Ik ben dat boek kwijtquote:Op zondag 15 juni 2014 05:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vond die voetbalplaatjes van die landen altijd leuk.
is niet aan te raden hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 05:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hmmm. Dit heb ik klaarblijkelijk helemaal gemist. Ik ga dit morgen eens doorspitten. Als ik echt van niets naar de universiteit zou kunnen zou dat wel heel fijn zijn.
Die spaarde ik vroeger altijd. Van de Nederlandse competitie heb ik ze vanaf 1978 en WK vanaf Espana '82.quote:
Ik kan wel heel goed leren. Ik ben alleen altijd een moeilijke puber geweest en zodoende lukte het nietquote:Op zondag 15 juni 2014 05:25 schreef isax het volgende:
[..]
is niet aan te raden hoor
hbo is al moeilijk zat als je tijd niet heb gestudeerd.
Nah is ook wel een leerstijl he.. universiteit is veel zelfstandiger.. en eist dat je zelf alles plant en oppakt.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:25 schreef isax het volgende:
[..]
is niet aan te raden hoor
hbo is al moeilijk zat als je tijd niet heb gestudeerd.
Want dan zijn de voetjes te klein? Ik ben 1 m. 79 en heb schoenmaat 38. En holvoeten.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:50 schreef isax het volgende:
[..]
serieus.
maat 37/38/39 en 1.78 zit er toch niet uit?!
erger as scheven tieten.
Het studentenleven! Lekker elke dag zuipen in de Blauwe Engelquote:Op zondag 15 juni 2014 05:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik kan wel heel goed leren. Ik ben alleen altijd een moeilijke puber geweest en zodoende lukte het niet. Maar goed, het ziet ernaar uit dat ik sowieso eerst HBO moet gaan doen, al is het maar een jaar, want de 21+-toetsen voor de uni's zijn al geweest. Net als mijn toets dus. En ik wil wel graag beginnen dit jaar.
klopt. ik was veel te zelfstandig voor mijn opleidingquote:Op zondag 15 juni 2014 05:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah is ook wel een leerstijl he.. universiteit is veel zelfstandiger.. en eist dat je zelf alles plant en oppakt.
Lijkt me ook een iets betere route dan direct universiteit eigenlijk. Als HBO lukt, gaat universiteit waarschijnlijk ook wel als je erg gemotiveerd bent.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik kan wel heel goed leren. Ik ben alleen altijd een moeilijke puber geweest en zodoende lukte het niet. Maar goed, het ziet ernaar uit dat ik sowieso eerst HBO moet gaan doen, al is het maar een jaar, want de 21+-toetsen voor de uni's zijn al geweest. Net als mijn toets dus. En ik wil wel graag beginnen dit jaar.
Ik houd van zelfstandig en niet van groepjes maar ik kan voorlopig even niet anders I guess. Gelukkig heb ik ondanks mijn autistische persoonlijkheid toch een flink aanpassingsvermogen.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah is ook wel een leerstijl he.. universiteit is veel zelfstandiger.. en eist dat je zelf alles plant en oppakt.
Plus in andere landen is het heel normaal dat wanneer je dertig bent je afgestudeerd bent. Ik kan ook afgestudeerd zijn voor mijn dertigste. En ik ben geen getrouwde vrouw of moeder, ik houd ook van uitgaan. Ah well. Het zal wel loslopen.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me ook een iets betere route dan direct universiteit eigenlijk. Als HBO lukt, gaat universiteit waarschijnlijk ook wel als je erg gemotiveerd bent.
JA en het is ook belangrijk dat je een beetje leuke klas hebt. Ik was die Groningse boeren na 3 lessen wel zat. En ik had geen 1 meisje in de klasquote:Op zondag 15 juni 2014 05:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik houd van zelfstandig en niet van groepjes maar ik kan voorlopig even niet anders I guess. Gelukkig heb ik ondanks mijn autistische persoonlijkheid toch een flink aanpassingsvermogen.
Ik zou willen dat ik geen één meisje in de klas hadquote:Op zondag 15 juni 2014 05:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
JA en het is ook belangrijk dat je een beetje leuke klas hebt. Ik was die Groningse boeren na 3 lessen wel zat. En ik had geen 1 meisje in de klas![]()
had ze wel lekkere kadetjes?quote:Op zondag 15 juni 2014 05:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
JA en het is ook belangrijk dat je een beetje leuke klas hebt. Ik was die Groningse boeren na 3 lessen wel zat. En ik had geen 1 meisje in de klas![]()
Nouja, op de universiteit betekent zelfstandig studeren uiteindelijk ook dat je veel zelf moet regelen met allerlei verschillende mensen van verschillende afdelingen.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik houd van zelfstandig en niet van groepjes maar ik kan voorlopig even niet anders I guess. Gelukkig heb ik ondanks mijn autistische persoonlijkheid toch een flink aanpassingsvermogen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 05:31 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik geen één meisje in de klas had.
Een opleiding die ik waarschijnlijk ook wel zou willen doen, ware het niet dat mijn intelligentie vooral in de vrouwelijke regionen van mijn brein zit, dus taal en sociale opleidingen en zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |