Haha, ja. Pretpakket werd dat genoemd. Maar ik had er ook die klassieke oudheid-vakken bij en kunstgeschiedenis/toneel enzo. Weet niet of dat er nu nog bij zit. Ik hoop het niet voor je, heb vele afgangen beleefd bij toneel.quote:
Die van mij was eng ze leek op die manwijf van GoTquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:48 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik had vroeger echt een fucking geile duits leraar
Ja dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Haha, ja. Pretpakket werd dat genoemd. Maar ik had er ook die klassieke oudheid-vakken bij en kunstgeschiedenis/toneel enzo. Weet niet of dat er nu nog bij zit. Ik hoop het niet voor je, heb vele afgangen beleefd bij toneel.
die manwijfquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die van mij was eng ze leek op die manwijf van GoT
ja kom vechten danquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:52 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
die manwijfben je allochtoon ofzo
Nu kun jij trouwens ook best zeggen welke opleiding je volgt, je weet het nu ook van iedereen hier.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:52 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
die manwijfben je allochtoon ofzo
WO-alpha.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nu kun jij trouwens ook best zeggen welke opleiding je volgt, je weet het nu ook van iedereen hier.
Aight. In ieder geval geen nerdenstudie dus.quote:
Nee, klopt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aight. In ieder geval geen nerdenstudie dus.
Heheh.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
EM met extra gym.
Zomers nog scheikunde cursus doen.
3,5 voor havo scheikunde examen, verder geen onvoldoendes, aangenomen.
No shit.quote:
Misschien is het wel zo'n wonderkindje en heeft 'ie vwo in 2 jaar gedaan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Goedgelovigheid is moeilijk af te leren
sp zegt altijd dat ie 53 isquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij zijn Guus en SadPanda de enige van de nachtbaggergroep enzo die jonger dan 18 zijn. Al geloof ik vrij weinig van wat SadPanda allemaal zegt, dus wie weet is die ook ouder.
Guus kan ik soms ook totaal niet gelovenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij zijn Guus en SadPanda de enige van de nachtbaggergroep enzo die jonger dan 18 zijn. Al geloof ik vrij weinig van wat SadPanda allemaal zegt, dus wie weet is die ook ouder.
Vroeg opstaan is aids ja. Sowieso zou school pas na 10 uur moeten beginnen, mijn maatschappijleraar was het daar mee eens en hij was baas. Invoeren dus.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:02 schreef Gelser het volgende:
Lezen gaat redelijk, met schrijven heb ik soms nog wel wat moeite maar dat vroege opstaan. Vreselijk is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |