meisje wat ik tegen kwam wilde een stuk tussen der borsten weg laten halen zodat ze niet naar buiten staan? nou sorry dat ik het zeg maar nooit een vent gehoort over dat de mijne niet recht voor uit wijzenquote:Op zondag 15 juni 2014 04:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, de druk was er altijd al en er waren altijd al rare oplossingen, maar ik vind dat er met operaties wel ergens een grens gesteld moet worden. Het is allemaal niet zonder risico's en straks wordt het de norm als we niet oppassen.
Ja sommigen gaan inderdaad erg ver.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:44 schreef isax het volgende:
[..]
meisje wat ik tegen kwam wilde een stuk tussen der borsten weg laten halen zodat ze niet naar buiten staan? nou sorry dat ik het zeg maar nooit een vent gehoort over dat de mijne niet recht voor uit wijzen![]()
ik vind dat je blij moet zijn met wat je ouders hebben gegeven.
ik vind plastische rotzooi gewoon ondankbaar.
(met uitzondering van medische redenen)
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:45 schreef isax het volgende:
[..]
had een afspraak voor een borstvergroting
Ja ik ben het met je eens hoor en het wordt gewoon tijd dat vrouwen meer van hun lichaam gaan houden.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:46 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind alles te ver gaan
puur natuur is het mooiste
al heb je een blauwe en een rode tepel
accepteren is al heel wat.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik ben het met je eens hoor en het wordt gewoon tijd dat vrouwen meer van hun lichaam gaan houden.
Echt helemaal mee eens, maar als de deur eenmaal open staat, gaat het schoonheidsideaal langzaam verschuiven. Ik vrees dus met grote vrezen dat straks bijna iedereen aan de plastische chirurgie moet. Een ander aspect is, dat mensen het ook moeten kunnen betalen en daar gaat dan ook een oneerlijkheid in schuilen, die je in vroeger tijden bij gebitten zag.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:44 schreef isax het volgende:
[..]
meisje wat ik tegen kwam wilde een stuk tussen der borsten weg laten halen zodat ze niet naar buiten staan? nou sorry dat ik het zeg maar nooit een vent gehoort over dat de mijne niet recht voor uit wijzen![]()
ik vind dat je blij moet zijn met wat je ouders hebben gegeven.
ik vind plastische rotzooi gewoon ondankbaar.
(met uitzondering van medische redenen)
dan laat ik me maar steriliseren.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:48 schreef Joezi het volgende:
mensen hoor je gewoon te kweken in een lab.. met verstand zonder slechte genen en mooie uiterlijkheden..
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:48 schreef isax het volgende:
[..]
accepteren is al heel wat.
zou ik mijn voeten kunnen laten vergroten?
Heb je zulke kleine voetjes?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:48 schreef isax het volgende:
[..]
accepteren is al heel wat.
zou ik mijn voeten kunnen laten vergroten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |