Nee, maar wel vlakbij. Ik ben een beetje voorzichtig want ik ben bang voor kloontjes.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
oeiiii was ik gisteren ook, vandaag compleet nuchter! Ben je uit geweest in Grunn?
Ik weet het. Hij is alleen aantrekkelijk qua uiterlijk. Vind ik dan hè.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Intelligentie en joey gaan niet zo goed samen
Hihihihihihi.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:03 schreef isax het volgende:
Op de dag van de behandeling krijg je eerst de tijd om in afzondering je g-plek te lokaliseren. De arts zal je vooraf uitleggen hoe je dit moet doen.
helpt hij ook een handje?
Absoluut het is geen lelijke jongen. Voor mij alleen te jong.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik weet het. Hij is alleen aantrekkelijk qua uiterlijk. Vind ik dan hè.
Wetenschap zijn meestal mannen en ja die weten niet veel van een vrouwenlichaam afquote:Op zondag 15 juni 2014 05:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Volgens de wetenschap bestaat hij niet.
Ook voor mij ietwat terwijl ik 23 ben. Maar voor zijn leeftijd vind ik 'm dan wel weer volwassen.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut het is geen lelijke jongen. Voor mij alleen te jong.
Oh joh je bent nog lekker jong. Geniet er dan maar op los jaquote:Op zondag 15 juni 2014 05:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ook voor mij ietwat terwijl ik 23 ben. Maar voor zijn leeftijd vind ik 'm dan wel weer volwassen.
Vast wel! Wat kreeg je nou precies? Verdenk je mij nou als kloonquote:Op zondag 15 juni 2014 05:04 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, maar wel vlakbij. Ik ben een beetje voorzichtig want ik ben bang voor kloontjes.
Ik heb de 21+-toets wel gemaakt, en ondanks een week leren ging het goed, denk ik.
DGK wat topquote:Op zondag 15 juni 2014 05:06 schreef Grunge. het volgende:
Waar zijn de DGK'ers van vroeger toch? Just curious.
Alle DGK-ers de COS uit!quote:Op zondag 15 juni 2014 05:06 schreef Grunge. het volgende:
Waar zijn de DGK'ers van vroeger toch? Just curious.
Ik had na mijn introweek in Groningen totaal geen zin meer in die hele studiequote:Op zondag 15 juni 2014 05:07 schreef Grunge. het volgende:
Introweek, yay or nay als 23-jarige? Not sure.
Er is iemand waaraan ik ooit moest denken ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vast wel! Wat kreeg je nou precies? Verdenk je mij nou als kloon
Voor hbo of uni en welke? Je kunt ervoor kiezen met een paar onderdelen mee te doen.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:07 schreef Grunge. het volgende:
yay ik ben 25 en had hem vorig jaar ook gedaanquote:Op zondag 15 juni 2014 05:07 schreef Grunge. het volgende:
Wat dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 05:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had na mijn introweek in Groningen totaal geen zin meer in die hele studie
HBO ja. In de stad waar ik al mijn leven lang woon. Ik heb het gevoel dat ik het kan missen.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor hbo of uni en welke? Je kunt ervoor kiezen met een paar onderdelen mee te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |