SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie mag van jou de nieuwe bewoner worden?
• Ivan
• Marceline
• Heb nog geen favoriet
Tussenstand:
Poll: Wie wil jij eruit?
• Ruud
• Marije
• Dennis
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van juni:
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Ik weet niet hoe !!!!!quote:Op zondag 15 juni 2014 02:44 schreef Prospera het volgende:
Formule wilde geen nieuwe topic aanmaken.
De vraag is of Dennis Ivan er van overtuigd heeft om niet op hem stemmen.
Ik laat het aan de ouwe garde over Ik wil het niet verpestenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:49 schreef Prospera het volgende:
rechtsonder heb je een knop: open nieuw topic als de topicreeks vol is.
Mag ik vragen hoe jij erover denkt om Ruud naar huis te sturen?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:49 schreef Prospera het volgende:
Een wijze lesquote:Op zondag 15 juni 2014 02:49 schreef Prospera het volgende:
Háááquote:Op zondag 15 juni 2014 04:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een "Ruudje" voor de verandering.
Gast springt zo het bed uit.
Wauw. Volgens mij heeft die morgen wel pijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een "Ruudje" voor de verandering.
Gast springt zo het bed uit.
Ja. Misschien inderdaad wel zo. Ik denk inderdaad dat ze van een koude kermis is thuisgekomen.quote:Op zondag 15 juni 2014 06:37 schreef Rhosyn het volgende:
Marcelina dacht waarschijnlijk dat Utopia heaven was en komt nu tot de conclusie dat het hel is. Het is geen leuke groep mensen. Ze zijn allemaal aan het overleven en hun interesse naar elkaar is mi nep. Je moet als nieuweling in je eentje sterk kunnen staan. Niemand neemt je bij de hand. Nmbm heeft de groep zachte, vriendelijke, vrolijke, beetje gekke mensen nodig. Brutale, grote slabekken heeft het al genoeg.
Het aan den lijve ondervindenquote:Op zondag 15 juni 2014 06:46 schreef formule het volgende:
Je kijkt streams en bent opeens inwoner Wat is er dan andets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |