abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6356291
Nijmegen verdient ook wel een slowchat-topic lijkt me. Dus stel je voor en barst los!.

Ik studeer zelf rechten aan de KUN.

Lenen bij Frisia Financieringen betekent profiteren van zeer lage rentes!
pi_6356377
Ik doe CW, nou ja...tis een fulltime studie maar lijkt onderhand meer op deeltijd.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 21:59:42 #3
18114 pebbje
kleine rooie opdonder
pi_6356392
Nijmegen, Nimwegen, 1 pot nat
moeje ook nog een pepernoot?
pi_6356408
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 21:59 schreef pebbje het volgende:
Nijmegen, Nimwegen, 1 pot nat
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
pi_6356433
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 21:58 schreef Lortnoc het volgende:
Ik doe CW, nou ja...tis een fulltime studie maar lijkt onderhand meer op deeltijd.
Oh je doet communicatie? zeg eens wat dan.

(grapje van fokke en sukke)

pi_6356489
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:04 schreef dax het volgende:

[..]

Oh je doet communicatie? zeg eens wat dan.

(grapje van fokke en sukke)

aaaahhhhh....zeker jouw favo stripfiguren of niet?
pi_6356912
ikke pedagogiek op de KUN 1e jaar, dus heb er nog niet zoveel over te vertellen, bevalt wel tot nu toe!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_6357343
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:38 schreef sbientje het volgende:
ikke pedagogiek op de KUN 1e jaar, dus heb er nog niet zoveel over te vertellen, bevalt wel tot nu toe!
Ken je ene Linda uit Venlo?
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 23:02:30 #9
22259 Fogerty
slapende account
pi_6357468
Ik studeer al sinds het vorige millennium niet meer, maar ik doe toch nog mee hier. Veel van mijn vrienden studeren nog of zijn AIO en als straks toneel weer begint kom ik weer eens per week in de mensa eten en in het Erasmusgebouw repeteren
Hieperdepiep hoera!
pi_6357542
Doe je theatersport dan?
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 23:09:13 #11
22259 Fogerty
slapende account
pi_6357594
Nee, amateurtoneel. We repeteren wekelijks in een zaaltje in het Erasmus. Maar nu even niet.
Hieperdepiep hoera!
pi_6358896
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:09 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

aaaahhhhh....zeker jouw favo stripfiguren of niet?

jaaaaaazeker
pi_6366551
Ik studeer economie in Nijmegen! Bijzonder gezellig met zo'n 12 eerste jaars...
pi_6378296
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:38 schreef sbientje het volgende:
Heej! Ik doe ook PWO 1e jaar!
pi_6400463
Myxomatosekonijntje meldt zich...3e jaars psychologie
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_6455092
Ik doe international management, ben nu eerste jaars. Studie valt tot nu toe erg mee. Ik houd VEEL tijd over voor andere dingen.

Probleem is alleen de werkelijk WAARDELOZE organisatie binnen mijn faculteit. Je zou toch denken dat de faculteit der MANAGEMENTwetenschappen dat toch moet kunnen...blijkbaar niet. Ben nu al aantal keer van de ene werkgroep naar de andere verplaatst EN weer terug, docenten die besluiten dat ze maar een weekje later met colleges geven beginnen dan wij doorgekregen hebben, te veel studenten in een te klein lokaal, en zo kan ik nog wel ffkes doorgaan...

MAAR dat doe ik niet, want als je daar ff omheen kijkt is het tot nu toe een leuke studie...

pi_6459422
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:51 schreef Delnooz het volgende:
Ik doe international management, ben nu eerste jaars. Studie valt tot nu toe erg mee. Ik houd VEEL tijd over voor andere dingen.

Probleem is alleen de werkelijk WAARDELOZE organisatie binnen mijn faculteit. Je zou toch denken dat de faculteit der MANAGEMENTwetenschappen dat toch moet kunnen...blijkbaar niet. Ben nu al aantal keer van de ene werkgroep naar de andere verplaatst EN weer terug, docenten die besluiten dat ze maar een weekje later met colleges geven beginnen dan wij doorgekregen hebben, te veel studenten in een te klein lokaal, en zo kan ik nog wel ffkes doorgaan...

MAAR dat doe ik niet, want als je daar ff omheen kijkt is het tot nu toe een leuke studie...

Ah, zelfde verhaal bij mij met economie. Boeken die niet geleverd worden, roosters die onbekend zijn, werkgroepindelingen onbekend of ze veranderen steeds, etc. Ik ga vrijwel zeker naar Tilburg
pi_6460846
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 09:50 schreef Dwergje het volgende:

[..]

Ah, zelfde verhaal bij mij met economie. Boeken die niet geleverd worden, roosters die onbekend zijn, werkgroepindelingen onbekend of ze veranderen steeds, etc. Ik ga vrijwel zeker naar Tilburg

Weet jij of je makkelijk van universiteit kunt overstappen? Moet je dan je propedeuse hebben behaald?
pi_6461750
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:46 schreef dax het volgende:

[..]

Weet jij of je makkelijk van universiteit kunt overstappen? Moet je dan je propedeuse hebben behaald?

Ik heb contact gezocht met de studieadviseur. Overstappen kan sowieso, maar het verschilt per universiteit of er een na-instroom is in februari, of dat je tot september moet wachten voor je kunt beginnen.

Je kunt vaak ook wel vrijstellingen krijgen, maar of je die vrijstellingen alleen krijgt als je je propedeuse hebt gehaald of dat je ze ook krijgt als je alleen het desbetreffende vak hebt gehaald weet ik nog niet.

Dit zijn dingen die ik nu aan het uitzoeken ben, ik zal het hier wel posten als ik het weet

pi_6464117
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 12:54 schreef Dwergje het volgende:

[..]

Ik heb contact gezocht met de studieadviseur. Overstappen kan sowieso, maar het verschilt per universiteit of er een na-instroom is in februari, of dat je tot september moet wachten voor je kunt beginnen.

Je kunt vaak ook wel vrijstellingen krijgen, maar of je die vrijstellingen alleen krijgt als je je propedeuse hebt gehaald of dat je ze ook krijgt als je alleen het desbetreffende vak hebt gehaald weet ik nog niet.

Dit zijn dingen die ik nu aan het uitzoeken ben, ik zal het hier wel posten als ik het weet

Ik studeer namelijk rechten, en ik overweeg ook om over te stappen naar een andere universiteit. Maar dan pas in september volgend jaar. Maar jij wilt dus niet je hele eco-P halen in Nijmegen en dan volgend jaar in het 2e jaar Eco in Tilburg beginnen?
pi_6467927
Ik heb vandaag de studieadviseur gebeld. Ik wil graag econometrie gaan doen in Tilburg.

Ik kan op een aantal vakken vrijstellingen krijgen, maar dat zijn er maar 1 of 2. (Econometrie is veel wiskundiger). Ik kan nu instromen, of tot september wachten. Het is in principe wel mogelijk om later dit jaar nog over te stappen, maar dan is de achterstand alleen maar groter, dat is dus niet aan te raden.
Eind deze week zijn de tentamens van het eerste blok, ik zou in het 2de blok kunnen beginnen na volgende week en dan proberen blok 1 in te halen en met de herkansingen in januari mee te doen. Mocht dat niet lukken, dan moet ik die vakken begin volgend jaar inhalen.

pi_14329498
Enorm groot schopje.

Weer lekker verder slowchatten over de KUN?

Wie studeert hier, en welke studie?

Ik ben dit jaar begonnen aan bedrijfswetenschappen, nadat ik in Tilburg 2 weken economie heb gestudeerd. Maar vind de universiteit erg tegenvallen, slechte roosters, slecht geregeld met de boeken, slechte studieadviseur, elke keer weer rommelig bij nieuwe vakken, etc. etc.

Iemand wel leuke ervaringen ?

M'n studie is trouwens wel redelijk leuk .

Strawberry Flavour..
  zondag 2 november 2003 @ 21:15:23 #23
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_14329610
Je bent lekker bezig met oude topics, -moi-

Maar da's niet erg. Leuke stad, leuke universiteit. Alleen de administratie is nogal slecht, want ik kreeg een brief dat ik niet ingeschreven was. En toen ik door de stromende regen () naar de administratie ben gegaan bleek ik gewoon ingeschreven te zijn... Argh!

Maar gelukkig lopen er veel leuke mensen rond

NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_14329752
quote:
Op zondag 2 november 2003 21:15 schreef Wolve000 het volgende:
Je bent lekker bezig met oude topics, -moi-

Maar da's niet erg.

yeah, I know.
quote:
Leuke stad, leuke universiteit. Alleen de administratie is nogal slecht
ja, is ook het eerste dat me is opgevallen aan deze uni.
quote:
Maar gelukkig lopen er veel leuke mensen rond
die moet ik volgens mij nog tegen komen ofzo...
Strawberry Flavour..
pi_14329863
*De Don meldt

Ik studeer ook op 't KUN, rechten en communicatiewetenschap. Bevalt me errug goed op de universiteit....

pi_14353278
*schop*

Verder niemand hier op 't KUN

pi_14355372
Ik zit er een klein beetje over te denken om volgend jaar naar Nijmegen te gaan, studeer nu aan de universiteit van Tilburg. In Tilburg is alles zo goed geregeld (voor zover ik daar nu al over kan oordelen, heb echt nog geen klachten) maar als ik dit zo hoor over Nijmegen
Iemand die toevallig een letterenstudie doet in Nijmegen?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_14357067
quote:
Op maandag 3 november 2003 19:48 schreef Elefes het volgende:
Ik zit er een klein beetje over te denken om volgend jaar naar Nijmegen te gaan, studeer nu aan de universiteit van Tilburg. In Tilburg is alles zo goed geregeld (voor zover ik daar nu al over kan oordelen, heb echt nog geen klachten) maar als ik dit zo hoor over Nijmegen
neenee niet doen!!

Ik heb twee weken in Tilburg gestudeerd, en als je die studie ook kan doen in Tilburg zou ik daar blijven. Nijmegen is echt bagger.

Lekkere promotie van m'n eigen uni .

Strawberry Flavour..
pi_14357075
Volgend schooljaar ga ik naar de KUN. Ben van plan om biomedische wetenschappen te gaan doen, maar dan moet ik wel ingeloot worden (volgens mij het 1e jaar dat bij die studie numerus fixus is).
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_14357326
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:50 schreef rthls het volgende:
Volgend schooljaar ga ik naar de KUN. Ben van plan om biomedische wetenschappen te gaan doen, maar dan moet ik wel ingeloot worden (volgens mij het 1e jaar dat bij die studie numerus fixus is).
volgens mij is de medische faculteit beter dan de faculteit managementwetenschappen op de KUN. So, you're a lucky man!! .
Strawberry Flavour..
pi_14357761
Wat zuigt er zo aan de faculteit managementwetenschappen??

Ik dacht dat ie best goed was. Btw, in Nijmegen is de administratie idd. bij alle faculteiten volgens mij verschrikkelijk slecht...

pi_14358742
Ik wil niet lullig zijn maar ik heb nog nooit gehoord van een Uni waar het allemaal 100% goed geregeld is.

Studeer zelf ook aan de KUN doe BW. Het enige wat idd bagger is geregeld zijn de boeken...

pi_14358841
Ik kreeg vorige week nog een brief van de KUN dat ik niet aan de eis van minimaal 36 ECTS in m'n eerste jaar voldoe. Nee, goh, dat komt omdat ik daar nu ongeveer een jaar niet meer studeer Gelukkig heb ik in Tilburg wel ruim voldoende puntjes gehaald
pi_14358900
quote:
Op maandag 3 november 2003 19:48 schreef Elefes het volgende:
Laat je niet afschrikken...de faculteit managementwetenschappen staat erom bekend dat het 1 grote puinzooi is. De ene na de andere medewerker loopt daar gillend weg, en met reden. Maar da's dus alleen die faculteit, met de letterenstudies is weinig mis hoor
pi_14359144
quote:
Op maandag 3 november 2003 21:44 schreef SG_Tannus het volgende:
Ik wil niet lullig zijn maar ik heb nog nooit gehoord van een Uni waar het allemaal 100% goed geregeld is.

Studeer zelf ook aan de KUN doe BW. Het enige wat idd bagger is geregeld zijn de boeken...

nee, er is natuurlijk altijd wel iets dat niet goed geregeld is, maar sinds ik hier BW studeer zijn er alleen maar problemen, met roosters, lokalen, boeken, en ze zijn vaak heel erg laat met de roosters, en de studieadviseur is ook niet wat je zegt yes...

in Tilburg was alles een stuk beter geregeld, geen problemen gehad, maarja, de studie hier bevalt verder wel goed dus...

Strawberry Flavour..
pi_14359233
quote:
Op maandag 3 november 2003 21:56 schreef -moi- het volgende:

[..]

nee, er is natuurlijk altijd wel iets dat niet goed geregeld is, maar sinds ik hier BW studeer zijn er alleen maar problemen, met roosters, lokalen, boeken, en ze zijn vaak heel erg laat met de roosters, en de studieadviseur is ook niet wat je zegt yes...

in Tilburg was alles een stuk beter geregeld, geen problemen gehad, maarja, de studie hier bevalt verder wel goed dus...

dat van die studieadviseur weet ik is mijn CV docent

droogkloot

Maar ik heb nog niet zoveel problemen gehad (afgezien van de boeken en het tijdstip tentame inleiding in de BW)

pi_14359354
quote:
Op maandag 3 november 2003 21:59 schreef SG_Tannus het volgende:

dat van die studieadviseur weet ik is mijn CV docent

droogkloot

Whaa, ik vind em echt een eikel, ik ben 3 weken na t begin van dit jaar ingestroomd, maar ik wist dus totaal niks van de uni en de roosters, vakken etc. Dus toen zat ik tegenover hem, ik stelde vragen, hij beantwoorde zo snel mogelijk, ik stelde meer vragen, hij werd sjaggerijnig...waarna hij zei dat ik het maar ergens anders uit moest gaan zoeken, en dat ik em niet zo aan moest kijken...

toen ben ik echt dagen bezig geweest met telefoontjes, en langs het studielandschap geweest een paar keer, voordat m'n hele inschrijving geregeld was...

zo, dat waren mijn frustraties, en veel plzier bij CV geen leuk vak trouwens..

Strawberry Flavour..
pi_14359511
k zag net dat het er meerdere waren (studieadviseurs) Had je Lucas Meijssen? Dan was dat mn CV docent. Die gozer kan niet stil zitten.

en idd CV is een niet zo fijn vak (om het maar netjes te brengen) net als OVO, ook zo leuk

Wat heb je BTW voor MOM2 (komt me bekend voor ) Ach zal wel aan mij liggen en wie weet tot ziens op de uni

pi_14359705
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:07 schreef SG_Tannus het volgende:
k zag net dat het er meerdere waren (studieadviseurs) Had je Lucas Meijssen? Dan was dat mn CV docent. Die gozer kan niet stil zitten.

en idd CV is een niet zo fijn vak (om het maar netjes te brengen) net als OVO, ook zo leuk

Wat heb je BTW voor MOM2 (komt me bekend voor ) Ach zal wel aan mij liggen en wie weet tot ziens op de uni

ja, Lucas Meijssen ja

jij bent dus 2e jaars? hmm, ik hoop dus echt dat ik het eerste jaar door kom.

Wat ik heb voor MOM2? ehhh, bedoel je wie...of....?

Strawberry Flavour..
pi_14359867
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:13 schreef -moi- het volgende:

[..]

ja, Lucas Meijssen ja

jij bent dus 2e jaars? hmm, ik hoop dus echt dat ik het eerste jaar door kom.

Wat ik heb voor MOM2? ehhh, bedoel je wie...of....?

sorry dat is mn CV docent FOUTJE

Ben ook nog eerste jaars. heb al 1 tentamen niet gehaald!!!

ik bedoelde welk thema MOM2 heb jij?

pi_14359957
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:19 schreef SG_Tannus het volgende:

[..]

sorry dat is mn CV docent FOUTJE

Ben ook nog eerste jaars. heb al 1 tentamen niet gehaald!!!

ik bedoelde welk thema MOM2 heb jij?

oooh, dacht al dat je dat bedoelde
ik heb competentiemanagement... heb net m'n huiswerk ervoor gemaakt... echt NIET leuk.. welk thema heb jij?

ik ben ook gezakt voor 1e tentamen 4,5... maarja, volgende keer beter, volgende keer wél het boek lezen...

maar ik heb wel goeie hoop voor MOM1, want dat had ik nog wel redelijk geleerd, en het tentamen was ook niet zo moeilijk.. maja nog een weekje wachten voor de uitslag!!

Strawberry Flavour..
pi_14360282
zo wat hebben wij toch een overeenkomsten

Heb ook competentiemanagement en inleiding niet gehaald met 5,1

ik heb het ook gemaakt net leuk ben morgen voorzitter en 11 nov hoorcollege 's avonds ga je ook mee eten?? zit je bij Ilse Schrijver om 10.45?? zo ja dan ben ik je voorzitter morgen

haha tot ziens ik stop er mee voor vandaag

pi_14360518
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:31 schreef SG_Tannus het volgende:
zo wat hebben wij toch een overeenkomsten

Heb ook competentiemanagement en inleiding niet gehaald met 5,1

ik heb het ook gemaakt net leuk ben morgen voorzitter en 11 nov hoorcollege 's avonds ga je ook mee eten?? zit je bij Ilse Schrijver om 10.45?? zo ja dan ben ik je voorzitter morgen

haha tot ziens ik stop er mee voor vandaag

oh! ik dacht toch bijna dat we echt in hetzelfde groepje zaten, maar nee, ik moet al om kwart voor 9 beginnen morgen...dus dat wordt echt een ramp...

is er een etentje georganiseerd ofzo ?!

naja ik ga ook maar weer, morgen vroeg op byebye

Strawberry Flavour..
pi_14366213
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:36 schreef -moi- het volgende:

[..]

oh! ik dacht toch bijna dat we echt in hetzelfde groepje zaten, maar nee, ik moet al om kwart voor 9 beginnen morgen...dus dat wordt echt een ramp...

is er een etentje georganiseerd ofzo ?!

naja ik ga ook maar weer, morgen vroeg op byebye

Haha waarschijnlijk zal je dit niet snel lezen omdat je nou college heb maar toch goedemorgen !!

fijn he zo vroeg Ik pak zo ook maar eens de trein en er is idd iets georgraniseer

Het enige wat is gezegd is dat ze dan om 17.45 gaan eten in de Refter en voor de rest staat er niks bij dus als je om 17.45 gaat eten in de Refter grote kans dat je nog de helft misloopt.

pi_14370974
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 08:47 schreef SG_Tannus het volgende:
Haha waarschijnlijk zal je dit niet snel lezen omdat je nou college heb maar toch goedemorgen !!

fijn he zo vroeg Ik pak zo ook maar eens de trein en er is idd iets georgraniseer

Het enige wat is gezegd is dat ze dan om 17.45 gaan eten in de Refter en voor de rest staat er niks bij dus als je om 17.45 gaat eten in de Refter grote kans dat je nog de helft misloopt.

goeiemiddag
ik lees idd ook net op blackboard over dat etentje... yeah, in de refter eten... nee, ik denk niet dat ik ga

maar kom jij van ver? dan is het wel handig om daar te gaan eten..

MOM was erg leuk vanochtend.. ben net thuis, en over een uurtje weer naar CV..maarjaaa

Strawberry Flavour..
pi_14373165
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:49 schreef -moi- het volgende:

[..]

neenee niet doen!!

Ik heb twee weken in Tilburg gestudeerd, en als je die studie ook kan doen in Tilburg zou ik daar blijven. Nijmegen is echt bagger.

Lekkere promotie van m'n eigen uni .

Ik wil ook graag in Tilburg blijven (bevalt me goed) maar in Nijmegen heeft meer studies, en ook studies waarin ik geinteresseerd ben.. Dus misschien overstappen, maar ik heb gelukkig nog genoeg tijd om dat te beslissen

Ik wacht nog op letterenstudenten uit Nijmegen

The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_14373208
goed, waarom vertelt niemand mij dit?

zit ik hier een beetje op de KUN te hangen, m'n tijd te verdoen met opdrachten, is er een slowchat topic!

dinsdag 4 november 2003 @ 13:38:19 #48
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14373297
Ik werk op de KUN (heet trouwens vanaf september 2004 RUN (Radboud Universiteit Nijmegen) )
Heb het goed hier, rustig werken en veel leuke studentes kijken en naar leuke feesten
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
pi_14373321
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:35 schreef L-mo het volgende:
goed, waarom vertelt niemand mij dit?

zit ik hier een beetje op de KUN te hangen, m'n tijd te verdoen met opdrachten, is er een slowchat topic!

Dat komt omdat je een newbie bent
pi_14373325
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:38 schreef Mert het volgende:
Ik werk op de KUN (heet trouwens vanaf september 2004 RUN (Radboud Universiteit Nijmegen) )
Heb het goed hier, rustig werken en veel leuke studentes kijken en naar leuke feesten
en dat noem je werk
pi_14373345
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:38 schreef Lexie het volgende:

[..]

Dat komt omdat je een newbie bent

dinsdag 4 november 2003 @ 13:40:28 #52
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14373362
Zekers, doe ook wel wat, maar het mooiste is toch het rondlopen over de campus
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
pi_14373386
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:40 schreef Mert het volgende:
Spongebob . Heb je onze kunstsneeuwspongebob niet gezien op de 5e verdieping vorig jaar .
pi_14373402
* Dr.X studeert ook @ KUN \o/

* Dr.X doet Informatica... 2de jaars \o/

pi_14373407
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:40 schreef Mert het volgende:
Wij zitten nu in de B-fac kantine, en af en toe komen daar ook een paar verdwaalde vrouwen voorbij
pi_14373425
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:41 schreef Dr.X het volgende:
* Dr.X studeert ook @ KUN \o/

* Dr.X doet Informatica... 2de jaars \o/

IK is beter
  dinsdag 4 november 2003 @ 13:42:18 #57
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14373437
5e verdieping waar? Ik kom niet vaak in het erasmus, daar zitten niet veel klanten van me, maar alles van spongebob is
pi_14373468
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:42 schreef Mert het volgende:
5e verdieping waar? Ik kom niet vaak in het erasmus, daar zitten niet veel klanten van me, maar alles van spongebob is
nee, 5e b-fac tegenover thalia, ik heb nog wel ergens foto's maar die komen morgen pas ofzo
pi_14373470
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:42 schreef Mert het volgende:
Op de B-faculteit .
  dinsdag 4 november 2003 @ 13:43:35 #60
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14373483
Wij zitten nu in de B-fac kantine, en af en toe komen daar ook een paar verdwaalde vrouwen voorbij
[/quote]

Doe ff zwaaien, ik zit aan de overkant van de heyendaalseweg

dinsdag 4 november 2003 @ 13:44:45 #61
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14373520
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:43 schreef Lexie het volgende:

[..]

Op de B-faculteit .

Op de B-fac hebben we maar 2 klanten, dus daar kom ik nooit.... Alleen in het magazijn, maar daar zie je niet veel studenten
pi_14373541
De pics stonden nog op inet .

de lucht vanuit de bfac. Jammer dat we nou uit dat hok geschopt zijn .

pi_14373559
mag ik even credit voor de geweldige foto....

de kranen op de achtergrond zijn trouwens van het radboud...

pi_14373565
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:50 schreef rthls het volgende:
nee, is al wel langer zo.. Ik ben nu 4e jaars BMW en het eerste jaar is echt even doorbijten! Je wordt nl lekker gemaakt met gnk-vakken en je krijgt nog niet echt een idee van wat bmw nou echt inhoudt, maar dat komt in het tweede jaar zeker wel!!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  dinsdag 4 november 2003 @ 13:46:31 #65
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14373574
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:45 schreef Lexie het volgende:
De pics stonden nog op inet .

[afbeelding]

de lucht vanuit de bfac. Jammer dat we nou uit dat hok geschopt zijn .

He die is gaaf, had em inderdaad niet gezien vorig jaar, komt er dit jaar weer zo iets?
pi_14373578
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:44 schreef Mert het volgende:

[..]

Op de B-fac hebben we maar 2 klanten, dus daar kom ik nooit.... Alleen in het magazijn, maar daar zie je niet veel studenten

wat houd je werk dan precies in?
pi_14373602
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:46 schreef Mert het volgende:

[..]

He die is gaaf, had em inderdaad niet gezien vorig jaar, komt er dit jaar weer zo iets?

Nee, we hebben geen eigen plekje meer .
pi_14373611
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:46 schreef Mert het volgende:

[..]

nee, we hebben geen eigen ruimte meer, we zijn verbannen
  dinsdag 4 november 2003 @ 13:49:26 #69
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14373659
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:46 schreef L-mo het volgende:

[..]

wat houd je werk dan precies in?

Ik ben werkplekondersteuner op het UCI, en nee daar bedoel ik geen bureau's mee
  dinsdag 4 november 2003 @ 13:50:39 #70
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14373699
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:47 schreef L-mo het volgende:

[..]

nee, we hebben geen eigen ruimte meer, we zijn verbannen

Jammer, hoe hadden jullie die dan gemaakt, misschien dat ik nog een plekkie weet
pi_14373726
even heel iets anders.. ik krijg spam op mijn student.kun, maar je kunt nergens adressen blokkeren toch? Iemand die een tip heeft? (ik gebruik dat ding alleen maar voor bestuursmailtjes en heb me ermee aangemeld op FOK! maar verder niets, rara)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_14373749
*meldt zich hier ook maar weer eens...

Inmiddels tweedejaars Onderwijskunde

pi_14374034
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:51 schreef nectarientje het volgende:
even heel iets anders.. ik krijg spam op mijn student.kun, maar je kunt nergens adressen blokkeren toch? Iemand die een tip heeft? (ik gebruik dat ding alleen maar voor bestuursmailtjes en heb me ermee aangemeld op FOK! maar verder niets, rara)
maybe als je even via webmail kijkt, maybe kan je het daar instellen
pi_14374074
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:49 schreef Mert het volgende:

[..]

Ik ben werkplekondersteuner op het UCI, en nee daar bedoel ik geen bureau's mee

ah je zit dus in dat donkerbruine gebouw met dat mooie uitzicht op 2 bouwputten...
  dinsdag 4 november 2003 @ 14:03:34 #75
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14374107
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:51 schreef nectarientje het volgende:
  dinsdag 4 november 2003 @ 14:04:19 #76
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14374128
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:02 schreef L-mo het volgende:

[..]

ah je zit dus in dat donkerbruine gebouw met dat mooie uitzicht op 2 bouwputten...

Jep, mooi uitzicht joh, en een herrie
pi_14374153
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:04 schreef Mert het volgende:

[..]

Jep, mooi uitzicht joh, en een herrie

Leuk als je college volgt en op twee meter zijn ze aan het hijskranen .
pi_14374193
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:05 schreef Lexie het volgende:

[..]

Leuk als je college volgt en op twee meter zijn ze aan het hijskranen .

gaan ze een beetje raamkozijne takelen, tss dat ze die gewoon via de trap omhoog tillen
pi_14374229
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:06 schreef L-mo het volgende:

[..]

gaan ze een beetje raamkozijne takelen, tss dat ze die gewoon via de trap omhoog tillen

Ja, staan ze me een beetje te begluren terwijl ik me wat zit te vervelen met mijn boek .
  dinsdag 4 november 2003 @ 14:08:41 #80
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14374278
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:07 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ja, staan ze me een beetje te begluren terwijl ik me wat zit te vervelen met mijn boek .

Das tenminste beter dan dat er zo'n verrekte wpo-er over de campus mooie dames loopt te kijken
  dinsdag 4 november 2003 @ 14:13:34 #81
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14374430
Maar ff weer on-topic, zijn dit de enige mensen op de KUN???
pi_14374457
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:13 schreef Mert het volgende:
Maar ff weer on-topic, zijn dit de enige mensen op de KUN???
Fliepke zit er ook nog .
  dinsdag 4 november 2003 @ 14:20:16 #83
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_14374664
hallo. .
  dinsdag 4 november 2003 @ 14:27:51 #84
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14374914
Begint nu al dood te bloeden hier, jammer hoor.
pi_14374916
ik zit er ook

Om ff op -moi- terug te komen:

quote:
Op dinsdag 4 november 2003 12:08 schreef -moi- het volgende:

[..]

goeiemiddag
ik lees idd ook net op blackboard over dat etentje... yeah, in de refter eten... nee, ik denk niet dat ik ga

maar kom jij van ver? dan is het wel handig om daar te gaan eten..

MOM was erg leuk vanochtend.. ben net thuis, en over een uurtje weer naar CV..maarjaaa

Valt best mee kom niet van ver woon in de buurt van Arnhem. ben inmiddels ook thuis ik ga wel mee eten. gezellig

jmmr dat je niet meegaat kon nog gezellig worden ik had vandaag geen CV Vrijdag pas (daar gaat mn vrije dag met de heer L. Meijssen )

pi_14374945
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:27 schreef Mert het volgende:
Begint nu al dood te bloeden hier, jammer hoor.

we moesten weer even productief lijken...
  dinsdag 4 november 2003 @ 14:31:53 #87
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14375039
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:28 schreef L-mo het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook altijd, maar dan loopt de baas langs
  dinsdag 4 november 2003 @ 14:32:02 #88
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_14375048
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:28 schreef L-mo het volgende:

[..]

wij zijn productief
Woont er toevallig nog iemand in het centrum op kamers?
ik zit op de lange hezel straat
pi_14375056
ik ben tijdelijk (half jaartje) gestopt met studeren.. maar in feb kom ik de medische fac weer verblijden met mijn stralende afwezigheid!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_14375604
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:32 schreef Fliepke het volgende:
Dat heb je goed voor elkaar! Vlakbij de winkels, vlakbij de kroegen, en vlakbij de hoeren. Woon je toevallig bij Jeroen?
  dinsdag 4 november 2003 @ 14:53:52 #91
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14375748
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:32 schreef Fliepke het volgende:

[..]

He daar heeft een vriendin van me ook gewoont, woont nu op de graafseweg, misschien ken je der: Monique (met hele grote ......ogen)
pi_14375870
ogen wat zijn dat

jij kijkt ze zeker ook in de ogen aan LOL

pi_14375932
trouwens,
woont er iemand ook in de Westerhelling?
dan kom ik op de koffie
pi_14376235
Eej L-Mo is informatica in dat lelijke natuurkunde gebouw??
  dinsdag 4 november 2003 @ 15:11:50 #95
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_14376263
psychologie beetje leuk/goed geregeld daar ?
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_14376308
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 15:11 schreef shroomer het volgende:
psychologie beetje leuk/goed geregeld daar ?
wat ik er zo links en rechts van hoor is 't wel aardig geregeld
Veel vrije tijd ook enzo. Overigens begint in Nijmegen volgend jaar een nieuwe studie, 'n soort neuropsychologie-variant-studie, en is daarmee de 1ste in Nederland...
  dinsdag 4 november 2003 @ 15:17:35 #97
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14376429
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:58 schreef SG_Tannus het volgende:
ogen wat zijn dat

jij kijkt ze zeker ook in de ogen aan LOL

Eerste waar ik naar kijk ja, de "ogen", nee hoor, zo triest ben ik niet.
Ik vraag wel altijd hoe het met ze gaat, maar dat kan ze waarderen
  dinsdag 4 november 2003 @ 15:30:00 #98
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_14376788
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 15:13 schreef DonStefano het volgende:

[..]

wat ik er zo links en rechts van hoor is 't wel aardig geregeld
Veel vrije tijd ook enzo. Overigens begint in Nijmegen volgend jaar een nieuwe studie, 'n soort neuropsychologie-variant-studie, en is daarmee de 1ste in Nederland...

Veel vrije tijd is altijd goed
Die nieuwe opleiding klinkt leuk maar denk niet dat dat kan met EM profiel...
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
pi_14376850
Pfff....geen idee eigenlijk.
Ik ken best veel mensen die psychologie doen, en wat die over de studie zeggen is dat 't met name veel lezen is en ongeveer 15 uur per week in totaal is (niet echt veel dus....).
pi_14377023
Bij BW is wel veel vooral lees werk is veel
pi_14377148
BW is BedrijfsWetenschappen of BiomedischeWetenschappen ??
pi_14377198
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 15:41 schreef DonStefano het volgende:
BW is BedrijfsWetenschappen of BiomedischeWetenschappen ??
alsof iemand dat interesseert, het gaat er toch gewoon om of het een lekker wijf is of niet.
  dinsdag 4 november 2003 @ 15:47:00 #103
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_14377357
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 15:31 schreef DonStefano het volgende:
Pfff....geen idee eigenlijk.
Ik ken best veel mensen die psychologie doen, en wat die over de studie zeggen is dat 't met name veel lezen is en ongeveer 15 uur per week in totaal is (niet echt veel dus....).
15 uur klinkt zeeer relaxt

Maar 'k verwacht niet dat ik na die studie een dikbetaalde baan krijg

pi_14377387
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 15:42 schreef oistani_bunt het volgende:

[..]

alsof iemand dat interesseert, het gaat er toch gewoon om of het een lekker wijf is of niet.

we hadden het inmiddels al over iets ander maar dat maakt niet uit

BW = bedrijfswetenschappen

pi_14377413
Kun je ook rechten gaan doen. Krijg je wel vette baan mee. Ongeveer zelfde studielast, misschien zelfs nog wat minder
pi_14377481
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 15:48 schreef DonStefano het volgende:
Kun je ook rechten gaan doen. Krijg je wel vette baan mee. Ongeveer zelfde studielast, misschien zelfs nog wat minder
nee dank je ... als het me niet buitengewoon intreseert heeft dat geen zin
pi_14377513
ik woon in malden, en ik rij wel eens langs de KUN...telt dat ook?
pi_14377523
Lol....was ook niet voor jou maar voor Shroomer bedoelt

Maar vertel es, hoeveelste jaar BW ben jij??

pi_14377561
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 15:51 schreef DonStefano het volgende:
Lol....was ook niet voor jou maar voor Shroomer bedoelt

Maar vertel es, hoeveelste jaar BW ben jij??

owh oeps

ben maar een eerste jaars

pi_14377574
hehe...
Ken je Bart Ebben toevallig?? Of Kes v. Meurs??
pi_14377648
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 15:53 schreef DonStefano het volgende:
hehe...
euh ... neej

ken jij Erik Mientjes ?? (eerste jaars rechten)

pi_14377698
euh.... neej
pi_14377775
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 15:57 schreef DonStefano het volgende:
euh.... neej
hehe schiet al op dus

ach ja kan niet alles hebben

ken je -moi- hier op het forum??

doet hetzelfde als ik

Kwam ik ook maar gister achter

pi_14377843
Yup, die ken ik.
Kwam toevallig gisteren er pas achter dat zij ook op Fok zit.
pi_14378765
heeyheey, zie ik nou dat er hier over mij gepraat wordt .
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 15:53 schreef DonStefano het volgende:
hehe...
yeah, stond 2 dagen terug nog oog in oog met Bart in de refter. En Kes... is m'n callcenter collega
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 15:51 schreef nexhil het volgende:
nee, telt niet .
Strawberry Flavour..
pi_14379713
Woont er nog toevallig iemand op Vossenveld ?
pi_14379819
hoogeveldt iemand?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_14379841
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 17:19 schreef nectarientje het volgende:
hoogeveldt iemand?
Ik ken wel iemand op hoogeveldt, telt dat ook? .

[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 04-11-2003 17:21]

pi_14379923
ik ken er wel meer op hoogeveldt.. maar vooruit, telt half
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_14380033
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 16:41 schreef -moi- het volgende:
heeyheey, zie ik nou dat er hier over mij gepraat wordt .
Vind je het erg??
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 16:41 schreef -moi- het volgende:
nee, telt niet .
Lijkt me logisch

Hoe was CV was het weer zo leuk als altijd

pi_14384695
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 15:10 schreef DonStefano het volgende:
Eej L-Mo is informatica in dat lelijke natuurkunde gebouw??
[albertoooooo mode] ten eerste is het informatiekunde[/albertooooo mode]

en ten 2e; o.a. we hebben vooral daar op de b-fac les, maar ook in CC en op de thomas van A straat. ivm de management vakken.

pi_14384709
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 15:51 schreef nexhil het volgende:
nee.

pi_14384731
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 17:14 schreef Lexie het volgende:
Woont er nog toevallig iemand op Vossenveld ?
nee, maar ik ken daar wel iemand
  dinsdag 4 november 2003 @ 20:32:08 #124
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14384742
Horde ukkies voorbij zien lopen afgelopen vrijdag? (ja, 4V voorlichtingsdag). Daar zat ik tussen .

Iemand nog een werkgroep gegeven? .

pi_14384801
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
Horde ukkies voorbij zien lopen afgelopen vrijdag? (ja, 4V voorlichtingsdag). Daar zat ik tussen .

Iemand nog een werkgroep gegeven? .

L-mo en ik . Je hebt toch niet toevallig een practicum 3dmodelleren gevolgd he?
pi_14384812
Hi folks! Wie wil er wat te eten ik ben vandaag nog chef
delete
  dinsdag 4 november 2003 @ 20:35:33 #127
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14384821
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:34 schreef Lexie het volgende:

[..]

L-mo en ik . Je hebt toch niet toevallig een practicum 3dmodelleren gevolgd he?

Nee .

Ik heb Plot(s) gevolgd (over film en televisie) en Arabisch voor Beginners (deze was niet door een student(e)).

pi_14384884
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:35 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Nee .

Ik heb Plot(s) gevolgd (over film en televisie) en Arabisch voor Beginners (deze was niet door een student(e)).

Jammer, maar ik had je denkelijk ook wel herkent . Heb je trouwens nog zo'n mooi potlood gekregen? Toen ze de enquete hadden ingevuld ging ik die ophalen, en ik dacht dat ze de potloden in moesten leveren. Alle tassen openmaken en zo . Nou heb ik 8 potloden waar op staat: tot ziens op de KU Nijmegen .

En een iemand zei meneer tegen me .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')