SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:![]()
![]()
thxquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
1160 items op Fifa WC, geen Robben/RvP/Sneijder. Wat een kut spel ook dat ik alle spelers krijg op degene na van mijn eigen land![]()
voor ¤1/100k misschienquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:43 schreef RavioliPunch het volgende:
Zouden er nog mensen zijn die nu coins kopen?![]()
Vast wel? 24 uurs economie die FUT handelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:43 schreef RavioliPunch het volgende:
Zouden er nog mensen zijn die nu coins kopen?![]()
Gio woont in een rijtjeshuis in Krimpen. Wel een flink rijtjes huis,dat wel.quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
bleh retarded dat ik de x2 niet coverde, stond op 5 ofzo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
beter maakt Cavani er nog ff 1
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ook, komt goed schatjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:15 schreef ThadCastle het volgende:
Ik had Uruguay eerste laten eindigen bij mijn serieuze poule
GRAAG VERWIJDEREN![]()
wtf
Nare man.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:17 schreef Toefjes het volgende:
Kut voor mn bet. Maar lekker voor Suarez en co. Altijd al een kut voetballand gevonden dat Uruguay![]()
Dit had ik nog wel kunnen voorspellen met Lugano die te oud/traag is en voor Forlan geldt eigenlijk hetzelfde. Maar misschien kan Lodeirohet doen.
![]()
Nee, het eerste WK dat ik een klein beetje meekreeg was 86 in Mexico. Elke wedstrijd van Uruguay was het de ene doodschop na de anderequote:Het nare, smerige spel zit er nog steeds in.
![]()
Dat kun je van zoveel landen zeggenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, het eerste WK dat ik een klein beetje meekreeg was 86 in Mexico. Elke wedstrijd van Uruguay was het de ene doodschop na de andereHet nare, smerige spel zit er nog steeds in.
![]()
Litmanen ga ff fietsen.
Toefjes vindt Uruguay een kutvoetballand maar jij reageert meteen omdat die klapmongool van een Suarez er speelt.
Jij bent de nare man![]()
Prachtige shirts, prachtig land en ze hebben spelers van wereldklasse. Dus je praat weer onzin zoals altijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:21 schreef ThadCastle het volgende:
Litmanen ga ff fietsen.
Toefjes vindt Uruguay een kutvoetballand maar jij reageert meteen omdat die klapmongool van een Suarez er speelt.
Jij bent de nare man![]()
Wie is die Campbell eigenlijk? Heb er nog nooit van gehoord, maar is toch een leuke speler
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ex? Arsenalquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:23 schreef The_Yakuza het volgende:
Wie is die Campbell eigenlijk? Heb er nog nooit van gehoord, maar is toch een leuke speler![]()
Bedoel die van Costa Rica he, niet die verdedigerquote:
(of speelde deze daar serieus ook?)
GRAAG VERWIJDEREN![]()
verhuurd aan griekse clubquote:nu weer arsenal als het goed is
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:25 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Bedoel die van Costa Rica he, niet die verdediger
(of speelde deze daar serieus ook?)![]()
![]()
Wist niet of ze hem verkocht of verhuurd hadden. Is overigens wel een mafketelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
verhuurd aan griekse clubnu weer arsenal als het goed is
![]()
Als hij een werkvergunning krijgtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
verhuurd aan griekse clubnu weer arsenal als het goed is
Lijkt me wel![]()
Wat een stats heeft Campbell (nu ook nog 4*) alleen die work rateshttp://www.futhead.com/14/players/14829/joel-campbell/
![]()
Uruguay viel toen op, en die toernooien erna ook. Wat betreft die shirts heb je gelijk trouwens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kun je van zoveel landen zeggen![]()
Ik hou wel van die mentaliteit. Willen winnen ten koste van allesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uruguay viel toen op, en die toernooien erna ook. Wat betreft die shirts heb je gelijk trouwens.![]()
![]()
Nee hoor, het veld opgaan om te schoppen is alleen maar camoufleren van het gebrek aan voetballende kwaliteiten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hou wel van die mentaliteit. Willen winnen ten koste van alles![]()
Als je er de halve finale van een WK mee haalt dan is het ook wat waard. Maar dan neem ik aan dat je Italië ook een kut land vind? Of elk willekeurig Afrikaans land?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, het veld opgaan om te schoppen is alleen maar camoufleren van het gebrek aan voetballende kwaliteiten.![]()
Campbell MotM? Die heb ik bij WC namelijk. Gebruikte ik in het begin, toen ik verder geen fatsoenlijke spits had
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Italië ook ja. Afrikanen dansen nog wel eens grappig na een doelpunt, dus dat kan ik wel handelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je er de halve finale van een WK mee haalt dan is het ook wat waard. Maar dan neem ik aan dat je Italië ook een kut land vind? Of elk willekeurig Afrikaans land?![]()
Kun jij ook zo goed dansen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Italië ook ja. Afrikanen dansen nog wel eens grappig na een doelpunt, dus dat kan ik wel handelen.![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan gaan de heupjes los bij ome ToefjesEn dan ook ritmisch met de handjes erbij bewegen, alles
![]()
Ah toch nog 1 van de 2 bets binnen casares geel
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jawel, en met mensen praten. Dat durf ik anders ook niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
SchitterendDoe je dan ook rondjes lopen?
![]()
Misschien kunnen we ook eens een pilletje in DS2 zijn Monster doen en kijken wat er dan gebeurtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel, en met mensen praten. Dat durf ik anders ook niet.![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:41 schreef FCsuarez het volgende:
Ah toch nog 1 van de 2 bets binnen casares geelGRAAG VERWIJDEREN![]()
Haha neequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:44 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
jij hebt er geen geld op gezet zeker![]()
![]()
![]()
![]()
Bryan Ruiz: ‘Costa Rica kan voor verrassing zorgen’
Gisteren Om 17u13
Ook al kost het me 20eu
Er wordt hier bijna geen transfernieuws gepost maar Diouf (die van Hannover dus) naar de BPLIs al heel lang bekend overigens.
![]()
94e min rood krijgen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
NL was gewoon goed hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef wieisboos het volgende:
Waarom stellen alle favorieten tot nu toe teleur dit WK?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nederland stelde niet teleurquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef wieisboos het volgende:
Waarom stellen alle favorieten tot nu toe teleur dit WK?![]()
Nederland is wel een favoriet voor de titelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
Die waren favoriet tegen Spanje?![]()
Ik heb geen Costa Ricanen in mijn club.. als Omni zijn team nog heeft loopt hij binnen. O wacht hij zit in Brazilië.quote:![]()
nee maar wel gewoon een groot land wat het goed deedquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
Die waren favoriet tegen Spanje?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
blind verkocht voor 12K en duarte staat nu in de verkoopquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen Costa Ricanen in mijn club.. als Omni zijn team nog heeft loopt hij binnen. O wacht hij zit in Brazilië.
#FreeTrapz![]()
Ik had wel mijn Herrera verkocht voor 8.6k maar die had ik nog voor meer kunnen verkopen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
blind verkocht voor 12K en duarte staat nu in de verkoop![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
blind verkocht voor 12K en duarte staat nu in de verkoop
is mijn enige..
nvm...
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
heb ook nog een barrentos maar gaat nog niet voor veel. Hoop dat ie nog n keer gaat spelenquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Echt te dom gewoon. Verlies je al de eerste wedstrijd. En zorg je er ook nog even voor dat je de volgende 2 wedstrijden ook mist.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad hou je dan nog 1 minuut in
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Haat Suarez niet hoor, maar zie hem gewoon graag verliezen. Onsportieve hond is hijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haten op Suarez maar een stijfje hebben voor een zowaar nog grotere mongool
En Driedetti is een legende. Hopelijk komt hij weer terug voor #15![]()
Want Guidetti is zo sportief wil je zeggenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haat Suarez niet hoor, maar zie hem gewoon graag verliezen. Onsportieve hond is hij
Dit noemen ze dus hypocriet![]()
Het is toch triest dat zo'n jochie die een jaar op huurbasis bij Feyenoord heeft gespeeld wordt aanbeden alsof hij Willem van Hanegem en Coen Moulijn in 1 isquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haat Suarez niet hoor, maar zie hem gewoon graag verliezen. Onsportieve hond is hij
Zegt genoeg over die club.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is toch triest dat zo'n jochie die een jaar op huurbasis bij Feyenoord heeft gespeeld wordt aanbeden alsof hij Willem van Hanegem en Coen Moulijn in 1 is![]()
legendequote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is toch triest dat zo'n jochie die een jaar op huurbasis bij Feyenoord heeft gespeeld wordt aanbeden alsof hij Willem van Hanegem en Coen Moulijn in 1 is![]()
![]()
![]()
Heb Driedetti niemand zien bijten anders?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want Guidetti is zo sportief wil je zeggen![]()
Dit noemen ze dus hypocriet![]()
Ik heb hem toch ook regelmatig kunnen betrappen op duiken en gemene overtredingen. Maakt niet uit hoor ik hou daar wel van maar ga dan niet lopen janken over Suarezquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb Driedetti niemand zien bijten anders?![]()
Dat jij dat niet snapt snap ik best. Het gaat namelijk niet om de speler Guidetti. Guidetti staat symbool voor het seizoen waarna we jaren van ellende weer meededen in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is toch triest dat zo'n jochie die een jaar op huurbasis bij Feyenoord heeft gespeeld wordt aanbeden alsof hij Willem van Hanegem en Coen Moulijn in 1 is
Maar zoiets begrijp je alleen maar als je hebt doorgemaakt wat wij als Feyenoorders moesten doormaken. Bijna failliet, 10-0, middenmoot and the list goes on and on![]()
En dan zo hard geilen op een huurling die geen neuk om Feyenoord geeftquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat jij dat niet snapt snap ik best. Het gaat namelijk niet om de speler Guidetti. Guidetti staat symbool voor het seizoen waarna we jaren van ellende weer meededen in de Eredivisie.
Maar zoiets begrijp je alleen maar als je hebt doorgemaakt wat wij als Feyenoorders moesten doormaken. Bijna failliet, 10-0, middenmoot and the list goes on and onMaar ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Ik zou me eerder kapot schamen als een Bojan of Cuenca zo werd vereerd.
![]()
Wij AZ'ers hebben ook vaak tegenslagen. Zo werden we laatst uitgeschakeld in de kwartfinale van de Europa League.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat jij dat niet snapt snap ik best. Het gaat namelijk niet om de speler Guidetti. Guidetti staat symbool voor het seizoen waarna we jaren van ellende weer meededen in de Eredivisie.
Maar zoiets begrijp je alleen maar als je hebt doorgemaakt wat wij als Feyenoorders moesten doormaken. Bijna failliet, 10-0, middenmoot and the list goes on and on![]()
Lul nou niet zo stom man. Als Bojan er 20 in knalt staan de onderbroekjes van menig ajax supporter strak.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan zo hard geilen op een huurling die geen neuk om Feyenoord geeftMaar ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Ik zou me eerder kapot schamen als een Bojan of Cuenca zo werd vereerd.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lul nou niet zo stom man. Als Bojan er 20 in knalt staan de onderbroekjes van menig ajax supporter strak.
Alhoewel sommige zien het nog steeds in hem zitten![]()
![]()
![]()
ah had de over 2.5 ook nog goed in de vorige wedstrijdal had ik de doelpunten aan de andere kant verwacht
nu telt de mening van menig ajacied niet echt. zeker 80% heeft zlatan volledig afgebrandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor.
![]()
#FreeTrapz![]()
Het is ook moeilijk om je dat voor te stellen als je kiest voor een succesclub als Ajax. Misschien zal je ooit weten hoe het voelt, maar tot die tijd zal je het nooit begrijpen. Overigens hadden Bojan en Cuenca natuurlijk nooit de invloed die Guidetti had.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan zo hard geilen op een huurling die geen neuk om Feyenoord geeftMaar ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Ik zou me eerder kapot schamen als een Bojan of Cuenca zo werd vereerd.
Die Bojan was zo slecht. Baalde toen hij eruit ging voor Sigi destijds![]()
want met feyenoord kies je niet voor een succesclub ga toch weg manquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om je dat voor te stellen als je kiest voor een succesclub als Ajax. Misschien zal je ooit weten hoe het voelt, maar tot die tijd zal je het nooit begrijpen. Overigens hadden Bojan en Cuenca natuurlijk nooit de invloed die Guidetti had.
iemand nog leuke bids voor ENGITA ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
maar hij is nog jong!1!!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor.
![]()
![]()
![]()
Hahaha wat dom weerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om je dat voor te stellen als je kiest voor een succesclub als Ajax. Misschien zal je ooit weten hoe het voelt, maar tot die tijd zal je het nooit begrijpen. Overigens hadden Bojan en Cuenca natuurlijk nooit de invloed die Guidetti had.
buffon is geblesseerd en de quotering van italie is omhoog geschoten. zo slecht is sirigu nou toch ook weer niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jawel hij is 86-ratedquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Pique is toch zeker niet 1 van de beste verdedigers van de wereld![]()
Wil je zeggen dat het de laatste jaren goed was?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
want met feyenoord kies je niet voor een succesclub ga toch weg man![]()
iemand nog leuke bids voor ENGITA ?
Dan heb ik weer een stijve lul daar heb ik nu geen behoefte aanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zit je weer beelden van Blind te kijken?![]()
En voor de Boer was Ajax ook niet zo denderend of wel?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het de laatste jaren goed was?![]()
![]()
![]()
Nee maar je gaat er wel vanuit dat feyenoord er ooit weer bovenop komt. het is bij ajax nou ook niet altijd hossana geweest.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het de laatste jaren goed was?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hommoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb ik weer een stijve lul daar heb ik nu geen behoefte aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter dan Feyenoordquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En voor de Boer was Ajax ook niet zo denderend of wel?![]()
Wat jij wil, knul.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal ook nooit meer veranderen
maar ff serieus iemand nog leuke bets ? lastige pot dit
#FreeTrapz![]()
Kan je een bet plaatsen op een flippende Balo?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:36 schreef FCsuarez het volgende:
maar ff serieus iemand nog leuke bets ? lastige pot ditRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat wij met Feyenoord hebben meegemaakt was genoeg voor menig ajacied om van club te veranderen. Want zo zitten ze in elkaar. Geen succes, geen supporter. Wel succes, dan praatjes![]()
Klopt en daarom zal het ook wel even duren voordat Feyenoord mee gaat draaien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft toch met geld te maken Trapzie zou je moeten wetenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
neequote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je een bet plaatsen op een flippende Balo?denk dat het jagielka geel word 6 voor een CB is best veel. staat hij wel opgesteld is dan de vraag
#FreeTrapz![]()
Italië stelt aanvallend ook niks voor of wel? Niet eens een flankspeler volgens mijTe belangrijk voor ze die Shaarawy al
Ik heb dit staan.. kan alle kanten op gaan maar denk dat ik wel een goede kans hebquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:36 schreef FCsuarez het volgende:
maar ff serieus iemand nog leuke bets ? lastige pot ditItalie is inmiddels gestegen naar 3.1
![]()
![]()
wat een enorme grote berg met onzin dit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:37 schreef Kiid het volgende:
Wat wij met Feyenoord hebben meegemaakt was genoeg voor menig ajacied om van club te veranderen. Want zo zitten ze in elkaar. Geen succes, geen supporter. Wel succes, dan praatjes
#FreeTrapz![]()
Hahaha hou op nou kerelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:37 schreef Kiid het volgende:
Wat wij met Feyenoord hebben meegemaakt was genoeg voor menig ajacied om van club te veranderen. Want zo zitten ze in elkaar. Geen succes, geen supporter. Wel succes, dan praatjes![]()
P Jags staat er wel inquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
needenk dat het jagielka geel word 6 voor een CB is best veel. staat hij wel opgesteld is dan de vraag
![]()
![]()
Dit vind ik een typische wedstrijd waarin ze gaan gelijk spelen. Engeland is aanvallend niet zo heeeel sterk en Italie is vooral verdedigend ingesteld. Zie Italie ook niet zo snel scoren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:36 schreef FCsuarez het volgende:
maar ff serieus iemand nog leuke bets ? lastige pot dit
Jammer dat El Shaw er niet bij is )=![]()
heb zelf de draw gepakt voor 4/10quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb dit staan.. kan alle kanten op gaan maar denk dat ik wel een goede kans hebItalie is inmiddels gestegen naar 3.1
[ afbeelding ]![]()
denk dat jagielka erbij gaat komen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb dit staan.. kan alle kanten op gaan maar denk dat ik wel een goede kans hebItalie is inmiddels gestegen naar 3.1
[ afbeelding ]geld, sowieso een van die twee wedstrijden wordt gelijk
Groepsfase moet nou toch wel lukken zou je denken door die flater van Uruguay die sowieso niet over een topfitte Suarez kunnen genietenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Engeland gaat toch wel falen want WK![]()
Er is nog geen enkele wedstrijd in een gelijkspel geëindigd dit WK dus deze ook niet!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:40 schreef DuTank het volgende:
[..]geld, sowieso een van die twee wedstrijden wordt gelijk
![]()
tot nu toe zijn er best veel verrassingenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Engeland gaat toch wel falen want WKniet alle wedstrijden lopen zoals verwacht
#FreeTrapz![]()
Maar Engelandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tot nu toe zijn er best veel verrassingenniet alle wedstrijden lopen zoals verwacht
![]()
Zou best kunnen hoor maar ik geloof er niet in. 1-0 voor Italië door een kut goal lijkt me realistisch![]()
denk zelf een bloedeloze 0-0 met een saaie schaakpot. alleen kan 1-1 ook zomaar dus dan de draw maar.
to score, zou echt niet weten wie er een redelijke kans maakt. dus jagielka voor een kaartje dan maar
#FreeTrapz![]()
Rooney of Balo to score kan toch welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:43 schreef FCsuarez het volgende:
denk zelf een bloedeloze 0-0 met een saaie schaakpot. alleen kan 1-1 ook zomaar dus dan de draw maar.
to score, zou echt niet weten wie er een redelijke kans maakt. dus jagielka voor een kaartje dan maar![]()
daarom nu dus welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er is nog geen enkele wedstrijd in een gelijkspel geëindigd dit WK dus deze ook niet!
3.55 om 3.15 zou ze beide voor 1/10 of 2/10 kunnen spelen, maar denk niet dat ze het gaan doen. daarom gewoon het gokje voor een kaart van een engelse CB die genaaid word door balo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rooney of Balo to score kan toch wel
geniale ingeving even kijken wat gekke balo opbrengt met geel
2.4 en dan 6 voor een CBwat is dit..
#FreeTrapz![]()
Zowaar een keer QFTquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haten op Suarez maar een stijfje hebben voor een zowaar nog grotere mongoolwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Soow die Payder is goed zeg.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat iemand veel te goed![]()
2 goals van RvP helpen hemquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat iemand veel te goed![]()
benzebaas heeft nog niet gespeeld.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb de Messias en Ronaldo nogquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
2 goals van RvP helpen hem![]()
benzebaas heeft nog niet gespeeld.![]()
Gasten....![]()
die heeft 90%quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb de Messias en Ronaldo nog![]()
[ afbeelding ]
Gasten....had hier trouwens geen benzema denk ik maar messi ronaldo neymar en suarez
#FreeTrapz![]()
Ik heb 2-1 voor Italia. En ik heb Italië ook in de finale tegen Duitsland. Ik dacht, ik doe eens gek.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Er is ook iemand met Higuain daar moest ik om lachenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die heeft 90%had hier trouwens geen benzema denk ik maar messi ronaldo neymar en suarez
![]()
Heb je die al ingevuld?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:51 schreef DuTank het volgende:
Ik heb 2-1 voor Italia. En ik heb Italië ook in de finale tegen Duitsland. Ik dacht, ik doe eens gek.
Over 40,5 booking points een goede bet? Die Italianen schoppen er nog weleens op los. Al geeft Kuipers ze meestal niet zo snel.![]()
Hoe werken die booking points? Kun je dat even in het kort uitleggen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:52 schreef diedjuh het volgende:
Over 40,5 booking points een goede bet? Die Italianen schoppen er nog weleens op los. Al geeft Kuipers ze meestal niet zo snel.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Haha, krijg alleen een paar keer 11 puntos voor de goede winnaarr...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gasten....![]()
10 punten voor een gele kaart en 25 voor een rode kaart.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:53 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hoe werken die booking points? Kun je dat even in het kort uitleggen?![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:53 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hoe werken die booking points? Kun je dat even in het kort uitleggen?![]()
![]()
Uruguay en Suarez hebben me wel wat puntjes gekostquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, krijg alleen een paar keer 11 puntos voor de goede winnaarr...![]()
ja ik heb een of ander ding gedaan van Telegraaf, daar wordt alles automatisch doorberekendquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Met die achterlijke keuzes als topscoorders mag ik blij zijn als ik de 25e plek behoudquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gasten....'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bizar jaquote:Zoveel miljoenen erin gepompt en dan zo'n veld afleveren
Wie heb je dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Met die achterlijke keuzes als topscoorders mag ik blij zijn als ik de 25e plek behoud![]()
dat moet in een spoiler anders word ik zelfs door lurkers uitgelachenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat moet in een spoiler anders word ik zelfs door lurkers uitgelachenKun je nog genoeg punten mee halen al had ik persoonlijk nooit Costa genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat moet in een spoiler anders word ik zelfs door lurkers uitgelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit geen gelijkspel wordt, zie ik het somber in voor Uruguayquote:Op zondag 15 juni 2014 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je nog genoeg punten mee halen al had ik persoonlijk nooit Costa genomen.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Met Suarez is het wel een ander beestjequote:Op zondag 15 juni 2014 00:02 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Als dit geen gelijkspel wordt, zie ik het somber in voor Uruguay![]()
Doet dat Braziliaanse klimaat wat met de Europese veters ofzo?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, belachelijk. Zoals ze al zeiden, als je het niet zou weten dan ziet het veld er goed uitquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bizar jaZoveel miljoenen erin gepompt en dan zo'n veld afleveren
![]()
Ik heb in mijn serieuzere bets:quote:Op zondag 15 juni 2014 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met Suarez is het wel een ander beestje
Suarez topscorer
Oranje, Portugal en Uruguay door
en nog iets
2x winnen met Suarez is niet onmogelijk, maar wel moeilijkGRAAG VERWIJDEREN![]()
Nu ik er op let zie ik allemaal kale plekken.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Zoals ze al zeiden, als je het niet zou weten dan ziet het veld er goed uit
Waar de fuck zien jullie die 1-0?bij mij blijft er gewoon 0-0 staan hoor..
Had gehoopt dat Suarez er 2 of 3 zou maken tegen Costa Rica en daarmee al een grote stap zou zettenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:05 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik heb in mijn serieuzere bets:
Suarez topscorer
Oranje, Portugal en Uruguay door
en nog iets
2x winnen met Suarez is niet onmogelijk, maar wel moeilijk![]()
Een kopje Kopi Loewak?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:08 schreef Rijst het volgende:
over 3 uur ook nog Japan ivory coast![]()
![]()
Effe koffie zetten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ga je die kijken ja?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:08 schreef Rijst het volgende:
![]()
Effe koffie zetten.![]()
Waarom zou je BBC kijken ipv NOS? Is niet in HD.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vind je dat niet intimiderend? Als Aziaat?![]()
misschien stream ofzoquote:Op zondag 15 juni 2014 00:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom zou je BBC kijken ipv NOS? Is niet in HD.![]()
Tuurlijk is dat wel HD..quote:Op zondag 15 juni 2014 00:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom zou je BBC kijken ipv NOS? Is niet in HD.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wel naar je vaderland kijken natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2014 00:08 schreef Rijst het volgende:
![]()
Effe koffie zetten.![]()
![]()
Vind die stream van Nos overigens wel zwak. Apart beeld terwijl mijn downloadsnelheid wel gewoon 35 mbits is![]()
Mensen die onderaan staan bij zo'n poul hebben altijd gewoon meer verstand van voetbal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gasten....
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
dat heb ik ook altijd, het begint goed, maar als je ondertussen iets anders op het internet gaat doen gaat de kwaliteit zwaar naar benedenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:14 schreef Fokker101 het volgende:
Vind die stream van Nos overigens wel zwak. Apart beeld terwijl mijn downloadsnelheid wel gewoon 35 mbits is![]()
helemaal mee eensquote:Op zondag 15 juni 2014 00:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mensen die onderaan staan bij zo'n poul hebben altijd gewoon meer verstand van voetbal.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mensen die onderaan staan bij zo'n poul hebben altijd gewoon meer verstand van voetbal.
ja klote zooi altijd ook weer die vervelende moeders die weer iets anders willen kijkenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd, het begint goed, maar als je ondertussen iets anders op het internet gaat doen gaat de kwaliteit zwaar naar beneden![]()
Ewa broeder!quote:
Sorry ik zal de webcam wel uitzetten.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ja klote zooi altijd ook weer die vervelende moeders die weer iets anders willen kijkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Fijn erg bedanktquote:Op zondag 15 juni 2014 00:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry ik zal de webcam wel uitzetten.![]()
![]()
Dit is trouwens wel het meest trieste WK dat ik heb meegemaakt.Al die stadions zijn maar voor de helft gevuld.
Misschien moet je maar eens investeren in fatsoenlijk internet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
En met prachtig geverfde veldenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:19 schreef Ozz-03 het volgende:
Dit is trouwens wel het meest trieste WK dat ik heb meegemaakt.Al die stadions zijn maar voor de helft gevuld.
Je zit in het verkeerde topic. ga hier maar klagen WK / [Poule D @ 14/06/2014 - 24:00] Engeland v Italië #3 Fratelli d'Italiaquote:![]()
In Afrika zaten ze idd allemaal stampvolquote:Op zondag 15 juni 2014 00:19 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
35 a 40 mbits is best goed voor bovenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens investeren in fatsoenlijk internet.![]()
quote:
Niks aan het handje hier.
BBC HD op tv en Ned 1 op de laptop.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Volgens mij was dat niet zo erg, dat WK had gewoon een prime sfeertje.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In Afrika zaten ze idd allemaal stampvolOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
daar heb ik gelukkig geen last van, die zit in Miamiquote:Op zondag 15 juni 2014 00:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ja klote zooi altijd ook weer die vervelende moeders die weer iets anders willen kijken![]()
![]()
Ik werd alleen helemaal gestoord van die vuvuzela'squote:Op zondag 15 juni 2014 00:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet zo erg, dat WK had gewoon een prime sfeertje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gewoon NOS stream naar de Apple TV via de iPhone.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks aan het handje hier.
BBC HD op tv en Ned 1 op de laptop.Tevens typ ik dit vanaf mijn MacBook en klik ik op invoeren met mijn Apple Magic Mouse.
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hebben ze in Turkije wel een internetaansluiting danquote:Op zondag 15 juni 2014 00:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens investeren in fatsoenlijk internet.T'gaat mij nou niet echt om het sfeertje. Als er maar lekker voetbal gespeeld word heerlijk die vuvuzela'squote:Op zondag 15 juni 2014 00:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet zo erg, dat WK had gewoon een prime sfeertje.![]()
Je moet er ook niet op gaan zitten!quote:Op zondag 15 juni 2014 00:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik werd alleen helemaal gestoord van die vuvuzela'sOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
www.horizon.tv kan gewoon op alle devicesquote:Op zondag 15 juni 2014 00:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon NOS stream naar de Apple TV via de iPhone.Tevens typ ik dit vanaf mijn MacBook en klik ik op invoeren met mijn Apple Magic Mouse.
gr gr
In Turkije hebben ze zelfs een 3G/4G netwerk waar ze hier in Nederland jaloers op kunnen zijn. Zelfs in de meest afgelegen plaatsen heb je gewoon prima internet.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hebben ze in Turkije wel een internetaansluiting dan
[..]
T'gaat mij nou niet echt om het sfeertje. Als er maar lekker voetbal gespeeld word heerlijk die vuvuzela's
Kunnen ze in Nederland nog wat van leren dusquote:Op zondag 15 juni 2014 00:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
In Turkije hebben ze zelfs een 3G/4G netwerk waar ze hier in Nederland jaloers op kunnen zijn. Zelfs in de meest afgelegen plaatsen heb je gewoon prima internet.![]()
Nou toen ik met de bus naar Bodrum reed moest ik het toch doen met GPRSquote:Op zondag 15 juni 2014 00:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
In Turkije hebben ze zelfs een 3G/4G netwerk waar ze hier in Nederland jaloers op kunnen zijn. Zelfs in de meest afgelegen plaatsen heb je gewoon prima internet.
Kwaliteit is prima hiero.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
www.horizon.tv kan gewoon op alle devicesGewoon HD lijkt alsof ik via Digitenne kijk.
ja omdat niemand internet op z'n telefoon kan betalen daarquote:Op zondag 15 juni 2014 00:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
In Turkije hebben ze zelfs een 3G/4G netwerk waar ze hier in Nederland jaloers op kunnen zijn. Zelfs in de meest afgelegen plaatsen heb je gewoon prima internet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou toen ik met de bus naar Bodrum reed moest ik het toch doen met GPRS
Ik heb daar altijd mobiel internet, en gewoon steeds verbazen dat je zelfs in de kleine dorpjes 3G bereik hebt.
Jij hebt toch ook horizon thuis?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kwaliteit is prima hiero.Gewoon HD lijkt alsof ik via Digitenne kijk.
en twitter en youtube en google toch geblokt wordt als ze er ff geen zin meer in hebben'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
niet Alt+S gebruiken om te postenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon NOS stream naar de Apple TV via de iPhone.Tevens typ ik dit vanaf mijn MacBook en klik ik op invoeren met mijn Apple Magic Mouse.
gr gr![]()
![]()
Ik kan Horizon wel kijken via de laptop. Heb niet zo'n kastje, weet ook niet waarom.quote:
Wist niet dat dat konquote:
Alt+S = ß
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Heb je dat niet voor Ziggo dan dat horizon tv. Weet wel dat je het op je mobiel kan kijken. Maar kijk toch liever op mijn laptop![]()
moeders/vaders/zussenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:26 schreef The_Yakuza het volgende:
Waarom kijken jullie niet gewoon op een televisie?
Tenzij je in turkije zit ofzo![]()
Dan kunnen we op de console tijdens de wedstrijden.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:26 schreef The_Yakuza het volgende:
Tenzij je in turkije zit ofzo![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kunnen we op de console tijdens de wedstrijden.
quote:
Ik ben in m'n kamer en heb geen coax getrokken naar de TV nog.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:26 schreef The_Yakuza het volgende:
Tenzij je in turkije zit ofzo
Ik kijk op laptop en tv zoals echte bazen het doen.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:26 schreef The_Yakuza het volgende:
Tenzij je in turkije zit ofzoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij doelt denk ik op het spelers inkopen die scoren enzo.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
eigen tv hebben staat daar inderdaad gelijk aanquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Soms, maar gewoon op mobieltje.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij gaat snel iemand kopen als die scoort of niet?
Meeste heb ik van tevoren al.![]()
Ik heb vanmiddag een broodje Hollandse nieuwe met uitjes op. Nu heb ik die smaak nog steeds in m'n bakkes
Die app doet het nog steeds nooit.. en als hij het doet loopt hij vast als ik naar de transfermarkt ga.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Soms, maar gewoon op mobieltje.
Meeste heb ik van tevoren al.![]()
Hij is wel lekker dit jaarquote:Op zondag 15 juni 2014 00:30 schreef DuTank het volgende:
Ik heb vanmiddag een broodje Hollandse nieuwe met uitjes op. Nu heb ik die smaak nog steeds in m'n bakkes![]()
![]()
ff fanta/sinas drinken dat helptquote:Op zondag 15 juni 2014 00:30 schreef DuTank het volgende:
Ik heb vanmiddag een broodje Hollandse nieuwe met uitjes op. Nu heb ik die smaak nog steeds in m'n bakkes![]()
goet sehr gut ben nu al 4 kilo kwijt en zit op mijn prima gewichtquote:Op zondag 15 juni 2014 00:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met het afvallen ouwe reus? LIF / Afvallen 14 jaar.![]()
Net of je een ongestelde hoer heb liggen beffen?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
heb ik bij het avond eten een paar slokken van op, werkte dus nietquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hmm balen, koffie proberen?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
heb ik bij het avond eten een paar slokken van op, werkte dus niet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: