abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14402771
quote:
Op woensdag 5 november 2003 13:59 schreef DonStefano het volgende:
he, dat Kizz ziet er idd. veel relaxter en makkelijker uit...
ik durf niet in te loggen, kben bang dat het een nep-site is .
Strawberry Flavour..
pi_14402793
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:11 schreef -moi- het volgende:

[..]

Ik gebruik het ook al drie jaar, scheelt echt een hoop .
pi_14402838
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:11 schreef -moi- het volgende:

[..]

Het was eerst niet erkend door de uni, maar ze hebben nu toestemming om gegevens op te halen uit de website van kiss. Is wel veilig hoor. .
pi_14402906
Lol...
op de faculteit heb ik ook nog nooit iets van Kizz gehoord, maar 't ziet er wel errug handig uit....
  woensdag 5 november 2003 @ 14:37:07 #180
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_14403568
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:16 schreef DonStefano het volgende:
Lol...
op de faculteit heb ik ook nog nooit iets van Kizz gehoord, maar 't ziet er wel errug handig uit....
zijn die nerds toch ergens goed voor
pi_14407919
ik had er wel eerder van gehoord van mn mentorpappa tijdens de intro

stuk relaxeder dan die andere

woensdag 5 november 2003 @ 17:09:23 #182
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_14408077
Iemand hier ervaring met studie Planologie??
Dat ga ik volgend jaar doen, het lijkt me hartstikke leuk, maar het dus wel op de faculteit managementswetenschappen.
Wat is er dan precies zo slecht geregeld op die faculteit?
Verder vond ik bij de voorlichtingsdag het eten in de Slefter echt bagger, je eigen bammetjes die de hele dag in een trommeltje zitten zijn nog lekkerder ..
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_14408243
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:09 schreef Kopstoot het volgende:
Iemand hier ervaring met studie Planologie??
Dat ga ik volgend jaar doen, het lijkt me hartstikke leuk, maar het dus wel op de faculteit managementswetenschappen.
Wat is er dan precies zo slecht geregeld op die faculteit?
Verder vond ik bij de voorlichtingsdag het eten in de Slefter echt bagger, je eigen bammetjes die de hele dag in een trommeltje zitten zijn nog lekkerder ..
Dan weet ik niet wat je gegeten hebt maar het eten is over het algemeen goed.

Als je op de fac managementwetenschappen komt dan is in ieder geval het halen van de boeken geregeld. Voor de rest valt het bij mij wel mee maar ik heb ook al een aantal mensen gehoord die problemen hadden met roosters

pi_14408436
Op de voorlichtingsdag krijgt men meestal een broodje ham/kaas of krentenbol, stelt niet echt veel voor... Maar het normale eten is veel beter
  woensdag 5 november 2003 @ 17:24:53 #185
36221 Kopstoot
pi_14408496
Neuh we hadden wel in het "restaurant" gegeten maar ze hadden niet alles, op deze middag, kwam er op neer dat de kroketten niet geweldig gevuld waren en de broodjes aan de droge kant, volgens onze rondleider was het normaal dan ook stuk lekkerder.
pi_14408885
Sowieso was afgelopen zaterdag echt kut.

Ik moest met aankomende studenten een praatje houden over mijn studie en over de algemene faciliteiten. Er kwam er geen kip af op die hele open dag (althans niet bij mijn studie). Daarnaast zaten alle studies in andere faculteiten (rechten in Spinoza ), waardoor je helemaal geen representatief beeld kreeg van de desbetreffende studie.

En ja, de keuze van eten in de refter was zaterdag ook erg beperkt, maar normaal gesproken heb je veel meer keuze en is 't ook goedkoper volgens mij.

pi_14408944
* tukkeronline meldt zich! 2e jaar student Planologie in Nijmegen
pi_14408991
zo he....nog 'n aardig aantal wat hier op Fok zit en op 't KUN "studeert"
  woensdag 5 november 2003 @ 17:53:08 #189
36221 Kopstoot
pi_14409185
Maar vertel eens Tukkeronline, wat zijn je ervaringen, wat zijn de voordelen/nadelen, wat is je motivatie geweest planolgie te doen, en hoe is je algemene indruk van de studie?
pi_14409383
Nou, mijn motivatie is heel simpel: op de basisschool wist ik al dat ik iets met aardrijkskunde / steden / dorpen / ontwikkeling wilde gaan doen, dus toen ben ik open dagen gaan bezoeken in Groningen, A'dam en Nijmegen. De open dag hier beviel mij het beste. De voordelen van Nijmegen zijn dat je in kleine groepen werkt (12-15 personen), je veel samenwerkt met Sociale Geografie en Milieukunde (zo kun je nog makkelijk overstappen als het niet goed bevalt) en Nijmegen is natuurlijk een geweldig leuke studentenstad. De studie is hier niet heel groot, wat als voordeel heeft dat je, je medestudenten kent. Ook de meeste docenten leer je wel aardig kennen, wat zorgt voor een goed sfeertje bij colleges en werkgroepen.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt, groeten
pi_14415642
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:41 schreef DonStefano het volgende:
Sowieso was afgelopen zaterdag echt kut.

Ik moest met aankomende studenten een praatje houden over mijn studie en over de algemene faciliteiten. Er kwam er geen kip af op die hele open dag (althans niet bij mijn studie). Daarnaast zaten alle studies in andere faculteiten (rechten in Spinoza ), waardoor je helemaal geen representatief beeld kreeg van de desbetreffende studie.

Communicatie zit toch bij letteren? Ik ben geweest!
Alleen niet voor communicatie
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_14415722
Nee, dat is bedrijfscommunicatie.

CW zat in collegezalencomplex.

pi_14416667
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:41 schreef DonStefano het volgende:
Ik moest met aankomende studenten een praatje houden over mijn studie en over de algemene faciliteiten.
grappig, je hebt dus meegeholpen aan de open dag? Ik wist niet eens dat er een open dag was .

Eten in de refter valt nog best wel mee, maar ik neem nooit wat anders dan een broodje kroket en een sausijzenbroodje.... maar de rest ziet er ook wel lekker uit .

Strawberry Flavour..
pi_14416766
sauzijnenboordjes zijn bij mij ook vaste prik
Overigens ga ik 's middags meestal in 't cultuurcafe lunchen, is niet zo megadruk als de Refter....
pi_14416971
quote:
Op woensdag 5 november 2003 22:04 schreef -moi- het volgende:

[..]

grappig, je hebt dus meegeholpen aan de open dag? Ik wist niet eens dat er een open dag was .

Eten in de refter valt nog best wel mee, maar ik neem nooit wat anders dan een broodje kroket en een sausijzenbroodje.... maar de rest ziet er ook wel lekker uit .

bij mij ook broodje kroket anders de broodjes gezon (wel op wit stokbrood) die zijn goed!!
  donderdag 6 november 2003 @ 09:00:59 #196
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14423042
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:45 schreef DonStefano het volgende:
zo he....nog 'n aardig aantal wat hier op Fok zit en op 't KUN "studeert"
Werken telt ook neem ik aan?
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
pi_14424072
als 't op de KUN is: yup
pi_14426538
*Chislev meldt zich

1e jaars student Geneeskunde hier --> alles op de medische faculteit is prima geregeld en tis heel gezellig Alleen dat je meer dan een maand moet wachten op resultaat van je toets...

I'm so poor, i can't afford to pay attention.
  donderdag 6 november 2003 @ 12:36:17 #199
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14427539
quote:
Op donderdag 6 november 2003 10:00 schreef DonStefano het volgende:
als 't op de KUN is: yup
Dan ist goed.

Meldt!

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
pi_14427576
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')