Neee ben geslaagd alleen moet ik ff 200 euro versieren voor die pre academic week of zo van Erasmus en die verplichte week vior 1 septemberquote:
vooral een mapima zeurt weer eens topic..quote:Op zondag 15 juni 2014 12:03 schreef The_stranger het volgende:
Is dit weer zo'n buitenlander in Nederland zeikt op Nederlanders topic?
Ik begreep het verkeerd, gefeliciteerd danquote:Op zondag 15 juni 2014 12:04 schreef mapima het volgende:
[..]
Neee ben geslaagd alleen moet ik ff 200 euro versieren voor die pre academic week of zo van Erasmus en die verplichte week vior 1 september
Zehma gratis studentenov
quote:Op zondag 15 juni 2014 11:11 schreef mapima het volgende:
zo erg dat vorig jaar als ik me in de badkamer omkleedde ik schrok van twee grote witte koplampen.
Albino zijn is het ook weer net nietquote:Op zondag 15 juni 2014 12:19 schreef Socios het volgende:
Sowieso mensen die per se 'bruin' willen worden.
Ga je nu in Rotterdam wonen?quote:Op zondag 15 juni 2014 12:04 schreef mapima het volgende:
[..]
Neee ben geslaagd alleen moet ik ff 200 euro versieren voor die pre academic week of zo van Erasmus en die verplichte week vior 1 september
Zehma gratis studentenov
Op je zolderkamer naast je modeltreinbaantje zittend, is een lichte huid hebben juist handiger...quote:Op zondag 15 juni 2014 12:19 schreef Socios het volgende:
Sowieso mensen die per se 'bruin' willen worden.
Dat je er überhaupt energie in hebt gestoken.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik waagde nog een poging, maar bij de basisschoolallinea hield ik het toch maar voor gezien.
Waar zoek je dan, in Kralingen?quote:
ts laat zich gewoon uitwonen in een garageboxquote:Op zondag 15 juni 2014 12:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar zoek je dan, in Kralingen?Gewoon lekker in Charlois gaan wonen en een een paar busjes pepperspray en honkbalknuppels inslaan.
Dus je bent een rasechte bastaard?quote:Op zondag 15 juni 2014 12:47 schreef mapima het volgende:
[..]
mijn moeder en vader hebben allebei meerdere afkomsten
wejow ziet er best goed uitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |