelmogelijkheden.
Binnenkort krijgen we ook internet, volgens de tamtam.
quote:Op zondag 15 juni 2014 17:23 schreef chufi het volgende:
Bij mij in de Super ook gratis Wifi, maar je gaat toch niet in de Super zitten chatten / emailen ...
Kok kom, niet zo bescheiden. Eindhoven is toch de vijfde stad van Nederland? Met coryfeeën als ik noem een Johan Vlemmix?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:21 schreef Copycat het volgende:
Ja, ook hier in de rimboe der provinciën zeven dagen per week winkelmogelijkheden.
Binnenkort krijgen we ook internet, volgens de tamtam.
En met diverse vooraanstaande musea, zoals het Kutmuseum van voornoemde Vlemmix. Maar het blijft provincie hè, daar ligt het toch allemaal anders.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:25 schreef Gert het volgende:
Kok kom, niet zo bescheiden. Eindhoven is toch de vijfde stad van Nederland? Met coryfeeën als ik noem een Johan Vlemmix?
Zit naar een halve lamme Vanflessa te luisteren, die zit te blaten in Ivan zijn oorquote:
Wat lukt hier niet ouwe mopperkont?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
En met voetballen lukt het óók al niet hier?
Nou gewoon, "het"quote:Op zondag 15 juni 2014 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat lukt hier niet ouwe mopperkont?
Het toeval wil dat deze SC redelijk wat nachtmensen kent. 8 topics in 24 uur is echt niet slecht voor een SC. Alleen is het tijdstip waarop het hier het drukst is niet gangbaar.quote:
Ja "het" als "het" met voetballen al niet meer wil lukken hier, is het een enge zaak, viel me gewoon opquote:
Topicreeks: Utopia, het nieuwe prog. van J. de Mol.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja "het" als "het" met voetballen al niet meer wil lukken hier, is het een enge zaak, viel me gewoon op
Haha dan heb je de afgelopen dagen geen blik geworpen op de SC:Dquote:Op zondag 15 juni 2014 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja "het" als "het" met voetballen al niet meer wil lukken hier, is het een enge zaak, viel me gewoon op
Ahh,, nachtdienst mensen, ja dan snap ik het, gewoon over 6½ uur terugkomen hé?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het toeval wil dat deze SC redelijk wat nachtmensen kent. 8 topics in 24 uur is echt niet slecht voor een SC. Alleen is het tijdstip waarop het hier het drukst is niet gangbaar.
Nou je het zegt, ik was meer bezig hierboven iddquote:Op zondag 15 juni 2014 18:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha dan heb je de afgelopen dagen geen blik geworpen op de SC:D
Gezellig.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh,, nachtdienst mensen, ja dan snap ik het, gewoon over 6½ uur terugkomen hé?
Niets mis met het gezelschap hier.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:43 schreef sararaats het volgende:
de keren dat ik er 's nachts ben is dat ik niet kan slapen en jullie gezelschap wil houden
gebeurt nogal vaak
Wij zijn gezelligquote:Op zondag 15 juni 2014 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig.
[..]
Niets mis met het gezelschap hier.
Mooi hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 18:59 schreef sararaats het volgende:
er speelt een live-bandje en ze zingen nu Stand by me
Kut en Grote meidquote:Op zondag 15 juni 2014 19:03 schreef isax het volgende:
Mijn koptelefoon heeft een klote ruis er in.
Kijk Liesje, hoofdletters.
Neenee, dat is geen kloteruis. Je hebt Beatstm. Het is een feature. Dr Dre heeft uren lang in een schuurtje zitten solderen om de beste relaxende ruis als achtergrond in je koptelefoon te krijgen.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:03 schreef isax het volgende:
Mijn koptelefoon heeft een klote ruis er in.
Kijk Liesje, hoofdletters.
mams zei dat het klonk alsof het wind was.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neenee, dat is geen kloteruis. Je hebt Beatstm. Het is een feature. Dr Dre heeft uren lang in een schuurtje zitten solderen om de beste relaxende ruis als achtergrond in je koptelefoon te krijgen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 19:15 schreef sararaats het volgende:
nu dit weer:
http://www.telegraaf.nl/f(...)lly_overleden__.html
Daar had ik van de week een gifje van geplaatst, dat lijkt me best wel humorquote:Op zondag 15 juni 2014 19:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dit lijkt mij nou es te gek om te doen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)bubbelvoetbal__.html
jaquote:Op zondag 15 juni 2014 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar had ik van de week een gifje van geplaatst, dat lijkt me best wel humor![]()
![]()
![]()
quote:
En de andere weddenschappen? Of doe je steeds 1 per keer?quote:
Ja tijdens de wedstrijd is nu de tactiekquote:Op zondag 15 juni 2014 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
En de andere weddenschappen? Of doe je steeds 1 per keer?
Ik wist niet dat dat kon.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja tijdens de wedstrijd is nu de tactiek
Data Collected:quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:17 schreef Voxs het volgende:
Nog een keertje voor de uitslapers
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Die hebben dan wel erg lang uitgeslapen.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:17 schreef Voxs het volgende:
Nog een keertje voor de uitslapers
Niet iedereen gaat vroeg/laat naar bed.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die hebben dan wel erg lang uitgeslapen.
maar de openingswedstrijd was donderdag...quote:Op zondag 15 juni 2014 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat vroeg/laat naar bed.
Ja maar er blijkt meer voetbal te zijn dan alleen Nederland...quote:Op zondag 15 juni 2014 20:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar de openingswedstrijd was donderdag...
Nederland speelde vrijdag.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar er blijkt meer voetbal te zijn dan alleen Nederland...
Ooit afgevraagd hoe lang het duurt zo'n filmpje te maken?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar de openingswedstrijd was donderdag...
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op zondag 15 juni 2014 20:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ooit afgevraagd hoe lang het duurt zo'n filmpje te maken?
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik ben de dagen een beetje kwijt, vandaag is het als het goed is zondag, toch?
Hoop het. Ik mag ze wel, onze zuiderburen. Helaas lopen ze met voetbal wel wat achter de laatste jaren. Misschien is het dit keer beter. En hallo, btw. Kom ook maar eens buurten.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Overmorgen mogen de duivels laten zien of ze daadwerkelijk kunnen voetballen.
Rot opquote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef Joezi het volgende:
Afscheidstopic voor Marceline. Steun haar met lieve woorden.
UTO / Neem afscheid van onze lieve Marceline!
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zo weer ff genoeg streams van die loods gezien voetbal kijken![]()
![]()
Hopen dat die Fransen eraan gaan ....quote:Op zondag 15 juni 2014 21:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zo weer ff genoeg streams van die loods gezien voetbal kijken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |