ze nemen alles van me afquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:53 schreef Persefoneia het volgende:
Isax was gebrand op de TT en hij is leuk![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
JEUUUUUUU ik ben multimiljonair! had rode kaart in extra tijd voorspeld!!!!!!!!!!!
Jij bent meer van piemols hiphop en worst?quote:
Lot is een achterbaks, vet kreng, met een kutkarakter die ervoor kiest dat te etaleren op TV, ..... en dit is Fok waar dat dan gewoon gezegd wordt, niks mis mee. Het hoeft van mij alleen niet in elke post en 100 x herhaald zonder enige humor of fantasie, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik ging ook meedoen kort maar vond het echt erg van mezelf. en bedacht me echt van als ik zo'n lekker wijf was mag ik in mijn handen klappen.
zo denk ik ook. waarom betalen voor iets waar je bloeddruk van stijgt?
Zullen we vriendjes worden?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
JEUUUUUUU ik ben multimiljonair! had rode kaart in extra tijd voorspeld!!!!!!!!!!!
Nopequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Miek37 het volgende:
Team tiet, rock&roll, kaas?![]()
Dat gaat 'm niet worden!
Mag ik je handtekening?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
Was een leuke detectivequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Miek37 het volgende:
Team tiet, rock&roll, kaas?![]()
Dat gaat 'm niet worden!
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |