abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14384812
Hi folks! Wie wil er wat te eten ik ben vandaag nog chef
delete
  dinsdag 4 november 2003 @ 20:35:33 #127
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14384821
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:34 schreef Lexie het volgende:

[..]

L-mo en ik . Je hebt toch niet toevallig een practicum 3dmodelleren gevolgd he?

Nee .

Ik heb Plot(s) gevolgd (over film en televisie) en Arabisch voor Beginners (deze was niet door een student(e)).

pi_14384884
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:35 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Nee .

Ik heb Plot(s) gevolgd (over film en televisie) en Arabisch voor Beginners (deze was niet door een student(e)).

Jammer, maar ik had je denkelijk ook wel herkent . Heb je trouwens nog zo'n mooi potlood gekregen? Toen ze de enquete hadden ingevuld ging ik die ophalen, en ik dacht dat ze de potloden in moesten leveren. Alle tassen openmaken en zo . Nou heb ik 8 potloden waar op staat: tot ziens op de KU Nijmegen .

En een iemand zei meneer tegen me .

dinsdag 4 november 2003 @ 20:41:54 #129
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14384984
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:38 schreef Lexie het volgende:

[..]

Jammer, maar ik had je denkelijk ook wel herkent . Heb je trouwens nog zo'n mooi potlood gekregen? Toen ze de enquete hadden ingevuld ging ik die ophalen, en ik dacht dat ze de potloden in moesten leveren. Alle tassen openmaken en zo . Nou heb ik 8 potloden waar op staat: tot ziens op de KU Nijmegen .

Ik dacht dat ik 'm toch terug moest geven, dus ik pakte er geen. Maar achteraf bleek dat je 'm mocht houden. Slim van mij .
quote:
En een iemand zei meneer tegen me .
Wehehehe .

Ik voelde me net een brugger in het kwadraat daar zeg .

pi_14385063
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:41 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik 'm toch terug moest geven, dus ik pakte er geen. Maar achteraf bleek dat je 'm mocht houden. Slim van mij .
[..]

Wehehehe .

Ik voelde me net een brugger in het kwadraat daar zeg .

Ik kan nog wel een potlood opsturen als je wil . Ik heb er nog 8, L-mo ook, en de docent ook...
En wees maar gerust, bruggers pesten hebben wij al genoeg gedaan op de middelbare school. Sommige eerste jaars zijn trouwens een stuk ouder dan mij. Heb je al een keuze voor een opleiding gemaakt?
pi_14385064
* Mosselmaster studeert bio
Jippie!!
pi_14385076
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:45 schreef Mosselmaster het volgende:
* Mosselmaster studeert bio
Ken jij ene Fabiën?
pi_14385099
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:45 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ken jij ene Fabiën?

als het een eerstejaars is niet, daar ken ik er nl. niet zoveel van.
ouderejaars ook nie, ken nl. geen Fabiën
Jippie!!
  dinsdag 4 november 2003 @ 20:47:34 #134
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14385122
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:45 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik kan nog wel een potlood opsturen als je wil . Ik heb er nog 8, L-mo ook, en de docent ook...

. Dat zou eigenlijk wel heel leuk zijn ja .
quote:
En wees maar gerust, bruggers pesten hebben wij al genoeg gedaan op de middelbare school. Sommige eerste jaars zijn trouwens een stuk ouder dan mij.
Oh, dat is het niet hoor . Ik ben niet bang voor pesterijen of iets in die richting. Het was gewoon allemaal een stuk groter en imposanter. En gewoon het met je 4Vklas door een Uni heenlopen geeft je een ultiem bruggergevoel .
quote:
Heb je al een keuze voor een opleiding gemaakt?
Media en Cultuur.

In A'dam .

pi_14385187
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 17:14 schreef Lexie het volgende:
Woont er nog toevallig iemand op Vossenveld ?
Heb ik wel gewoond, gang 225. Yeah.

Recht boven het cafeetje, Willie Wortel. Bestaat ie nog?

Jippie!!
pi_14385227
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:50 schreef Mosselmaster het volgende:

[..]

Heb ik wel gewoond, gang 225. Yeah.

Was het daar wel enigszins gezellig? Hier valt het namelijk enigszins tegen...

Fabiën is trouwens tweedejaars, die woont hier bij me op de gang .

pi_14385264
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:47 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

. Dat zou eigenlijk wel heel leuk zijn ja .
[..]

Oh, dat is het niet hoor . Ik ben niet bang voor pesterijen of iets in die richting. Het was gewoon allemaal een stuk groter en imposanter. En gewoon het met je 4Vklas door een Uni heenlopen geeft je een ultiem bruggergevoel .
[..]

Media en Cultuur.

In A'dam .

Tja, als je toch al een keuze gemaakt heb, dan kan ik je vast niet meer overtuigen met een potlood . Maar als je er echt een wil hebben valt wel iets te regelen hoor .
pi_14385268
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:51 schreef Lexie het volgende:

[..]

Was het daar wel enigszins gezellig? Hier valt het namelijk enigszins tegen...

1e jaar dat ik er woonde ging wel, daarna kwamen er steeds meer gezellige mensen bij. De laatste anderhalf jaar heb ik het daar goed naar mijn zin gehad. Ben er nu zo'n vierenhalf jaar weg, maar we spreken met "gang 225" nog zo eens in de 3 maanden af.
Jippie!!
pi_14385460
Zijn we nog wakker?
Jippie!!
pi_14385482
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:53 schreef Mosselmaster het volgende:

[..]

1e jaar dat ik er woonde ging wel, daarna kwamen er steeds meer gezellige mensen bij. De laatste anderhalf jaar heb ik het daar goed naar mijn zin gehad. Ben er nu zo'n vierenhalf jaar weg, maar we spreken met "gang 225" nog zo eens in de 3 maanden af.

Ow, das wel gezellig .
Van het cafe weet ik vrij weinig, ik ben er nog nooit geweest .
pi_14385559
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:01 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ow, das wel gezellig .
Van het cafe weet ik vrij weinig, ik ben er nog nooit geweest .

Je hebt nog weinig gemist hoor. In het begin zat er een gozer in die er niet echt veel tijd in stak. Waren we met 3 man aan het poolen, was hij er dan natuurlijk 1 van.
Jippie!!
pi_14385590
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:03 schreef Mosselmaster het volgende:

[..]

Je hebt nog weinig gemist hoor. In het begin zat er een gozer in die er niet echt veel tijd in stak. Waren we met 3 man aan het poolen, was hij er dan natuurlijk 1 van.

Was het dan ook voor niks?
pi_14385629
Nee dat dan ook weer niet, anders verdiende hij natuurlijk al helemaal niks.
Jippie!!
pi_14385910
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:06 schreef Mosselmaster het volgende:
Nee dat dan ook weer niet, anders verdiende hij natuurlijk al helemaal niks.
Das waar .
pi_14386015
hee Lexie, ik zie dat jij informatiekunde doet, is dat 'n beetje 'n leuke studie??

Ben zelf aan 't overwegen om dit vak ook te doen, of als bijvak, of als 'hoofdvak'.....

pi_14386141
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:18 schreef DonStefano het volgende:
hee Lexie, ik zie dat jij informatiekunde doet, is dat 'n beetje 'n leuke studie??

Ben zelf aan 't overwegen om dit vak ook te doen, of als bijvak, of als 'hoofdvak'.....

Een studie als vak volgen Ik neem aan dat je bedoelt dat je een vak wil gaan volgen bij Informatiekunde?
Het is op zich een best leuke studie, maar het is een beetje rommelig af en toe. Dat komt natuurlijk ook omdat de studie pas 4 jaar bestaat, en ik in het derde jaar zit. Maar op zich zitten er heel leuke vakken tussen, je moet ze net even weten te vinden. Je hebt docenten... bohhh, daar kom je liever niet bij terecht als je een keuzevak zoekt . Maar misschien kan ik je wel helpen met een leuk vak uit te zoeken .
pi_14386254
lol ja ik bedoel idd een vak erbij kiezen
Overigens overweeg ik ook om helemaal om te switchen naar informatiekunde, ik hoor er eigenlijk alleen maar positieve verhalen over. Maja, dat moet ik nog maar ff kijken.
Is de studielast wel 'n beetje te doen?!
pi_14386369
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:26 schreef DonStefano het volgende:
lol ja ik bedoel idd een vak erbij kiezen
Overigens overweeg ik ook om helemaal om te switchen naar informatiekunde, ik hoor er eigenlijk alleen maar positieve verhalen over. Maja, dat moet ik nog maar ff kijken.
Is de studielast wel 'n beetje te doen?!
Ja hoor, als je het allemaal een beetje bijhoudt. Het is geen informatica of zo . Alleen hebben wij door een fijne roosterplanning nu een vak erbij voor 24 uur per week, naast ons normale rooster . Maar goed, dit is niet de standaard, en als ik geen vakken van vorig jaar ervij volgde, dan was het misschien nog wel te doen. Eerlijk gezegd, de meeste tijd zitten we een beetje te gamen, internetten, of gewoon te lamballen . Tis dan ook niet dat ik alles haal .
pi_14386507
hehe...klinkt allemaal relaxt
En waar is de faculteit van Informatica eigenlijk? Is dat bij dat lelijke natuurkunde gebouw??
pi_14386630
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:34 schreef DonStefano het volgende:
Is dat bij dat lelijke natuurkunde gebouw??
En de mooie gebouwen van de uni staan waar?
Jippie!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')