Dit dus!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Lot is een achterbaks, vet kreng, met een kutkarakter die ervoor kiest dat te etaleren op TV, ..... en dit is Fok waar dat dan gewoon gezegd wordt, niks mis mee. Het hoeft van mij alleen niet in elke post en 100 x herhaald zonder enige humor of fantasie, dat dan weer wel.
Zo eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Lot is een achterbaks, vet kreng, met een kutkarakter die ervoor kiest dat te etaleren op TV, ..... en dit is Fok waar dat dan gewoon gezegd wordt, niks mis mee. Het hoeft van mij alleen niet in elke post en 100 x herhaald zonder enige humor of fantasie, dat dan weer wel.
Niet!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
JEUUUUUUU ik ben multimiljonair! had rode kaart in extra tijd voorspeld!!!!!!!!!!!
Okaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
Jij bent meer van piemols hiphop en worst?
Heb nog geen zin, hang nog in huispak op de bankquote:
Tt is goed voor de viewsquote:
Je wilt niet weten hoeveel goksites er momenteel niet bereikbaar zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:57 schreef Joezi het volgende:
unibet gaat lopen modderfokken, de site loopt vast!
Toch geen Donderspak he?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb nog geen zin, hang nog in huispak op de bank
Ja, stel je voor dat de views laag zijn. Moet er niet aan denken. Slapeloze nachten, alles.quote:
Burner82 vertelde me net: mensen die 5-1 voorspellen, of 3-1 bij costa-uru... hoor je ook gewoon op te sluitenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
JEUUUUUUU ik ben multimiljonair! had rode kaart in extra tijd voorspeld!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat de views laag zijn. Moet er niet aan denken. Slapeloze nachten, alles.
Bij mij doet ie 't nog, ik ben ff wat monsterscores aan het vastleggen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel goksites er momenteel niet bereikbaar zijn
quote:
blokkeren en een nieuwe aanvragen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga meteen mijn nummer terug vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |